De Winkel Van Breda

1
Hallo Beste forum gebruikers en andere bezoekers.

Ik heb laatst een website opgericht ( http://www.dewinkelvanbreda.nl ) en ben zeer benieuwd wat jullie van de site vinden.

De site is speciaal gericht voor mensen die in Breda online hun boodchappen willen bestellen. Het speciale van de website is dat mensen hun boodschappen voor 16.00 kunnen bestellen. En ik de producten dan nog dezelfde avond aan de deur bezorg.

Zouden jullie aub snel een bezoekje willen brengen aan de site ( http://www.dewinkelvanbreda.nl ), en daarna op en aanmerkingen willen geven. Jullie zouden mij er heel erg mee helpen.

Met vriendelijke groet,

Diego Theunissen

Re: De Winkel Van Breda

2
Hoi Diego,
Welkom op dit forum!
Het subforum 'voorstellen' is bedoeld om jezelf voor te stellen, dus de persoon achter de winkel.

Over de feedback:
- Header loopt niet door rechts.
- Tekst loopt rechts door op de blog.
- @Hotmail account en 06 nummer komt niet professioneel over en wekt soms wantrouwen op bij klanten. Maak even via PLESK of DirectAdmin een emailadres aan. Dus bijvoorbeeld Info@dewinkelvanbreda.nl. Zelfde geldt voor je 06 nummer. Schaf een lokaal doorschakelnummer aan. Staat een stuk netter!
- De pagina http://www.dewinkelvanbreda.nl/p-42321-info-bestelling/ wekt meer vragen op dan antwoorden. Er stond toch echt op de andere pagina dat ik voor 16:00 kan bestellen als ik het dezelfde dag nog bezorgd wil hebben. En daar staat weer dat op maandag ik maar tot 14:15 kan bestellen?
- Klein assortiment
- Geen SSL beveiliging
- Geen KVK, Adres, BTW nummer.
Actief in webshopontwikkeling

Re: De Winkel Van Breda

3
Leuk idee maar de website heeft nog wel onderhoud nodig inderdaad.
Ik denk dat het wel kan slagen voor mensen die slecht ter been zijn o.i.d.

Kom zelf uit Breda dus misschien ben ik wat bevooroordeeld :)

Re: De Winkel Van Breda

4
Hoi Diego,

Leuk idee.

Als ik jou was zou ik er een Breda-gerelateerd tintje aangeven (als ik het maar een google kaartje waar je zit).

Waarom?
In je berichtje hierboven staat dat het alleen Breda betreft maar op je site zie ik het niet direct terug (ik heb even snel gekeken zoals ik zou doen als ik als consument op je site kwam).

De naam impliceert het wel maar misschien heet je wel Diego van Breda (dat weet ik als bezoeker niet) en noem je het daarom dewinkelvanbreda.

Op zich een leuk idee (zeker nu Truus weg is). Ik denk alleen dat als het gaat lopen dat bezorgen tussen 19 en 20 uur heel krap wordt, tenzij je met meerdere mensen bezorgd.

Succes met opbouwen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: De Winkel Van Breda

5
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben er echt heel blij mee.
Ik zal zeker wat met al jullie tips gaan doen.

Maar om even terug te komen over de verwarring die is ontstaan dat je op maandag maar tot 14.15 kunt bestellen. Dat was als voorbeeld bedoeld dat alle bestellingen doordeweeks voor 16.00 dezelfde avond nog geleverd worden. (misschien moet ik daar nog wat duidelijker zijn)

Het klopt dat ik nog dat ik een aparte pagina moet aanmaken met al me gegevens. (volgens mij kan je die alleen zien als je ingelogd bent, maar dat moet voor iedereen zichtbaar zijn)

Ook moet ik me website meer een Breda tintje geven.

En het assortiment is nog best klein, hebben jullie misschien meer tips voor mij welke producten het beste zullen aanslaan bij de mensen?

Bedankt voor al jullie reacties en meer aan en opmerkingen zijn altijd welkom.

groetjes Diego
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 26 januari 2013, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Linkjes naar je eigen site graag in je signature als ze niet direct te maken hebben met de inhoud en/of vraag van je post.

