Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Stickers verzendlabels

6
Ilonajoy schreef:Ik koop ze altijd bij 123inkt.nl.
Voor zover ik weet de goedkoopste. Totaal 600 stickers voor E. 25. (5 sets + 1 gratis)
Ja, inderdaad. Bij 123 bieden ze die "PostNL" verzendvellen daar superscherp aan.

In stenen winkels heeft de V&D of een boekenhandel ze ook in het kantoorassortiment, meestal wel andere verpakkingseenheden. Je zult er maar net om verlegen zitten.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.

Re: Stickers verzendlabels

12
Ik heb ook goede ervaringen met een Zebra printer: het gehannes met losse etiketvellen leek mij van meet af aan niets. Etiketten voor DPD en MyParcel uitprinten gaat zo perfect.

Re: Stickers verzendlabels

18
Dus als ik het goed begrijp kun je de Zebra printer ook gebruiken voor die A4 vellen met 4 labels?
Dan krijg je 1 etiket per keer, ipv 4 op een vel?

Ik verzend met PostNl verzendservice, neem aan dat dat geen probleem mag zijn?

Re: Stickers verzendlabels

19
nino schreef:Rajapack.nl 800 vellen voor 19,45.
Ik vond dit nogal goedkoop, Rajapack is meestal niet 1 van de goedkoopste. Maar ik heb net gekeken het is 800 etiketten ipv vellen voor 19.45! Niet goedkoop dus.

Ik heb van de week bij ook bij centralpoint 4 pakken besteld van 6 euro voor 100 vellen (=400 etiketten) en ze doen het prima.

http://www.centralpoint.nl/etiketten/ga ... m-1100173/
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

Re: Stickers verzendlabels

20
Een Zebra printer is een thermische printer, deze werkt met 'speciale' labels. Deze labels kosten echter echt 'geen drol'...

Ik heb laatste keer 2 dozen (72 rollen) gekocht voor ~100,-. Dat is 300 etiketten per rol. Dus betaal ik 0,004 cent per label.

Om een vergelijk te geven is dat dus 0,016 ct per 4 stuks. Daarbij gebruikt een Zebra printer geen inkt, omdat het een thermische printer is. Je hebt dus echt als enige kosten, de labels. Dat is dus echt ideaal.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Stickers verzendlabels

21
Ilonajoy schreef:Dus als ik het goed begrijp kun je de Zebra printer ook gebruiken voor die A4 vellen met 4 labels?
Nee, dat begrijp je niet goed: Een Zebra printer werkt met rollen etiketten (net als een Dymo LW maardan in het groot) en drukt steeds een etiket af. Wanneer je een verzender gebruikt zorg je er voor dat je de etiketten in de maat bestelt die deze verzender gebruikt (voor DPD is dat b.v. een ander formaat dan DHL)