Hallo iedereen
Ik wil eigenlijk een klein support onderzoekje doen. Mijn bedoeling is om 3 webwinkel aanbieders op te bellen, wat vragen te stellen en hieronder in dit onderwerp te posten hoe de klantvriendelijk was en of al mijn vragen naar wens zijn beantwoord. Zo hebben we een goed beeld van de meest support vriendelijke webshop aanbieder van de drie die ik ga bellen. Lijkt jullie dit een goed plan en zo ja, welke aanbieders willen jullie dat ik bel en welke vragen zal ik stellen? Ik zal aan het eind ook een beoordeling geven (cijfer) van 1/10 bij alle drie.
Klantvriendelijkheid webshop aanbieders onderzoekje?
1[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.