Aanbieder SEO gezocht

1
Hey allemaal!,

Ik zoek een aanbieder van SEO.

Voorwaarde is een garantie op een hoge plek (denk: eerste 10-15) in de zoekresultaten op Google, binnen een sterk concurreerde markt.

Iemand tips?, het (online) aanbod is enorm en door de bomen ben ik het bos kwijtgeraakt.

Groet en bedankt!

2
Ik denk dat je met simpel googelen al een heel eind komt....
En vraag meerdere offertes en gesprekken aan, en kies dan voor degene waar je het beste "onderbuikgevoel" bij hebt. Werk vaak het beste!
Succes!
Beeld uit Holland- Leuke fotogeschenken voor aan de muur!

3
Een garantie voor wat betreft SEO zal niemand je kunnen geven denk ik. Als al je concurrenten ook hebben gezorgd dat hun website goed is zal het niet zo simpel zijn.

Waar is je webwinkel te bewonderen?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

4
Als een SEO bedrijf garanties geeft, dan absoluut geen zaken mee doen. Niemand zou garanties moeten durven geven op software van een ander (Google in dit geval waarschijnlijk).

Verder: Referenties opvragen, en kijken hoe vindbaar hun eigen website(s) zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Roberto's webdesign doet dit onder andere.
Kost geloof ik 350 euro en je kan ook een abbonnemet nemen om het bij te laten houden.

Ja kan het op zich ook zelf doen maar voor 350 euro heb je een goede investering met goede pagerankings. heb er zelf geen ervaring mee nog maar wil het wel bij hem laten doen. Onder andere omdat hij ook bekend is met de mijnwebwinkel software.

Ik weet de link niet precies van zijn website maar als je gewoon zoekt op google kom je er vanzelf. Zo niet dan geen zou ik maar geen seo bij hem doen.

6
Zelf ben ik niet onder de indruk van Roberto's webdesign. Ze maken daar toch zeker aantoonbaar 2 basisfouten als het gaat om SEO.

Daarnaast, garanties zijn gewoon NotDone. Iemand die het garandeerd hanteert BlackHat technieken, maar BlackHat technieken zijn juist de technieken die op lange termijn niet meer zullen werken en dus kunnen ze het eigenlijk niet garanderen.

Belangrijker is om te vragen wat de aanbieder puntsgewijs en exact voor je gaat doen. Als ze dan chronologisch alle belangrijke variabelen in werking stellen heb je de MEESTE kans, maar garanties heb je nooit (tenzij Google jouw website wil optimaliseren, maar dat doen ze vast niet). ;-)
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma

7
Volgens mij proberen al dat soort bedrijfje je mooie verhalen te verkopen maakt niet uit of je naar roberto gaat of naar een duurdere met mooi glimmende folders. Ik weet wel dat veel bedrijven je een poot uitdraaien wat betreft de kosten. Ik had een affiliate marketing bedrijf die 500 euro inschrijf geld wilde en 75 euro per maand wilde voor zogenaamde kosten bleek dus ook nog dat ze meedelen in de CPS opbrengst. Nou als je niet genoeg CPS kan genereren voor me laat het dan maar zitten (Ze adverteren met no cure no pay, maar intussen ben je al 575 euro kwijt voordat je uberhaubt ergens op internet staat en dat vergeten ze er dan even bij te vertellen). Echt misleidende reclames en misinformatie is het vaak.

Ik mail vaak met mensen en heel vaak krijg je van bedrijven onddoorzichte antwoorden terug. Dan willen ze liever dat je met ze belt (zodat ze op je kunnen inpraten, dat zeggen ze natuurlijk niet zelf...) omdat ze zogenaamt geen cijfers klaar hebben. Wel een beetje een vreemd verhaal dat als je belt dat ze dan ineens wel cijfers hebben.

Ik ga sowieso niet in zee met marketing bedrijven die ondoorzichtige antwoorden geven en onduidelijk zijn over tarieven terwijl je gewoon iets heel simpels vraagt.

SEO zijn dingen die je zelf redelijk makkelijk kan doen als je een beetje tijd investeerd.

