Met creditcard betalen via Paypal?? en Ideal koppelen

1
In mijn webwinkel staat momentel alleen Paypal als betaalmogelijkheid, dus ook om te betalen met creditcard moet het met Paypal gebeuren.
Ik zie vaak dat veel mensen in de winkelwagen af haken en daar zou de reden kunnen liggen, naar paypal te moeten gaan om met de credit card te betalen lijkt hun misschien niet helemaal vertrouwbaar.
Ik heb de thred over betalingssystemen gelezen en ik heb besloten voor een van die systemen te gaan waarmee per direct de creditcard kan gebruikt worden. Beter, toch?

En ik wil ook Ideal hebben maar toen ik het ging bestellen heb ik dit in de website gelezen:

"Om iDEAL Basic aan uw webshop te koppelen, heeft u basiskennis van programmeren nodig. Kiest u iDEAL Advanced? Dan heeft u meer technische kennis nodig. Om precies te zijn van PHP, .NET of Java. Uw webserver moet OpenSSL hebben. Of een vergelijkbaar pakket. Zegt u dat allemaal niets? Schakel dan technische hulp in."

Programmeren?? is het zo erg? :shock:
Lucia
http://www.babykoala.net
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Met creditcard betalen via Paypal?? en Ideal koppelen

5
je kan iDEAL accepteren via 17 payment service providers in Nederland. ze hebben vrijwel allemaal plugins voor veel gebruikte webwinkelsoftware.

Als starter kan je goed terecht bij: Paytor, TargetPay, Sisow, Qantani, HowPeoplePay en MultiSafePay. Die geven nu de scherpste tarieven. Via onze site kan je profiteren van speciale kortingen.
Het team van OverOnlineBetalen
http://overonlinebetalen.nl/mobiele-kassa
http://www.creditcard-wijzer.nl

Re: Met creditcard betalen via Paypal?? en Ideal koppelen

6
Er is trouwens ook een optie dat mensen met credit card kunnen betalen zonder een account van paypal.

Dan moet je dat even aanvinken bij Paypal , ben even zelf kwijt waar dat te vinden is...

Men krijgt dan als men op afrekenen klikt een venster waar ze in kunnen loggen als men wilt betalen met paypal of met cc als ze bij paypal een account hebben ..

Hebben ze geen account dan klikken ze op Geen paypal rekening ...
Muurstickers & Sjablonen

Re: Met creditcard betalen via Paypal?? en Ideal koppelen

7
ideal pro of zoals bij sommige banken 'advanced' zijn volgens mij voor lang niet alle opensource systemen standaard plugins voor?

Daarbij moet de server ook correct geconfigureerd zijn hiervoor. Zoals er staat, er moeten pakketten als OpenSSL op de server aanwezig zijn en je moet een hosting hebben, waarbij communicatie met een externe server mogelijk is. Dat is bij veel discount hosting niet.

Ik zou een payment provider ook zeker niemand aanraden. Bij veel payment providers betaal je namelijk immers dubbel. je betaald voor je ideal betalingen een tarief aan de bank en dan nog aan de payment provider. Daarbij moet je ook altijd op je geld wachten.

De tarieven zijn ook niet lager dan rechtstreeks via je eigen bank. Met ideal pro betaal je bijvoorbeel bij de rabo bank voor rabo naar rabo 0,40 en overige banken 0,45 per transactie. Dan heb je ook nog eens, dat het geld vrijwel meteen op je rekening staat. Daar kan mijns inziens geen payment provider tegen op.

PayPal voor creditcard betalingen zie ik ook geen problemen in. Doen wij ook. PayPal heeft volgens mij mede dankzij marktplaats inmiddels een naamsbekendheid van 99% bij online shoppers. Dus ik denk niet, dat mensen daarom zouden afhaken.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!