Re: De Winkel Van Breda

6
Ik heb zelf weleens dat ik geen zin heb om na het werk nog naar de supermarkt te gaan, en dan zou het een uitkomst zijn. De concurrent Albert levert namelijk niet sameday voor zover ik weet.

Het probleem is nu wel dat het assortiment te klein is. Als ik nu een bestelling wil doen en een product wat ik echt nodig heb niet kan vinden vervalt de hele bestelling en ga ik alsnog zelf naar de super. Ik denk dat je pas echt kans maakt als het assortiment aanzienlijk groter is.

Re: De Winkel Van Breda

7
Ik vind het een erg leuk idee!

Maak je wel winst? De producten zijn best goedkoop en je bezorgt gratis vanaf €35,00.
Wat ik niet snel zo kopen zijn de schoonmaakspullen.

Misschien wijn/bier/sigaretten? Kijk anders eens bij de pomp, daar zie je veel dingen die men toch nog even meeneemt.
Babyvoeding en luiers?
't Zijn maar wat ideetjes hoor.

Verder het bovenstaande en ik zou dan als eerste aan de SSL en de layout werken.

Wanneer je even wat tijd en energie in de webwinkel steekt, denk ik dat het best wel goed zou kunnen lopen, succes!

Re: De Winkel Van Breda

8
Het eerste wat me opvalt: hij laad super snel. Ik knipper met mijn ogen en hij is geladen. Top!

Verder:
Weinig categorieën.
Weinig producten, probeer een a- en een b-merk aan te bieden van alles.
Probeer meer noodzakelijke producten aan te bieden dan de luxe artikelen. Groente conserven, zuivel producten, maaltijdpakketten zoals van knorr, soep, kant en klaar maaltijden etc. Etc.

De Winkel Van Breda

9
Dank je wel voor al jullie tips en reacties.

Ik ben ook zeker van plan om nog veel meer producten op mijn site te zetten, en hem nog wat aan te passen.

Zouden jullie mij meer informatie kunnen geven over de 'SSl beveiliging'.
Hoe ik er aan kan komen en wat het ongeveer gaat kosten.

Verder zag ik nog een vraag voorbij komen of ik wel wat aan mijn website kon verdienen, omdat ik zo goedkoop bent. Ik heb een marge van tussen de 20 en 30%. Dus ik moet inderdaad heel wat verkopen om een extra centje te verdienen. Maar ik denk dat het mogelijk moet zijn.

Hebben jullie nog meer aan of opmerkingen over mijn site, dan zijn ze natuurlijk van harte welkom?

Diego

Re: De Winkel Van Breda

12
Leuk, een soort buurtsuper op internet. Zou je misschien niet met een lokaal supermarktje samen kunnen werken, vergroot je eenvoudig je assortiment, en voor goede service willen de mensen best nog iets betalen.
Nobelhout, Groot assortiment in Tuinhout

Re: De Winkel Van Breda

14
Hoeft niet perse, De drempel van de Sligro, HANOS en Rooswinkel is ook laag. Vermoedelijk koopt TS z'n waar gewoon bij een groothandel in. Niets mis mee.

En zoals aangegeven, Als jij goede service biedt (zoals op tijd leveren) dan willen mensen daar ook voor betalen. Je kunt in de toekomst iets realiseren dat klanten hun eigen aflevertijdstip kunnen kiezen.
Actief in webshopontwikkeling

Re: De Winkel Van Breda

15
Bedankt voor het meedenken jongens.

Het klopt dat ik me producten bij de Groothandel haal. Ook heb ik nog contact met een andere leverancier die weer net iets goedkoper is dan de Makro.

Samenwerken met een lokale supermarkt laat me niet zo'n goed idee. Ik denk niet dat ze mij serieus nemen en speciale prijzen met mij willen afspreken.

Mocht ik groter worden en veel vaste klanten krijgen, dan zal me bezorgmoment veel flexibelen worden dan alleen tussen 7 en 8.

Mochten jullie nog meer suggesties hebben over mij winkel, dan hoor ik graag van jullie

Re: De Winkel Van Breda

16
Ik zou het juist wel met een supermarkt beginnen om zo een groot assortiment op te bouwen zonder dat je overal 12 stuks van moet afnemen.

