mensen kijk uit voor het webwinkel http://www.lightinthebox.com.
de prijzen zijn mooi maar als je hebt betaald dan kun als nog betalen aan de deur 21 euro invoerrechten.
het staat nergens op de factuur pas als je goed gaat zoeken op de site dan vind je het bij vragen als moet ik invoerrechten betalen.
het product wat ik heb aan geschaft is een Android 4.0 mini pc voor 53 euro en er zit niet eens een Europese stekker aan .
Re: lightinthebox.com
2Dat heeft helemaal niks met die webshop te maken.
Dat is uiteraard je eigen verantwoordelijkheid.
Ze bezorgen in meer dan 40 landen, en gaan echt niet voor elk land bijhouden welke invoerregels daar gelden.
Bestel je buiten de EU en is het bedrag hoger dan 22 Euro incl. Verzendkosten?
Dan betaal je gewoon netjes 21% BTW.
Bestel je boven de 150 Euro, Dan komen daar nog invoerrechten bij.
Tevens rekent de vervoerder inklaringskosten door aan je, omdat zij de inklaring verzorgen.
Dus niet de schuld op LightInTheBox afschuiven, je had hier zelf van op de hoogte moeten zijn.
Ik heb ook wel eens wat spul van hun besteld, kon ook bijbetalen.
Dan ben ik alsnog goedkoper uit als je het hier in Nederland zou halen.
Ik weet wel dat LightInTheBox vaak de helft van de douanekosten voor je wil vergoeden, terwijl ze dat eigenlijk niet eens verplicht zijn.
Kwestie van een mailtje sturen naar hun en wellicht heb je geluk.
Als je eens google't op MiniInTheBox klacht zie je tientallen pagina's vol met Nederlanders die het afschuiven op het bedrijf.
Typisch Nederlands zullen we dan maar zeggen...
Dat is uiteraard je eigen verantwoordelijkheid.
Ze bezorgen in meer dan 40 landen, en gaan echt niet voor elk land bijhouden welke invoerregels daar gelden.
Bestel je buiten de EU en is het bedrag hoger dan 22 Euro incl. Verzendkosten?
Dan betaal je gewoon netjes 21% BTW.
Bestel je boven de 150 Euro, Dan komen daar nog invoerrechten bij.
Tevens rekent de vervoerder inklaringskosten door aan je, omdat zij de inklaring verzorgen.
Dus niet de schuld op LightInTheBox afschuiven, je had hier zelf van op de hoogte moeten zijn.
Ik heb ook wel eens wat spul van hun besteld, kon ook bijbetalen.
Dan ben ik alsnog goedkoper uit als je het hier in Nederland zou halen.
Ik weet wel dat LightInTheBox vaak de helft van de douanekosten voor je wil vergoeden, terwijl ze dat eigenlijk niet eens verplicht zijn.
Kwestie van een mailtje sturen naar hun en wellicht heb je geluk.
Als je eens google't op MiniInTheBox klacht zie je tientallen pagina's vol met Nederlanders die het afschuiven op het bedrijf.
Typisch Nederlands zullen we dan maar zeggen...
Actief in webshopontwikkeling
Re: lightinthebox.com
3Goh wat gek zeg.
Wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan lopen zeiken dat het niet helemaal tip top is.
Wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan lopen zeiken dat het niet helemaal tip top is.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!