een spamlink op mijn website

1
Vandaag zag ik tot mijn grote verbazing dat er opeens een spam link (onder het woord 'betaald' wat ergens in de beschrijving staat) op mijn website staat, welke naar de site: ontslajouwbaas.nl leidt. Echter is de link nadat ik de site ververst heb weg.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand hoe hier mee om te gaan?

Alvast bedankt!
BullsI: een klein assortiment aan grootse producten!
http://www.bullsi.nl

Re: een spamlink op mijn website

2
Is het mogelijk dat het niet jouw website is maar jouw computer die is geïnfecteerd? Ik heb niet zo lang geleden iets dergelijks gehad met firefox namelijk. Diverse woorden op websites werden ineens linkjes.

Re: een spamlink op mijn website

4
Ik heb dit probleem gehad in Google Chrome. Het bleek te liggen aan een add-on die zichzelf had geinstalleerd (nadat ik waarschijnlijk op iets 'fouts' had geklikt). Er verschenen net als bij jou op willekeurige pagina's linkjes naar vage websites. Na een deinstallatie van de add-on, installatie van een pop-up blocker deed alles het weer prima bij mij.
Team Intro - Op dit moment zoeken en hebben wij werk voor verkeersregelaars.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.