Nieuwsbrief ervaring

1
Wij hebben een webwinkel en willen graag een nieuwsbrief versturen. Wie kan een goede (gratis) programma adviseren? Het liefst een programma wat voorgemaakte lay out mogelijkheden heeft zodat je alleen velden hoeft in te vullen.

2
Zelf ben ik heel tevreden over www.ymlp.com. Ik werk er al jaren mee en ze worden elk jaar beter. Zijn niet gratis en ik weet niet of ze voorgeprogrammeerde formats aanbieden. Zelf ben ik daar niet zo'n voorstander van. Maar het gebruik van de website is oke en de dienst zeer professioneel. Komen goed door spamfilters en hebben een goede reputatie.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwsbrief ervaring

7
Ik zit ook bij Ymlp en ik vind opzich wel het idee heel leuk, goed etc.

MAAR! vandeweek kon ik met geen mogelijkheid een nieuwsbrief verzenden. Heel frustrerend. Ik had de helpdesk gemaild hierover...en ik kreeg een dooddoenend bericht terug "vreemd, niemand heeft er last van". Waarop ik terugmailde dat IK er dus wel last van had en dat ik voorhee wel gewoon kon versturen. Hoe kon ik dit oplossen.

en dus tot op de dag van vandaag nog geen antwoord gekregen. Ik heb eergisteren weer gemaild en gevraagd om een reactie, maar helaas...geen reacties meer van hun kant en dat vind ik toch alles behalve netjes.

Wat ik jammer vind, is dat ik geen achtergrond kleur kan kiezen. Ik kan mijn banner uploaden...maar die is zwart. De standaard achtergrond is wit...en is voorzover ik weet niet aan e passen. Dat ziet er dus minder mooi uit. Iemand enig idee of het wel mogelijk is? Die achtergrond kleur?

Re: Nieuwsbrief ervaring

8
Cattivo Moda schreef:Wat ik jammer vind, is dat ik geen achtergrond kleur kan kiezen. Ik kan mijn banner uploaden...maar die is zwart. De standaard achtergrond is wit...en is voorzover ik weet niet aan e passen. Dat ziet er dus minder mooi uit. Iemand enig idee of het wel mogelijk is? Die achtergrond kleur?
Dat is niet eens zo'n heel slechte beperking, want veel e-mailclients negeren een achtergrondkleur. Bijvoorbeeld "inverse video" met witte tekst op een zwarte achtergrond wordt dan weergegeven als wit op wit en dat wil je natuurlijk ook niet.
StoreCore.io