Welk betalingssysteem is aan te raden?

1
Hallo,
Ik ben me een beetje in de betalingssystemen gaan verdiepen en ik kom vel verschillende tegen.
Wat zijn jullie ervaringen en welke raden jullie aan?
Wat zijn de kosten per transactie?
Hoop dat ik ze dan allemaal duidelijk op een rijtje kan zetten en wegstrepen.
Groetjes

Re: Welk betalingssysteem is aan te raden?

2
Zelf maak ik gebruik van Multisafepay. Ik ben daar op zich erg tevreden mee. Het voordeel van een dergelijke service is natuurlijk dat je zelf niet heel druk hoeft te maken om de veiligheid van de betaalomgeving.

Ik heb verder geen ervaring met andere services dus daar zouden andere mensen je wellicht wat over kunnen vertellen.

Kosten voor MultiSafepay Connect

Kosten Registratiekosten (eenmalig)
€ 74,95

Maandbedrag (incl. 300 transacties)
€ 45,00

Prijs per transactie > 300
€ 0,15

Uitbetalingen per batch
€ 0,50

Refunds
€ 0,19

Re: Welk betalingssysteem is aan te raden?

3
Gebruik ook Multisafepay, voldoet prima. In principe zijn ze ook allemaal ongeveer hetzelfde en betaal je ook hetzelfde aantal bij transacties als je een klein aantal hebt. Zelf maak ik gebruik van de simpele versie van Multisafepay, geen connect in ieder geval en betaal dacht ik €0,49 per transactie.

Re: Welk betalingssysteem is aan te raden?

4
Cardgate+ voor iDeal, mrCash, creditcardbetalingen, Direct-Ebanking etc. Daarnaast PayPal (rechtstreeks) en vooraf overmaken per bank. Tenslotte nog PostNL Remboers, maar dat zit een beetje verstopt in de hoop dat niet teveel klanten er gebruik van maken.