Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat is jouw doelstelling vwb. het aantal bestellingen/da

5
Je vraag: wat is reeel?

Dan hangt van je doelstelling af:

-wil je er van leven?
-wil je er alleen van op vakantie?
-wil je niet meer dan 10 uur per week aan het werk zijn?


Dan zul je moeten uitrekenen hoeveel bestellingen (per dag) dit voor jou mogelijk maken. Dat is denk ik je antwoord.

De manier waarop je deze bestellingen binnenhaalt is weer een heel andere vraag en heeft ook met een kosten/opbrengsten plaatje te maken.

Re: Wat is jouw doelstelling vwb. het aantal bestellingen/da

7
Er is niks mis met doelstellingen stellen. Heel veel bedrijven doen dit. Ik heb juist vaste doelstellingen, zodat ik indien gewenst iedere maand kan berekenen of ik voldoende groei/voldoende aandacht eraan besteed.

Belangrijk voor mezelf is dat dit ook daadwerkelijk SMART gebeurd. Daarnaast heb ik ook een soort van plan van aanpak om de doelstelling te halen, waardoor het meer realistisch wordt.

Mocht je aan het einde van de rit je doelstelling niet behaald hebben, kan je daarna altijd nog reflecteren waar het mis is gegaan. (Doelstelling te hoog/Te weinig tijd/Meer concurrentie/Gigantische groei andere bedrijfstak/etc etc. )