De meest voordelige Fulfilment Software in de Benelux?

1
Beste e-ondernemers,

U heeft een goedlopende webshop en bent dolblij dat u zoveel verkoopt?
Alleen het inpakken en de logistiek wordt nu wel erg veel werk? Webshop fulfilment besteed u liever niet uit, omdat u het liever zelf in eigen beheer houdt?

Herkent u zich hier in? Onze software automatiseert uw weborderverwerking, vermindert het aantal handmatige handelingen en bespaart u veel tijd.

Via de fulfilment software handel u uw webbestellingen sneller af. U heeft een compleet overzicht van uw (betaalde) webbestellingen, backorders, voorraad, bestellingen die verwerkt worden en afgehandeld zijn. U draait gemakkelijk rapportages uit via de portal, die toegankelijk is vanaf elke internetverbinding.

Enkele functionaliteiten die de software biedt:
  • - Automatisch backorder systeem: bij aanvulling van de voorraad worden backorders direct in behandeling genomen. De levering naar je klant loopt geen extra vertraging op.
    - Volledig inzage in je voorraad(mutaties) (per gebruiker in te zien)
    - Automatische notificaties bij minimum voorraadniveau (zelf in te stellen).
    - Je (gepersonaliseerde) pakbonnen worden automatisch geprint.
    Track&Trace codes worden automatisch aangemaakt en je klant krijgt een e-mail met de Track&Trace code.
    - Verzendlabels met de adresgegevens van uw klanten worden automatisch uitgeprint.
    (Internationale) adresfouten wordt zo veel mogelijk afgevangen.
    - Volledig geautomatiseerde integratie met PostNL, DPD en andere postbedrijven.
    - Je hebt altijd toegang tot real-time data via smartphone, tablet of PC.
    - Je kunt extra verkoopkanalen aanboren via de Bol.com en Amazon plugins
    - Via de Amazon fulfilment plugin kun je je bestellingen naar het buitenland goedkoper verzenden.
Wij zijn echt de goedkoopste en doen functionaliteit matig niet onder aan die van onze (dure) concurrenten die bakken met geld vragen (setup kosten vanaf 15.000,-)

De kosten zijn als volgt:

- Kosten gebruik Fulfilment software
Set-up kosten: € 699,-
Maandelijkse kosten: Voor de aansluiting van 1 webwinkel, 1 paktafel en 2 gebruikers betaalt u per maand vanaf € 140.

Geen vage beloften en gewoon heldere vaste prijzen. Meer info op : http://fulfilment-software.com
Vraag een demo aan of gewoon onze prijslijst. Die sturen wij u gewoon op, zonder u verplicht te stellen om allereerst een afspraak te maken.

Goedkoper dan dit kunnen we het jullie niet maken, wel makkelijker ;-)

Hartelijke groet en fijne jaarwisseling!

Fulfilment Software is onderdeel van http://e-zoOka.com


***
Nu ook volledige integrate met "One-Stop-Webshop".
http://www.one-stop-webshop.nl/webshop/ ... -software/

Re: De meest voordelige Fulfilment Software in de Benelux?

2
Wij zijn echt de goedkoopste en doen functionaliteit matig niet onder aan die van onze (dure) concurrenten die bakken met geld vragen (setup kosten vanaf 15.000,-)

De kosten zijn als volgt:

- Kosten gebruik Fulfilment software
Set-up kosten: € 699,-
Maandelijkse kosten: Voor de aansluiting van 1 webwinkel, 1 paktafel en 2 gebruikers betaalt u per maand vanaf € 140.

Dit heeft veel weg van een WC eend reclame:) goedkoop is duurkoop?
Ik mis overigens wel de beloofde transparantie, paar vragen?

-Wat zijn de bijkomende kosten per order?
-Wat zijn de interface kosten om te koppelen met bijvoorbeeld grootboek en andere systemen.
-Service en support kosten / helpdesk kortom wat is inbegrepen
-Hoe verzamel ik orders? (papier scanner)
-Retour afhandeling
-Prijs per extra gebruiker
-Prijs per extra webwinkel.
-Eventueel maatwerk in de software
-Scanner software?

Re: De meest voordelige Fulfilment Software in de Benelux?

3
Dag Fulfilment Consultant of moet ik zeggen 'concurrent' / RTSL? :-)

Je registreert op 28 december 2012 als nieuwe gebruiker en plaatst op 28 december een bericht en
je hebt het dan over transparantie. Geef dan gewoon je echte naam op zodat ik je een PDF kan sturen met onze prijzen? :roll:

Bij ons is goedkoop geen duurkoop. Wij geloven in de filosofie dat dit echt 'online' goedkoper kan.
We begrijpen dan ook niet de hoge kosten bij onze concurrenten.

Je zit bij ons niet meteen vast aan een 3 jaar contract. Je kunt gewoon het pakket
1 maand proberen en dan een contract aangaan voor een jaar (en geen jaren contract zoals bij de concurrenten).

Sterker nog, ergens anders goedkoper met dezelfde functionaliteiten?
Dan zijn wij bereid om je setup kosten terug te betalen en geven je de mogelijkheid je contract van een jaar
te ontbinden.

Nu jij.

Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2013!

Re: De meest voordelige Fulfilment Software in de Benelux?

4
Ik vind je opmerking nogal zeer vreemd en begrijp het ook niet?
Wij zijn gericht op zoek naar ervaringen en software voor diverse fulfilment operaties van onze klanten!
Vandaag vernam ik het bestaan van dit forum en heb mij dus geregistreerd met de hoop om informatie te vinden bij onze zoektocht.
Mijn eerste indruk is dan ook niet positief te noemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: De meest voordelige Fulfilment Software in de Benelux?

11
fulfilmentconsultant schreef:Ik vind je opmerking nogal zeer vreemd en begrijp het ook niet?
Wij zijn gericht op zoek naar ervaringen en software voor diverse fulfilment operaties van onze klanten!
Vandaag vernam ik het bestaan van dit forum en heb mij dus geregistreerd met de hoop om informatie te vinden bij onze zoektocht.
Mijn eerste indruk is dan ook niet positief te noemen!
Dag Fulfilment Consultant,

mijn naam is Halil Yuksel. Ik ben founder van MobileLayers & ook e-ZoOka waar Fulfilment Software onder valt. Ik heb o.a. de NU.nl, Tweakers, Libelle Rode kater, Campina Goedenmorgen, Waterbus app ontwikkeld, tevens Lead Developer KLM Airmiles, Transavia EasyJet, Delen van T-Mobile opgezet en eigenlijk nu meer als 12 jaar bezig als ondernemer. Meer info over mij kun je vinden op : http://nl.linkedin.com/in/halilyuksel

Wat spijtig om te horen dat je onze software en de info die wij je geven al meteen als negatief ervaart.
Mocht je graag meer info willen, dan kun je gewoon een afspraak maken. We zijn meer dan bereid om dan al je vragen te beantwoorden.

Hartelijke groet, Halil.