Parcelware of Paazl

1
Mijn huidige shop gaat op zeer korte termijn over naar Magento. Prioriteit 1 is nu om alle binnen gekomen bestellingen zo geautomatiseerd mogelijk om te zetten naar een verzendlabel.

Na een hoop wikken en wegen, heb ik besloten om de verzending over te brengen naar PostNL.

Nu stuitte ik op de verzendsoftware van Paazl. Deze software lijkt me ideaal om om het verzendproces te automatiseren. Enkel vind ik hun tarief behoorlijk prijzig.

Aangezien ik nog geen ervaring heb met Parcelware van PostNL, was ik benieuwd of een koppeling met Parcelware, niet al voldoende is om het verzendproces te versnellen. M.a.w. heeft de Paazl verzendmodule meerwaarde?

Ik zou graag de binnengekomen bestellingen, via een vinkje willen selecteren waarna vervolgens de verzendetiketten automatisch uit de - Dymo 4XL labelprinter - komen rollen.

Daarnaast zou een geautomatiseerde status mail incl. track & trace ook wenselijk zijn.

Is dit standaard allemaal aanwezig met een koppeling Parcelware - Magento?

Ik hoop dat jullie mij wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen.

Alvast bedankt!! :D

Re: Parcelware of Paazl

2
Leuke vraag.

Als je op zoek bent naar:

- Geautomatiseerd adressen overzetten
- Printen adreslabels vanuit je webshop
- Postcode / huisnummer validatie
- Automatische track & trace mail naar je klant
- Bedrijfslogo op het verzend etiket
- Klanten laten kiezen voor een ophaalpunt via PakjeGemak
- Eenvoudig splitsen van post en pakket zendingen in de check-out
- Klanten een bezorgdatum laten kiezen
- Automatiseren van de retourenstroom
- en nog veel meer..

Dan zou ik, net als 700 andere webwinkeliers, zonder twijfel kiezen voor Paazl ;)

Re: Parcelware of Paazl

4
Ik weet wat Paazle kan, maar dat was niet de strekking van mijn vraag. Ik was dan ook op zoek naar objectieve ervaringen en géén reclame boodschap.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.