2
3 dingen waardoor ik en waarschijnlijk eenieder die geïnteresseerd is afhaakt:
- Je hebt zelf een (trage) Joomla site?
- Je biedt je diensten aan d.m.v. mijnwebwinkel.nl?
- Uit je veelgestelde vragen:
Ik wil wel een webwinkel maar heb er echt geen tijd voor, wat nu?
Dan bent u juist bij WebWinkelPartner aan het goede adres. Wij installeren, vullen en beheren de webwinkel.
Als een klant bij ons komt met dat laatste raad ik ze aan om óf tijd te maken óf geen webwinkel te beginnen. Serieus een goede webwinkel beheren kost nu eenmaal een hoop tijd..
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

3
Ik wou niet de eerste zijn die dat schreef maar precies mijn gedachte... als je er de tijd niet voor hebt dan moet je het niet doen.

Een externe partij kannooit de hart, ziel en liefde er in steken die nodig is om de middelmaat te overstijgen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

4
Juist omdát het veel tijd kost, die een drukke zelfstandige winkelier vaak niet heeft, is dit concept gekozen. Het blijkt inmiddels ook dat er duidelijk vraag naar is, een lege webwinkel laten maken kan overal. Maar daarna, het beheer ervan, is vaak een probleem.

De zelfstandige winkelier kan juist nooit een optimaal resultaat bereiken, denk alleen maar aan wat er bij komt kijken om bv goed in Google tevoorschijn te komen.

U kunt dus voortaan klanten dóórsturen in plaats van wégsturen :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Webwinkelpartner.nl schreef:Juist omdát het veel tijd kost, die een drukke zelfstandige winkelier vaak niet heeft, is dit concept gekozen. Het blijkt inmiddels ook dat er duidelijk vraag naar is, een lege webwinkel laten maken kan overal. Maar daarna, het beheer ervan, is vaak een probleem.

De zelfstandige winkelier kan juist nooit een optimaal resultaat bereiken, denk alleen maar aan wat er bij komt kijken om bv goed in Google tevoorschijn te komen.

U kunt dus voortaan klanten dóórsturen in plaats van wégsturen :wink:
Mijn zege heb je maar zal het aan geen enkel adviseren en hoger in de zoekmachine met een webwinkel van mijnwebwinkel.nl ? vergeet het.

Laat de ondernemer er gewoon zoals vele andere 10.000e zijn gevoel in leggen met geduld en vakkennis die overal is te halen dan is het resultaat vele keren hoger.

6
Het concept is wel leuk...ik denk dat er, in tegenstelling tot de andere reacties op dit forum, wel degelijk veel mensen (ja ondernemers kun je ze niet noemen) zijn die wel een shop willen starten maar er eigenlijk geen tijd in willen steken. Deze kun je op zo'n manier een alternatief aanbieden en dat is vanuit webwinkelpartner.nl natuurlijk goed commercieel bekeken.

Wat ik wel jammer vindt is dat er op de website geen openheid wordt gegeven over prijsstellingen / pakketten. Er staat alleen een klein stukje over 19 euro vaste kosten in de FAQ. Maar juist deze die dit concept willen gebruiken willen graag vooraf weten wat iets precies kost aan diensten die worden afgenomen en "percentages commissie" waar je in de FAQ over spreekt zijn natuurlijk een ruim bergrip.

Succes met het concept in ieder geval!
~ Yvo

7
Dit lijkt me een grote misverstand: Deze oproep is in 'Vraag en aanbod' geplaatst! Naar mijn mening mogen dan alleen geïnteresseerden hierop reageren.

@moderator: kun je alle ongepaste opmerkingen verwijderen?

De concurrenten van Webwinkelpartner kunnen beter ergens anders discussie gaan voeren. :x

Ik wens webwinkelpartner succes met zijn concept.
GRATIS een eigen webwinkel op www.101winkels.nl starten.
www.nationaalwinkelcentrum.nl : startpagina voor alle e-commerce bedrijven en webwinkels van Nederland.

9
Concept is leuk maar wat anderen idd ook al zeiden...als je een webwinkel wil beginnen en je hebt er geen tijd voor....waarom dan een webwinkel beginnen?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!