2
nope...

maar heb je ook niet echt nodig... meld jezelf aan bij de grootste en belangrijkste zoekmachines en the rest will follow...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
Van alle websites die ik ken komt 95% van al de zoekmachine traffic van een zoekmachine. Google. Aanmelden bij Google is vrij gemakkelijk maar ook onnodig omdat een link naar je website/webwinkel op dit forum al zorgt dat je in de resultaten wordt meegenomen.

Submitwolf doet voor zover ik weet niet veel meer dan dat. Het zorgt niet voor goede resultaten of iets dergelijks. Volgens mij (maar ik begeef me op glad ijs, dat weet ik) doet Submitwolf iets dat nu in 2010 niet meer nodig is?

4
Google vindt je vanzelf wel. Je kunt het proces mss iets versnellen maar naar mijn mening is dat in NL niet nodig. Ik vond dat mijn websites tenminste elke keer erg snel gevonden worden. Zonder dat ik me ook maar ergens aanmeld. En is het idd nog zo dat je maar ergens je link hoeft te plaatsen op fora als dit en Google heeft je al.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik heb mezelf nog nooit aangemeld voor een zoekmachine met mijn webwinkels. Ik kan je verzekeren dat dit ook niet nodig is. De zoekmachines die er tot doen die vinden je vanzelf wel.

Ik vind zelf deze tools dus overbodig maar ook gevaarlijk. Wie weet melden ze je website wel drie keer op een dag aan totdat je er in staat. Dat kan Google nooit leuk vinden!

Dus: Gebruik geen tools van derden alleen van de zoekmachines zelf.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html

6
Vanuit het verleden is zelfs bekend dat het overdadig aanmelden bij zoekmachines ook gezien kan worden als een vorm van Spam, iets waar zoekmachines nogal op tegen zijn.

Daarnaast heeft bijvoorbeeld Google maar 1 optie om je aan te melden, dit formulier is overigens OOK om je af te melden.

In mijn beleving melden ze je dus aan - af - aan - af - aan -af....

Lijkt mij dat 1 x aanmelden genoeg is, maar het zorgen voor goede relevante backlinks is veel interessanter, google komt vanzelf, die andere zoekmachines ook. Indexeren is overigens tegenwoordig nog maar kinderspel.

1 van onze websites had onlangs een nieuwe pagina die in 21 seconden was geindexeerd in google. (site bestaat al enkele jaren hoor), maar ook een nieuwe site op een nieuw domein stond in 5 dagen in google.
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma