Webshop incl voorraad te koop voor €2.950

1
Kinderkadowebwinkel met speelgoed, traktaties en feestartikelen.

Prijs van € 2.950 (incl. btw) is inclusief:
- volledig ingerichte webshop met 200 produkten en o.a. de volgende functies: bestellingen + automatische voorraadbewaking; klantenbeheer, productenbeheer en ontwerp;
- voorraad met verkoopwaarde van € 4.250 incl. btw (3650 stuks verdeeld over 200 producten);
- logo-ontwerp (door grafisch vormgever ontworpen);
- 350 visitekaartjes, 150 ballonnen met logo, bedrijfsstempel en 500 flyers;
- overdracht NAW gegevens leveranciers.

De huidige provider rekent € 27,90 ex btw. p.m. voor webhosting + cms (gebruik programma E-pages om o.a. website zelf te bewerken en beheren).

Kijk op (adres verwijderd omdat webwinkel verkocht is) om een indruk te krijgen.

3
Hai Mieke,

Op dit moment zwanger van de tweede (7 maanden) en ik ga meehelpen in het bedrijf van mijn man, hierdoor zometeen weinig tot geen tijd voor de webwinkel en het is te zonde om deze website niet actief uit te baten, vandaar dat ik deze ter overname aanbied.

4
Is het ook mogelijk enkel de voorraad + leverancierscontacten over te nemen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Beste Ebe,

Sorry, maar ik wil het alleen compleet verkopen.

6
Twinkelpinkeltje.nl schreef:Beste Ebe,

Sorry, maar ik wil het alleen compleet verkopen.
De hamvraag is natuurlijk wat de omzet/winst per jaar is.
En hoe lang de webshop al bestaat.

Hartelijke groeten,
Frank

7
Beste Frank,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je een pb gestuurd.

8
Ben je er uitgekomen met Frank, ik heb nl de zelfde vraag als hij.

Gaston

9
Twinkelpinkeltje.nl schreef:Ik heb je een pb gestuurd.
Ja, dankjewel. Ik stelde de vraag niet zozeer uit persoonlijke interesse, meer om aan te geven dat een blote vraagprijs betrekkelijk betekenisloos is. Overigens vind ik je vraagprijs wel ok, gezien het antwoord dat ik per PB ontving. Een potentieele koper heeft dan al een mooi begin.

Hartelijke groeten,
Frank

10
Beste Frank,

Dank je voor je bericht. Inderdaad is het een kant en klare webshop incl. voorraad, promotiemateriaal, inpakmateriaal, etc. om een goede start mee te maken.

Gaston heeft inmiddels ook de gegevens per pb ontvangen.

11
dezelfde vraag als frank wat is de jaaromzet/winst

13
Graag zie ik ook de gegevens tegen moet.
Boomy IT :: Webhosting & Domeinregistratie :: Webdesign & Website onderhoud :: www.Boomy.nl

18
Geinteresseerden zouden natuurlijk ook de topicstarter een PM kunnen sturen. :)

19
Graag ontvang ik ook de financiele cijfers.

Alvast bedankt!

20
Webwinkel is verkocht. Daarom de naam verwijderd en het topic gesloten.

Het is niet langer mogelijk te reageren en de webwinkel is niet langer te koop aangeboden. Het topic blijft nog even bestaan om nieuwe overnames een idee te geven van hoe een overnametraject eruit kan zien en wat vragen van mogelijke kopers zijn.