Zorg in elk geval voor goede meta keywords en meta descriptions. Meld je dan aan bij zoveel mogelijk zoek machines en meld daar zoveel mogelijk links aan. Er zijn websites waar je 30 links tegelijk kan op opgeven en je wordt meteen bij 30 zoekmachine aangemeld.

je hoeft niet eens perse per product te doen, maar je kan bijvoorbeeld ook per categorie werken van je website en dat de klanten meteen op je landing page komen van die categorie prodcuten. en dan die categorie helemaal volstoppen met de goede zoekwoorden. Een beetje goede webshop software is al ontworpen om goede search engine optimalization te doen.

Maar nogmaals ga niet in zee met van die bedrijfjes die onduidelijke antwoorden terug geven en iets beloven als no cure no pay maar vervolgens blijkt dat jke eerst even een paar honder euro moet lappen terwijl er nog niets gedaan is.

Overigens als je betaald voor SEO kan je het makkelijk zelf controleren lijkt me of ze het goed hebben gedaan of niet.

Maar je weet zelf het beste wat je verkoopt dus veel kan je zelf gewoon doen.

8
Ik raad je aan om enkel de techniek eventueel uit te besteden. Dus dat de technische kant van je webwinkel goed in elkaar zit. Als de techniek goed is dan wordt het een stuk makkelijker om alles zelf te doen.

Nadat het technische gedeelte klopt kun je zelf goede beschrijvingen, titels, image beschrijvingen en dergelijke toevoegen. Dat is dan echt niet moeilijk meer. Het vergt alleen tijd. :wink:

Je webwinkel is dan SEO. Zorg nu voor genoeg inkomende links en je zult snel stijgen in de zoekmachines.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html

Re: Aanbieder SEO gezocht

9
Webshop_middelgroot schreef: Voorwaarde is een garantie op een hoge plek (denk: eerste 10-15) in de zoekresultaten op Google, binnen een sterk concurreerde markt.
Garanties op organisch niveau zijn heel moeilijk te geven het is inderdaad afhankelijk van tal van factoren. website structuur url opbouw ,laadtijd pagina, usability site, landingspagina's enz enz. Ook wij kunnen niets garanderen maar je kan wel door ons een adviesrapport laten maken welke punten er verbeterd moeten worden.

wij hebben dit al voor diverse klanten gedaan. Kijk op ooseoo.com

groetjes jet

Re: Aanbieder SEO gezocht

10
zowiezo heeft het geen zin om op een top 15 positie te gaan staan, want mensen klikken op de eerste 3 dat is psychologie. Daar is ook waar je wilt staan, en ja als de concurrentie hoog is en je wilt op een top 3 positie staan dan ga je al gauw naar boven de 1000 euro maar ja zoals de meeste SEOers onder elkaar weten we dat 80% van alle dingen die mensen doen om te bestellen of weet ik veel wat gaat via internet.
Ik zou me als ik jouw was nog ff vocussen op wat voor zoekwoord je echt wilt hebben, of als je wilt ken ik dat ook doen bel me of mail me even en dan kunne we even afspreken hoe of wat
ik regel btw alles online. jvdrassel@gmail.com
Want sommige zoekwoorden zijn soms beter dan het zoekwoord die heel sterk concurreerd op de 15 plek in google.
Ken je beter een zoekwoord hebben die iets minder mensen trekt maar wel op het zelfde gebied,
vervolgens kan je daar dan veel meer uit halen dan op de 15 plek.


Mvg juri muileboom

(INET Marketing Alkmaar)

Re: Aanbieder SEO gezocht

12
Waarom alleen SEO...?

SEO zou een onderdeeltje van je marketing strategie moeten zijn, zoek een bedrijf met een goede visie hierover!
Wel lekker makkelijk voor die bedrijfjes die SEO aanbieden, beetje optimaliseren en klaar, geld vangen!
Een goed bedrijf heeft een duidelijke visie hierover en zal een webstrategie toepassen, met een mix van marketing, seo/sea en analyse, met als doel je omzet te verhogen, want daar gaat het uiteindelijk om, toch!...of nou ja het gaat om de winst uiteindelijk.

