3
Inderdaad is de bestelbutton rechtsonder vrij subtiel. Die mag best wat duidelijker 'above the fold' en wat opvallender in beeld. Verder ziet het er al prima uit. Persoonlijk heb ik niet veel met Peru maar volgens mij zullen mensen die er wel een link mee hebben, deze webwinkel wel kunnen waarderen.

Als je meer van mijn mening wilt:
Ik zou de header niet meer laten wisselen op de produkten paginas. Daar trekt het toch de aandacht weg van het produkt. Je wilt dat ze gaan bestellen toch?

Op de meer over Incadream pagina had ik ook een stukje tekst verwacht met jouw inspiratie waarom je kiest voor Inca, waarom voor Peru, waarom voor de produkten. Wat is jouw unieke link met deze winkel? Waarom ben je deze gestart bijvoorbeeld? Dat je met iDEAL, snel en veilig kan betalen is allemaal onwijs leuk maar had ik minder snel verwacht op de over Incadream pagina.

Maar als dit je eerste webwinkel is, ben je volgens mij goed op weg.

Feedback

4
- Te weinig content op de homepage en de product pagina´s
- Geen zoekmachine vriendelijke URL´s
- Geen telefoonnummer op website
- Geen KVK nummer en BTW nummer zichtbaar
- Waarom registreren om bestelling te kunnen plaatsen?
- Enige betaalmethode is iDeal? Waarom geen creditcards?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Eerste wil ik jullie bedanken voor de tips.

Over de “header niet meer laten wisselen op de producten pagina’s” Wat bedoel je precies. Pardon maar ik heb geen verstaan van html terminologie,enz.
Ik zou werken in de teksten , om meer te vertellen van wat Peru beteken en waarom ik hem producten verkopen. Inderdaad is omdat ik Peruaanse vrouw ben. :wink:

Hallo Hansbusiness, dank je voor jouw advies,
Hoe kan ik verbeter content op de homepage.
Ik gebruik frewebshop.org , ik denk dat een bestelling kan je afronden als je geregistreerd ben.
Ik zou ook paypal in mijn webshop hebben.

p.d. kvk, btw nr. en telefoonnummer zijn in elke pagina aangegeven.

Groetjes.

6
Nou, ik zal je vertellen. Ik wilde net een mooie uitgebreide reactie schrijven voor je. Was bijna klaar ... en pats boem ... alles weg door een runtime error. Surf met de internet explorer browser. Heb deze melding de laatste 24 uur meerdere malen ontvangen en het vreemde is dat ik deze error alleen ontvang als ik op webwinkelforum.nl surf.
Ik zal nog op terug komen op dit topic in ieder geval binnen de komende 48 uur. Die reactie hou je echt van me tegoed. :wink: (sorry, maar ga even niet opnieuw alles typen nu :cry: )

feedback webwinkel incadream.nl

8
Zo te zien is je hoofdproduct peruaanse kleding. Dit moet dus ook je main-keyword zijn. Op dit woord wil je met je webshop hoog scoren in Google neem ik aan om doelgerichte klanten te trekken.

Je kan hoger scoren in Google op het woord peruaanse kleding door backlinks naar jouw website te verwijzen. Zelf heb je hier in beperkte mate invloed op. Je kan bijvoorbeeld online op zoek gaan naar de mensen die naar jouw producten op zoek zijn.

Er is een prikbord over peru Plaats daar zowiezo een informatief bericht over handgemaakte peruaanse kleding met je webwinkel-URL.
en wellicht is er ook een forum waar je jezelf kan registeren en kan meepraten met de community (de groep mensen). Probeer met mensen in gesprek te gaan en als je goede relaties opbouwt, is de kans groot dat de mensen jouw webshop gaan bezoeken en daar peruaanse kleding gaan bestellen. Dus ga op zoek naar de mensen die in peruaanse kleding geïnteresseerd zijn en doe mee/praat mee. Zo kom je hoger in de zoekmachine en word je webshop bekender en populairder. Op het zoekwoord "handgemaakte peruaanse kleding" scoor je op positie 1 in Google en dat is goed. Ik weet alleen niet of er mensen zijn die op deze zoekterm zoeken in Google, wellicht weinig.