En als je weet wat goed loopt, haal je dat goedkoper ergens anders

Re: De Winkel Van Breda

17
hoi dewinkelvanbreda,

Grappig te lezen kom zelf uit breda maar kende dit nog niet. Ziet er leuk uit en idee is ook origineel. Ga je het later uitbouwen tot dewinkelvanXXX? of hou je het in de buurt?

succes!

groeten Koen

Re: De Winkel Van Breda

18
Diego, zou je niet een groot assortiment kunnen aanbieden zonder voorraad?

Dat je dan om 16.00 al je bestellingen even uitprint zet en met je boodschappenlijst naar de Makro gaat?

Re: De Winkel Van Breda

19
Bedankt voor jullie reacties, hartstikke leuk.

Dat is zeker een optie, maar ik probeer een leuk assortiment van rond de 200 populaire producten aan te bieden, en niet duizenden. Want dan kom je echt met het leveren in de problemen.

Bedankt voor jullie tips, ik heb er echt wat aan gehad.

Hebben jullie ook marketing tips voor mij, hoe ik mijn site (gratis) onder de aandacht kan krijgen van de Bredanaars?

Ik hoor graag van jullie

Diego

Re: De Winkel Van Breda

20
dewinkelvanbreda schreef:Hebben jullie ook marketing tips voor mij, hoe ik mijn site (gratis) onder de aandacht kan krijgen van de Bredanaars?
Ik wilde bijna zeggen een briefje op het prikbord in de supermarkt, maar dat zal wel wat gezeur geven :P . Je kan, aangezien je lokaal opereert, misschien zelf wat flyers door de bus doen in wijken waar bijvoorbeeld veel jonge gezinnen wonen. Dit lijkt mij wel de doelgroep. Helemaal gratis is dat natuurlijk niet, maar een simpele flyer hoeft niet duur te zijn. Lokaal adverteren op Google is ook nog een optie en waarschijnlijk in dit segment nog best betaalbaar ook.

Re: De Winkel Van Breda

22
Je zou nog wel even alle tekst van de website moeten controleren op spelfouten.
Ik zie er zo al een paar op de eerste pagina en dit komt niet netjes en verzorgd over!
Hier enkele verbeteringen voor dit stukje:
Heeft u na een hele dag hard werken geen zin meer om 's avonds boodschappen te doen,
Is de koffiemelk op, of krijgt u vanavond visite en is er niks lekkers in huis?

Bestel dan snel uw producten op deze site voor 16.00
Misschien verstandig om de hele site nog eens door iemand te laten nalezen.
http://www.traktatie-feest.nl | Maak trakteren tot een feest!

Re: De Winkel Van Breda

23
Dank u wel voor u reactie


Na betekent toch meestal achter of volgend op. Het heeft vaak met tijd te maken. En het is het tegenovergestelde van voor.

Dus volgens mij is het woordje 'na' wel goed gespeld.

Zou u misschien de tekst dan veranderen in goed Neserlands. (volgens u)

Want ik kan de spelfouten er 1,2,3, niet uithalen

Mvg

Diego

Re: De Winkel Van Breda

26
Ik denk niet dat het gratis verzenden boven 35 euro iets toevoegd. Juist de extra service die je biedt is waar mensen best wat voor willen betalen, dus dat zijn ook de centen die ik als ik jou was juist zou willen oppikken! Verder zeker een leuk idee, of je er rijk van wordt is natuurlijk een ander verhaal, maar ik denk absoluut dat je een mooie klantenkring op kunt bouwen.

Re: De Winkel Van Breda

30
Mooi idee dat kans op slagen heeft als het assortiment uitgebreid wordt. Dat wil zeggen dat iemand zijn ganse boodschappenlijstje bij jou kan bestellen. Als ze maar enkele dingen kunnen bestellen, en voor de rest zelf naar de supermarkt moeten, is het een doodgeboren kind.
Bofven de € 35 gratis leveren is nonsens. Als jij de boodschappen die ik normaal doe allemaal kan leveren, zal ik maar blij zijn dat dit me maar € 2.50 kost. Weet je wat tijd ik daarmee uitspaar. Dus vergeet die gratis levering maar, en neem die winst. Want die ga je nodig hebben voor je benzine.