Als een bedrijf zich alleen richt op SEO, dan zou ik die links laten liggen.

Garanties en Kosten...

Ik zou de prijs opdelen in 3 componenten 1/3 deel, stel € 1500 door de dienst:
1/3 basis component = € 500,- (vast bedrag)
1/3 prestatie component = € 500,- (no-cure no-pay deel)
1/3 effectief component = € 500,- (no-cure no-pay deel)
De basis deel spreek voorzich denk ik. Prestatie is meetbaar via je o.a omzet en bezoekers aantallen en andere zaken die je wilt/kunt meten. Er zou bij begin een goede analyse gemaakt moeten worden, dus een nulmeting, daarna moeten er doelen worden gezet, wat is het beoogt en reeel omzet en bezoekers aantal. Later kun je dus weer een meting verichten en vergelijken met de nulmeting. Het zelfde geld voor effectief, o.a. als ik google, waarsta ik nu (nulmeting) en waar sta ik straks.
Zeker als een bedrijf garanties durft te geven zullen ze met bovenstaande geen moeite hebben, toch!

Re: Aanbieder SEO gezocht

13
Best wel een interessante discussie!

Ik zeg SEO is dood. Een te onzekere investering die geen garanties geeft. (wat doet google over 1 jaar?) En zelf doen is het niet meer even. Tijd is geld.

Re: Aanbieder SEO gezocht

14
Het is maar net wat je onder SEO verstaat. Als het gaat om metatags en die bende dan is dat niet iets wat je als eerste voor elkaar moet hebben. Als je gewoon zorgt dat je een site heb met veel actuele en unieke (=zelf geschreven) tekst waar de bezoeker ook nog wat aan heeft, dan heb je voor 80% je site al op orde.

Re: Aanbieder SEO gezocht

15
Denk dat SEO zeker niet dood is,...het woord zegt het al Search engine optimization. Het is een proces die altijd zal blijven bestaan, ongeacht of Google zijn strategie of methode wijzigd. Als ondernemer moet je daar gewoon wat mee, of je doet het zelf of je besteed het uit. Als ondernemer wil je gewoon weten waar je klanten vandaan komen (analyse), hoe ze zoeken en hoe je dat onderdeel kunt optimaliseren.

Ik denk echter dat je je niet alleen op SEO moet richten, het is een samen spel/combinatie...
Ook offline marketing hoort daarbij, je kunt daarmee sturen in je webstrategie...

Re: Aanbieder SEO gezocht

17
SEO is zeker niet dood en het is nog steeds mogelijk om hoge posities te veroveren. Je bent er alleen niet met een paar backlinks en goede content.

Als je in een concurrerende markt actief bent, zul je gedisciplineerd te werk moeten gaan. En dat uitbesteden kost je een vermogen. Je zult dus een groot deel zelf moeten doen, tenzij je een aanzienlijk bedrag PER MAAND te besteden hebt. Wij bieden het onze klanten ook niet meer aan. Wij begeleiden onze klanten in plaats van het uitvoeren. Dat houdt het voor iedereen leuk.

Het is allemaal niet zo heel moeilijk... het vergt alleen discipline, geduld en je moet er hard voor werken.

Niet opgeven dus!
360 Magento Webshops
360 E-commerce advies

Re: Aanbieder SEO gezocht

19
A. Loomans schreef:Een garantie voor wat betreft SEO zal niemand je kunnen geven denk ik.
Welles !
Het pakket van IBP geeft een top 10 garantie !
Als je alles doet wat het pakket adviseert, haal je met meer dan 98% kans een top 10 vermelding voor een bepaald zoekwoord, of voor bepaalde zoek-termen.
Zo niet, geld terug !

Veel SEO-bedrijven gebruiken dit pakket voor hun klanten .....

