Artikelen ParelPassie.nl niet meer zichtbaar in google

1
Voorheen kon je bijvoorbeeld parelketting parelcollier parelring enz. intoetsen en dan zag je altijd op de 1e bladzijde een link naar de artikelen van ParelPassie.nl

Nu was ik even gestopt met Adwords omdat ik het gewoon erg kostbaar vond t.o.v. conversie.
Sindsdien (of is dat toeval) zie ik mijn artikelen niet meer verschijnen als ik die zoekwoorden intoets.
Nu Adwords weer aangezet en rechts wel betaalde advertenties maar nog steeds artikel op de 1e pagina. Terwijl wij toch de grootste collectie parelsieraden van Europa hebben.
Graag zou ik hier meer van begrijpen.
Moet er meer op geklikt worden?
Zie je alleen de nieuw geplaatste artikelen?
Of wordt je alleen zichtbaar als je meer betaald op Adwords? Ik bedoel dan niet de betaalde advertentie rechts in het scherm maar tussen de andere artikelen die gevonden worden.

Fijn als iemand me hier meer over kan vertellen.
Dan kan ik ook mijn leerlingen hier meer over vertellen.

Re: Artikelen ParelPassie.nl niet meer zichtbaar in google

2
Het ligt er inderdaad aan hoeveel je per click betaald. Het kan zijn dat in de tijd dat je gestopt bent dat de competitie gestegen is en je nu meer moet betalen om je ad te laten zien.

Geven ze bij adwords niet je gemiddelde positie aan? Ik gebruik zelf geen adwords omdat je daar veel teveel betaald maar bij adcenter geven ze per keyword aan op welke positie je staat. Als je dan vervolgens ziet dat je een lage positie heb voor een keyword kan je je bod hiervoor verhogen om ervoor te zorgen dat je advertentie getoond wordt.
Stuitr.nl

Re: Artikelen ParelPassie.nl niet meer zichtbaar in google

4
Je bent ver gezakt in google.
Adwords zou er niets mee te maken (moeten) hebben
Je website is nog geen jaar oud, dat kan er wel mee te maken hebben.
In het begin komen websites hoog en na maanden zakken ze weer. Je moet namelijk bewezen hebben om bovenin te horen.
Heb je andere statistieken? Wat is bijv je bouncerate? Hoeveel minuten blijven bezoekers op je website? Hoeveel bezoekers kreeg je van google, (ofwel vonden de zoekers op google je tekst pakkend genoeg)
Dit zijn allemaal factoren die google meeneemt of je bovenin hoort.
En je schrijft: "Terwijl wij toch de grootste collectie parelsieraden van Europa hebben" en daar geeft google toch echt niet om. Je moet de meest aanbiedende/aansprekende website voor bezoekers hebben.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!