CSV bestand uploaden in prestashop

1
Goedemorgen Allemaal,
Ik hoop dat er iemand op het forum is die mij kan helpen..

Ik ben met prestashop een webwinkel aan het bouwen, vanwege te weinig kennis probeer ik eea zo simpel mogelijk te houden.
Omdat ik ruim 1000 artikelen heb wil ik ze uploaden via cms, PrestaShop heeft deze toepassing standaard in het pakket zitten.

De Categorie CSV heb ik zonder problemen kunnen uploaden maar de producten krijg ik niet voor elkaar.

Hij upload wel de producten maar zet ze niet in de juiste categorie en ik kan maar niet achterhalen waar de fout zit.
Ik heb al diverse combi's geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.

Exel bestanden kan ik eventueel per mail ofzo toesturen

Wie heeft hier ook ervaring mee?
Alvast super bedankt!

Re: CSV bestand uploaden in prestashop

3
Tanya schreef:Probeer het eens op het prestashop forum?

Wat voor foutmelding krijg je?
Hoi Tanya,
Op de een of andere manier komik niet op het prestashop forum, ik heb een inlog maar als ik naar het forum ga krijg ik een witte pagina

Ik krijg helemaal geen foutmelding, alles wordt netjes geupload met beschrijving, prijs en referentie de producten worden alleen niet in de juiste categorie geplaatst
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: CSV bestand uploaden in prestashop

8
vampirelord schreef:Je kan een voorbeeld file downloaden via de back office.
Het voorbeeld file had ik gedownload en ik heb geprobeerd om de producten uit het voorbeeldfile te uploaden maar zelfs die producten zet ie niet meer in de juiste categorie

Ik zit eraan te denken om een ander opencart systeem te gaan gebruiken welke ook een csv import module heeft, iemand tips over welke ik dan het beste kan gebruiken?