Re: Aanbieder SEO gezocht

21
MrCactus schreef: Het pakket van IBP geeft een top 10 garantie !
Als de ze dat letterlijk zo zeggen dan is dat een leugen, of er staan hele kleine lettertjes onder zoals "alleen bij een specifieke combinatie van vijf zoekwoorden waaronder de domeinnaam en alleen voor een bepaalde tijd" of zulks.

Re: Aanbieder SEO gezocht

22
Wouter Hol schreef:
MrCactus schreef: Het pakket van IBP geeft een top 10 garantie !
Als de ze dat letterlijk zo zeggen dan is dat een leugen, of er staan hele kleine lettertjes onder zoals "alleen bij een specifieke combinatie van vijf zoekwoorden waaronder de domeinnaam en alleen voor een bepaalde tijd" of zulks.
Die garantie van IBP lijkt inderdaad heel veel te beloven, maar de kleine letters staan hier in het vette stukje:
iBusinessPromoter (IBP) schreef:3. IBP tells you in detail what you have to change

If your website does not have a 100% score, IBP will tell you in plain English what exactly you have to do to improve your web page and the links to your site. The advice will be tailored to your website, the chosen search engine and the chosen keyword. IBP will tell you in detail what you have to change and how you have to change it.
Met andere woorden, je moet van alles veranderen op sites van anderen die naar jou linken. Volg je dat advies niet op, dan geldt de garantie niet.

Dat is dus een garantie van het type: we garanderen dat een goede fietsenmaker je fiets kan repareren, maar dan moet je dat wel zelf goed regelen met alle fietsenmakers die wij voor je opsommen.
StoreCore.io

Re: Aanbieder SEO gezocht

23
Ward schreef:
Wouter Hol schreef:Als de ze dat letterlijk zo zeggen dan is dat een leugen, of er staan hele kleine lettertjes onder zoals "alleen bij een specifieke combinatie van vijf zoekwoorden waaronder de domeinnaam en alleen voor een bepaalde tijd" of zulks.


Die garantie van IBP lijkt inderdaad heel veel te beloven, maar de kleine letters staan hier in het vette stukje:
iBusinessPromoter (IBP) schreef:3. IBP tells you in detail what you have to change

If your website does not have a 100% score, IBP will tell you in plain English what exactly you have to do to improve your web page and the links to your site. The advice will be tailored to your website, the chosen search engine and the chosen keyword. IBP will tell you in detail what you have to change and how you have to change it.
Met andere woorden, je moet van alles veranderen op sites van anderen die naar jou linken. Volg je dat advies niet op, dan geldt de garantie niet.

Dat is dus een garantie van het type: we garanderen dat een goede fietsenmaker je fiets kan repareren, maar dan moet je dat wel zelf goed regelen met alle fietsenmakers die wij voor je opsommen.
Dit is dus een reactie van: ik weet het beter, maar ik heb IBP nog nooit geprobeerd !
Volgens IBP lukt die top 10 positie in meer dan 98% van de gevallen wel !
Niet voor niets gebruiken heel veel professionals dit programma ....

Het advies van het programma gaat over:
1. het aanpassen van je eigen webpagina.
2. het verkrijgen van externe links naar die pagina.
Links van een andere website naar je eigen webpagina kan je natuurlijk niet afdwingen.
En ook de linktekst kan je niet afdwingen.
Maar het is weldegelijk mogelijk.
En misschien kan je wel betere links krijgen, met betere link-teksten.
En misschien lukt het met minder externe links of geen links ook ....

Mijn websites hebben vrijwel geen externe links, maar staan voor elk gewenst zoekwoord in de top 10.
Kennelijk zijn die links niet zoooo belangrijk als iedereen zegt !

Re: Aanbieder SEO gezocht

24
Retired Member schreef:Nietes :D

Wat als dan 20 mensen dezelfde truc doen? trap daar niet in. Het kan gewoon niet.
Alles kan, als je maar wilt !

Voor een top-10 positie moet je het beter doen dan nr 10.
En dat is goed mogelijk, tenslotte doet nr 1 het veel beter dan nr 10.

