Magento add-ons /plugins

1
opzoek naar leuke add-ons en plugins voor Magento vroeg ik me af welke handige toevoegingen op het magento platform jullie gebruiken

ik ben momenteel aan het experimenteren met de Squared Space widget van Silvertheme en hoop binnenkort een single page checkout/winkelmandje te kunnen implementeren.

2
Hoi Vince75,

Ik heb sinds kort de nieuwe plug-in van e-Boekhouden.nl geinstalleerd via magento-connector. Hiermee kun je orders van je webshop direct naar je online boekhouding exporteren. Echt heel erg handig en gebruiksvriendelijk! Een voorwaarde is natuurlijk wel je je boekhouding in e-Boekhouden.nl hebt...

Groeten.

Re: Magento add-ons /plugins

4
Ik gebruik ook e-boekhouden, werkt top!
Daarnaast:

Easylightbox
MultiSafepay
Livezilla Livesupport
GoogleAnalyticsPlus by Fooman
RicoNeitzel_PaymentFilter, betaalmethoden per klantgroep
Tangkoko_CmsSearch, naast het doorzoeken van je producten ook de statische pagina's
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Magento add-ons /plugins

5
Ik weet dat dit een oud topic is maar ik hoop toch een antwoord te krijgen.

Ik heb sinds kort een abonnement bij e-boekhouden.nl en gebruik de Magento koppeling. Als ik mijn facturen importeer naar e-boekhouden is er voor sommige facturen een klein verschil in het eindbedrag. Dit heeft te maken met de BTW volgens mij, die lijkt anders berekend te worden. E-boekhouden pakt niet het bedrag inclusief BTW maar het bedrag exclusief BTW en berekend dan zelf de BTW. Waar het precies misgaat weet ik niet maar het betekent in elk geval dat ik alsnog al die facturen handmatig moet gaan aanpassen wat de tijdswinst een stuk minder maakt. Is dit bij jullie ook zo of weten jullie misschien hoe ik dit op kan lossen. Bij e-boekhouden zelf zeggen ze dat ik de facturen maar onaangepast moet laten en het verschil moet wegboeken met een B achter het bedrag maar dat zie ik zelf niet zo zitten.