webshop bouwer

1
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een Magento webshop bouwer voor het maken van een professionele webshop, die ik wil beginnen. Wel moet hij aan een aantal eisen voldoen. Er zijn alleen zoveel aanbieders, ik zie door de bomen het bos niet meer.

- betrouwbaar
- verstand van zaken hebben
- goede prijs/ kwaliteit verhouding
- wat is een goede prijs voor een goede webshop

Kan iemand mij een paar goede namen geven? Graag even Pb sturen!

Alvast bedankt!

KAAS

Re: webshop bouwer

2
een webshop laten ontwerpen door een bedrijf
5.000,00 - 20.000,00

Zelf doen -->
hosting 10-30 euro maand
template kopen 60-100 euro eenmalig
boek bij bol.com over magento bijv kickstart magento 20 euro
inrichten shop ca. 100 uur bloed zweet en tranen .... onbetaalbaar dus

D'r zijn wel neefjes die het voor 1500 doen ofzo maar ja vraag dan maar eens om een kvk/btw nr voor je boekhouding.

Magento inrichten kost nu eenmaal veel tijd en bij dit soort klussen werkt het nu eenmaal uurtje / factuurtje
http://www.linouslingerie.nl/ voor betaalbare en alledaagse Lingerie

Re: webshop bouwer

3
Linous schreef: D'r zijn wel neefjes die het voor 1500 doen ofzo maar ja vraag dan maar eens om een kvk/btw nr voor je boekhouding.
Je hebt niet voor elke dienst een factuur nodig hoor. Je mag je neefje gewoon de 1500 euro betalen als het om een incidentele dienst gaat. Je neefje moet dit natuurlijk wel netjes opgeven bij zijn inkomsten belasting.

Re: webshop bouwer

4
Uit je bericht denk ik te kunnen afleiden dat je een beginner bent op dit gebied. Voor beginners is Magento vaak veel te zwaar/complex/duur. Waarom ben je specifiek op zoek naar een Magento-bouwer? Wellicht ben je veel beter én goedkoper uit met een pakket als CS-Cart, PrestaShop, OpenCart of ZenCart.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webshop bouwer

5
argosmedia schreef:Uit je bericht denk ik te kunnen afleiden dat je een beginner bent op dit gebied. Voor beginners is Magento vaak veel te zwaar/complex/duur. Waarom ben je specifiek op zoek naar een Magento-bouwer? Wellicht ben je veel beter én goedkoper uit met een pakket als CS-Cart, PrestaShop, OpenCart of ZenCart.

Volgens vele professionals is dit het beste systeem voor een webshop.

Enfin, er zijn weinig mensen die mijn vraag beantwoorden :(

KAAS

Re: webshop bouwer

6
"Het beste systeem" bestaat niet. Net zoals je niet kunt spreken over "de beste auto" of "de beste camera". Het is al bijna niet mogelijk om te spreken over "het beste systeem voor jouw situatie", want dat hangt van vele factoren af. Ieder systeem heeft voor- en nadelen. Magento heeft deze ook. Dus daarom is het handig om eerst te bepalen wat überhaupt een geschikt systeem voor jouw situatie zou kunnen zijn. Voor Magento kiezen omdat sommigen zeggen dat dat "het beste systeem voor een webshop" is, zou je nog wel eens een vervelende en op zijn minst onnodig kostbare ervaring kunnen opleveren.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media

Re: webshop bouwer

7
KAAS schreef:Volgens vele professionals is dit het beste systeem voor een webshop.
Dat komt omdat professionals weten waarmee ze bezig zijn. Ze kennen de techniek en structuur van Magento. Als je niet over die kennis beschikt, is het verstandiger om je eens te verdiepen in Opencart, Zen-Cart en dat soort sources. Net zo krachtig, alleen minder nukkig en zwaar.

Wanneer je wel de kennis in huis hebt, dan is het wel aan te raden om met Magento aan de slag te gaan.
Actief in webshopontwikkeling

Re: webshop bouwer

8
KAAS schreef:
argosmedia schreef:Uit je bericht denk ik te kunnen afleiden dat je een beginner bent op dit gebied. Voor beginners is Magento vaak veel te zwaar/complex/duur. Waarom ben je specifiek op zoek naar een Magento-bouwer? Wellicht ben je veel beter én goedkoper uit met een pakket als CS-Cart, PrestaShop, OpenCart of ZenCart.

Volgens vele professionals is dit het beste systeem voor een webshop.

Enfin, er zijn weinig mensen die mijn vraag beantwoorden :(

KAAS

Je bedoeld je vraag om een paar goede namen te geven?

Ik zelf kan dat niet, aangezien ik geen goede namen weet die je kunnen helpen. Natuurlijk kan ik namen noemen ... maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Ik zelf heb ook webwinkels gemaakt met magento, en eerlijk gezegd denk ik dat er beter opensource mogelijk heden zijn. De meeste webwinkel bouwers proberen namelijk de klant een Magento shop aan te smeren, omdat ze dan meer geld kunnen vragen voor het bouwen.


Ik raad mijn klanten zelf aan om voor bijvoorbeeld een prestashop, een woocommerce of opencart shop te gaan. Deze vind ik zelf makkelijk in gebruik , veel mensen kunnen je erbij helpen als er wat problemen zijn. Mensen op forums zijn ook vaak bereid te helpen.
Tevens de plugins etc zijn vaak gratis te verkrijgen.


Overigens, hoeft een magento shop niet veel te kosten, hou er wel rekening mee dat je een goede hosting hebt. Wil je een template kopen dan eb je ze al vanaf ongeveer 60 dollar. Wil je een template laten maken , dan betaald je daar natuurlijk ook voor.

In mijn ogen hoeft een magento shop in bouwen niet meer te kosten dan een paar 100 euro, ligt er ook aan welke modules je wilt hebben je eisen etc ...

Maar als ik jou was .. kijk eens naar de andere opensource mogelijkheden... en ga kijken of je echt wel magento wilt, het is namelijk zonde van je investering als je er na een paar maanden al genoeg van hebt.
Muurstickers & Sjablonen