Re: Aanbieder SEO gezocht

25
MrCactus schreef:Dit is dus een reactie van: ik weet het beter, maar ik heb IBP nog nooit geprobeerd !
Volgens IBP lukt die top 10 positie in meer dan 98% van de gevallen wel !
Niet voor niets gebruiken heel veel professionals dit programma ....
Klopt, niet geprobeerd. Maar het ging hier om een ander argument: Wouter vermoedde slagen om de arm in kleine lettertjes en die blijken er inderdaad te zijn als je even dieper graaft. Intuïtief goed aangevoeld van Wouter, hij heeft gelijk. En ruim 98% is natuurlijk nog steeds geen keiharde 100% garantie, tenzij je creatief afrondt.

Op veel voor ons relevante trefwoorden staan we niet in de top 10 maar zelfs in de top 5. Helaas kan ik de trucs niet uitleggen (want een grote concurrent heeft ze al deels door), maar het is dus goed te doen zonder hulp van buiten.

Maar ik maak me daarbij tegelijk geen illusies. Ik weet dat enkele voor ons relevante trefwoorden wereldwijd zó populair zijn dat een middelgrote Nederlandstalige webshop onmogelijk altijd op de eerste pagina kan staan. Ook daarom vind ik die 100% garantie deels een loze belofte. Er is over nagedacht, hoor. :wink:
StoreCore.io

Re: Aanbieder SEO gezocht

27
Retired Member schreef:Het zijn de Cowboys van de SEO. :D
En die SEO cowboys bellen ons gemiddeld twee of drie keer per week. Hoewel je zou zeggen dat er maar één marktleider kan zijn, is hun verkoopargument steevast: "Wij zijn de beste."

De meest foute en daardoor meteen lachwekkende opening van het verkoopgesprek is het "Uw website is zo slecht vindbaar." Die kun je effectief pareren met: jij hebt mij gevonden, want je belt me, dus kennelijk doen we toch iets goed...
StoreCore.io

Re: Aanbieder SEO gezocht

28
Jongelui, graag even goed lesuh !

IBP garandeert een top-10 positie voor meer dan 98% van de zoekwoorden.
Behoor je tot de minder dan 2% gevallen waar dat niet lukt,
dan krijg je het aankoopbedrag retour.
Ze garanderen dus geen 100% succes, en dat vermelden ze ook.

Re: Aanbieder SEO gezocht

29
Als het werkelijk zo makkelijk was als een "no cure, no pay" oplossing en werkte in 98% van de gevallen -wat je ook kan zien als een percentage van de zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden- dan was iedereen bij dat bedrijf aangesloten, niet waar?

MrCactus, heb jij wel gebruik gemaakt van hun diensten? Zo ja, tegen welke prijs en wat was het resultaat? Zo nee, wat is jouw rol bij dat bedrijf dan?

Re: Aanbieder SEO gezocht

30
Dat is een goeie Wouter! Op welk concurrerend zoekwoord heb jij welke site met IBP in de top 10 gekregen?

Wat een top 10 positie in Google garanderen ook nog eens onmogelijk maakt, is dat iedereen andere zoekresultaten krijgt. Want, zoals iedereen wellicht weet, bouwt Google profielen en zorgt dat bezoekers zoekresultaten krijgt die zo relavant mogelijk voor die persoon zijn.

Zou stond ik ooit op nummer 1 op het keyword "internet marketing"... helaas kreeg mijn collega (die naast mij zat) hele andere resultaten.

Maar los daarvan... JE KUNT GEEN TOP 10 POSITIE GARANDEREN. Want als 10 anderen ook IBP gebruiken en ook een 100% score hebben, dan gaat die vlieger al niet meer op. Deze garantie wordt vaak vanuit een marketing gedachte gegeven. Een bekend truckje. Vaak moet je namelijk van alles aantonen en in de praktijk blijkt maar een heeeeel klein groepje van de mensen die recht hebben op deze garantie de moeite willen nemen om dat geld terug te krijgen.

Maar nogmaals... natuurlijk is het nog wel mogelijk om een top 10 positie te behalen... je moet gewoon hard werken, veel linkbuilden, goede content schrijven, enzovoorts.
360 Magento Webshops
360 E-commerce advies