Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goeiekoop flyers A5 zwart/wit?

8
Ik had ook een PM gestuurd, heb het doorgestuurd en wacht op prijsopgave zodra ik die heb zal ik het doorsturen.

Mijn vriend heeft een eigen drukkerij dus vandaar dat ik ook een prijsopgave wilde geven.



Natuurlijk moet iedereen zelf weten waar hij/zij de folders laat drukken. Enige nadeel van een internet drukkerij is dat er niet altijd de juiste support geboden wordt.

Voorbeeld:

Stel iemand weet niets van drukken en maakt in photoshop een flyer. Die persoon stuurt dat naar de internetdrukker, geeft aan hoeveel er gedrukt moeten worden en het wordt gedrukt. Verder niet gekeken naar kwaliteit van het bestand. Dan zal die persoon best eens raar kunnen kijken als hij zijn drukwerk geleverd zal krijgen ...

Wat dan nog erger is dat als het drukwerk ook nog zou moeten worden doorgestuurd naar een andere klant, en dan heb je twee partijen die niet echt tevreden zijn.

Maar goed , ieder voor zich natuurlijk
Muurstickers & Sjablonen

Re: Goeiekoop flyers A5 zwart/wit?

9
Gelukkig bellen ze bij twijfel bij slimdruk altijd naar de klant bij twijfel. Ik heb het gehad met visitekaartjes met een logo net iets te dicht aan de rand. Na het uploaden van de plaatjes en plaatsen van de bestelling werd ik binnen 10 minuten gebeld door hen met de vraag of ik dit wist (wist ik niet). Of ik het toen zelf heb aangepast of zij weet ik niet meer maar dat vond ik nette service. Ze hadden het ook gewoon kunnen drukken en dan was het jammer voor mij. Altijd snelle levering ook.

Ben ook benieuwd wie het wordt :lol:

Re: Goeiekoop flyers A5 zwart/wit?

12
tja ik ken alleen de ervaringen van mensen die na het gebruik te hebben gemaakt van vistaprint , bij ons komen voor drukwerk.

Ik heb nooit zelf wat besteld bij vistaprint namelijk.

Wat ook zo is, is dat vistaprint lage kosten hanteert op drukwerk wat uit standaard ontwerp wordt gekozen. Als je eens kijkt hoeveel mensen met hetzelfde visitekaartje rondlopen is erg veel ...

Tevens neem ik aan dat mensen een visitekaartje laten drukken om een indruk achter te laten, vaak staat er aan de achterkant van het kaartje vistaprint. Dat wekt dan bij veel mensen/bedrijven niet een goede indruk. En ook niet als ze zelf hetzelfde kaartje al meerdere malen voorbij hebben zien komen.


Tevens kan je eigenlijk vistaprint ook niet vergelijken met de drukkerij om de hoek.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Goeiekoop flyers A5 zwart/wit?

13
Ik heb alleen de ervaring van Vistaprint, en wat ik heb gezien is dat je veel extra's moet appart betalen voor foto's uploaden, teksten toevoegen, etc. Zoals de Engelse zeggen: cheap becomes expensive. Ik kende geen andere drukkerij om te vergelijken maar nu denk ik dat ik ga ook een kijkje nemen aan die links die ik hier zie staan. En je zegt dat je ook een drukkerij hebt TiaID??
Lucia
http://www.babykoala.net

Re: Goeiekoop flyers A5 zwart/wit?

17
Jammer dat ik op die site van ze niet gevonden kan krijgen of een folder meerdere pagina's mogelijk is. Daar was ik namelijk naar op zoek. Op zich wil ik binnenkort bij elke smid op de koffietafel in het pauzehok liggen met een meerkleuren boekje.
Mocht iemand daar een goede tip voor hebben ben ik een en al oor.