Verder zou ik een sitemap naar Google verzenden en gaan werken met zoekmachine vriendelijke URL's. Google voor informatie.

Wat ik zou verwijderen uit de webwinkel is de link "registeren". Uit onderzoek blijkt dat klanten die zich vooraf moeten registeren om een bestelling te plaatsen, dikwijls de bestelling niet afronden, wat klanten kan kosten en omzet. Ik zou klanten de mogelijkheid geven om direct adresgegevens in te vullen en tot betaling over te gaan.

Doe je ook aan e-mail marketing, zo niet, laat je bakken vol met geld op de tafel liggen. Stuur eens per maand een leuke nieuwsbrief met informatie over peruaanse kleding en je nieuwe handgemaakte producten.

Ook zou ik zowel op de homepage als op iedere productpagina veel, veel meer content plaatsen. Misschien een tekstje hier, een videootje daar, gewoon wat meer inhoud en informatie. Dat is niet alleen veel aantrekkelijker, maar daarnaast ook bevordelijk voor de ranking in Google. Die teksten zouden dus echt vermeerderd moeten worden.
Veel meer teksten!

Verder zou ik ook een blog starten over peruaanse kleding, bijvoorbeeld op Blogger.com, dagelijks een artikel gaan schrijven over peruaanse kleiding, je webwinkel en misschien over jezelf, zodat dat bezoekers naar je webwinkel lokt. Wel in elk artikeltje een link naar je webshop verwijzen (heel belangrijk want dan kunnen klanten het product direct bestellen).

Heb je de beschikking over een webcam? Ja? Neem een video op van jezelf en vertel kort (2 min.) wie je bent en wat je verkoopt. Plaats deze video direct op de homepage van je webwinkel. Dit creeert direct meer vertrouwen tussen je bezoekers en jezelf. Plaats dezelfde video ook op YouTube voor meer exposure en vergeet daar de link van je webshop niet in te plaatsen.

Heb je wat aan deze tips? Heb je misschien nog vragen die ik voor je kan beantwoorden? Hoe kan ik je verder helpen?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

10
Slechte URL's zijn nooit goed natuurlijk maar ik ben het niet met je eens dat je beter dynamische URL's kunt gebruiken. Je kunt het beste gebruik maken van goede zoekmachinevriendelijke URL's.
In dat artikel onderaan zijn een aantal mensen dat met me eens:
Freddie said...

i am sorry google, but this is a joke.

i am not "hiding" anything with my rewrites, i am making my application more user friendly, and btw, what happens on my server is none of your business, you worry about my output, you don't need to know what parameters i process.

domain.com/globaltopic/topic

is better for EVERYONE than :

domain.com/?story=47524387

better for the user

better dor bookmarks

better for search in browser history

better for google

better for SEO

what is bad is bad use of rewrite to try to fool google, hide things . . .

but you can t "stop driving" to everyone because some guys are driving like crazy and killing people . . .

if I m really speaking of google lies in the SEO part of my blog, better have an url like :

myblog.net/seo/google_lies

than a url like :

myblog.net/?story5983857238762

better for everyone , even you who are using it on this very blog :

http://googlewebmastercentral.blogspot. ... -urls.html

why dont you use an URL like :
http://googlewebmastercentral.blogspot. ... 9867398652

?

its good for you but bad for others ? google is the only one out there with ethics ? the only one not lying to the visitors ?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

11
Goede static URL's zijn ook geen enkel probleem en kunnen zeker tot voordeel zijn.

Helaas zijn niet alle zogenaamde SEO URL module's add-ons ed. niet geheel goed en voordat je dat door hebt kan het je plaatsen in Google kosten.

Het is niet de vraag of Google de enige is met ethics. Het is het feit dat Google een groot deel van het succes van de webwinkel bepaalt.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

12
Bedankt allemaal voor jullie tips

Ik ga er gelijk aan werk, het iets veel om te doen, maar over de video dat moet ik over na denken :shock:

Groetjes,

yuliett