Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
klaas43
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2014

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

06 mei 2014

Beste mevrouw R.,

De door u geschetste situatie is, zoals u zelf weet, incompleet en daardoor onjuist. Graag bespreken we uw vragen en problemen via de juiste wegen, dus niet via een extern forum.
We vinden het jammer dat u gekozen heeft voor deze stap.


Met vriendelijke groet,

Het LogiVert Team.

Beste logivert

Deze mevrouw mag zelf weten waar ze haar klacht neer legt daar hebben jullie niets mee te maken dan hadden jullie maar ook naar de negatieve reacties moeten luisteren maar jullie leggen altijd als er iets in het programma fout zit de schuld bij de klanten beetje triest om zo met de klanten om te gaan.
Ik hoop echt dat het doek voor ze valt dit mag en kan zo niet.
 
wawagee
Berichten: 175
Lid geworden op: 02 november 2013

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

07 mei 2014

Welkom in de club.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

08 mei 2014

Beste Klaas,

Het heeft geen zin om je druk te maken. Mijn man is ook geblokkerd. Hij had slechts één bericht geplaatst. Weer vragen gesteld aan Logivert naar aanleiding van de Webwinkeldagen, die wij bezocht hebben, maar er wordt weer ontkend. Er zijn dingen tegen ons gezegd, die volgens Logivert niet tegen ons gezegd zijn :-( Wij liegen dus weer en dat terwijl Logivert klanten probeert te winnen op beurzen met een brochure, die onwaarheden bevat.

Op hun brochure wordt melding gemaakt van bijvoorbeeld Feedback Company. Het is nog steeds niet geïntegreerd en dan is het nog alleen voor mensen, die een overeenkomst hebben.

Ik weet zeker dat je nog één van de weinigen was, die een bericht plaatste, want volgens mijn man was het al een inactief forum.

Vernieuwingen zijn er al in geen maanden meer geweest. Alleen maar extraatjes, die je kunt gebruiken als je een overeenkomst hebt en die direct vervallen als je geen overeenkomst meer hebt. Waar zijn alle beloofde templates gebleven?

Ze komen zichzelf nog wel tegen.....Ik kan je slechts adviseren kijk om naar een ander programma en open een tweede website met een andere naam.
 
serviesonline
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

28 mei 2014

Aangezien hier een paar "weglopers " zitten stel ik hier de vraag maar even.
Hoe krijg ik de backup van logivert in biedmeer?
Iemand daar ervaring mee?
Advertentie

Bij Lightspeed krijg je een webwinkel met een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen vanuit je backoffice. Ook kan je met de template editor de HTML- en CSS-bestanden volledig aanpassen. Vanuit je backoffice kun je zelfs extra webwinkels toevoegen die allemaal vanuit één plek te beheren zijn. Tenslotte is internationaal ondernemen kinderspel met een webwinkel in maar liefst 14 talen, verschillende valuta en de mogelijkheid om BTW te verleggen.

 
wawagee
Berichten: 175
Lid geworden op: 02 november 2013

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

28 mei 2014

Hoe krijg ik de backup van logivert in biedmeer?
Wat bedoel je met backup ? Enkel de producten met hun info ?

Van welke versie van LV vertrek je ?

LV6 heb ik er terug uitgegooid om redenen die ik je waarschijnlijk niet meer hoef uit te leggen, maar LV5.5 bevat een redelijk werkende exportfunctie voor artikelgegevens.

Zal dus een beetje afhangen van de importmogelijkheden van biedmeer, en van de eisen die aan bijhorende foto's worden gesteld (grootte e.d.), want die zijn door LV op het voor dat programma nodige formaat enz. gezet.
 
serviesonline
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

28 mei 2014

Ik heb LV6
En het gaat inderdaad alleen om de artikelen met bijbehorende info en foto,s
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

28 mei 2014

Serviesonline,

Ik wil je wel het advies geven dat een ander webwinkelprogramma een andere url opbouw heeft, wat weer problemen kan geven.

Dit was tenminste bij mij wel het geval. Na 6 weken was ik nog niet vindbaar op Google.

Voor mij was dit een reden om een tweede webwinkel in het leven te roepen.

Groeten,
Josée
 
serviesonline
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

28 mei 2014

Bedankt voor de tip Josee,
Ik zal de bouwer hierover inlichten.
Advertentie

Bij Lightspeed krijg je een webwinkel met een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen vanuit je backoffice. Ook kan je met de template editor de HTML- en CSS-bestanden volledig aanpassen. Vanuit je backoffice kun je zelfs extra webwinkels toevoegen die allemaal vanuit één plek te beheren zijn. Tenslotte is internationaal ondernemen kinderspel met een webwinkel in maar liefst 14 talen, verschillende valuta en de mogelijkheid om BTW te verleggen.

 
frafra
Berichten: 1052
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

29 mei 2014

Biedmeer heeft een redelijke goede importfunctie. Als je jouw productfeed ook goed kunt exporteren dan moet het zeker te importeren zijn.

Ben al aardig wat jaren gebruiker van Biedmeer. Als ik moet meekijken stuur me dan een PM.
 
serviesonline
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

29 mei 2014

we gaan nu even weg voor een paar dagen maar ik kom er op terug frafra
 
healingjewel
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 februari 2013
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

17 februari 2015

Ik ben ook een oud gebruiker geweest van Logivert en heb vanaf versie 4.5 bij hun alle updates mogen beleven.
Onder versie 5 werden continu nieuwe updates uitgebracht met verbeteringen. Echter die verbeteringen waren proefondervindelijk het gevolg van bugs waar klanten tegenaan liepen.
Ik had persoonlijk het gevoel dat je als klant aan het beta testen was met een betaalde versie die gewoon naar behoren zou moeten werken.
Uiteindelijk na verschillende jaren wordt versie 6 aangekondigd. Alles zou anders worden, nieuwe functionaliteiten, sneller, betere data-base etc. etc.
Dus nog maar even wachten met switchen naar andere webwinkelsoftware.

Het is nog steeds niets en ik ben van mening dat het weer een te vroege lancering is die niet werkbaar is.
Een grote webwinkel maakt het programma Logivert 6 volledig onwerkbaar, houdt hier rekening mee!!
Ook uploaden van aangepaste artkelen gaat lang niet altijd foutloos, nog maar te zwijgen over de snelheid. Een volledige update van de webwinkel met circa 5000 artikelen duurt al snel 8 uur.
Dit ligt aan uw internet verbinding volgens Logivert... Wij hebben het snelste glasvezel!!!
Nee, het ligt aan uw server.... Wij hadden een personal server met 2 cpu cores van 3,2 GHz.
Het ligt aan alles behalve de software van Logivert!

De manier waarop ze bij Logivert met mensen op het forum omgaan slaat werkelijk alles.
Klanten die kritisch zijn en hun bevindingen op het forum zetten worden gewoon verbannen van het forum.
Dit zijn klanten die geen oplossing kregen met hun probleem bij Logivert en hun heil op het forum zochten.
Daar waar een forum voor bedoeld is! Kritische berichten en tekortkomingen van het programma worden listig van het forum verwijdert.

Je bent verkoper en geen ict'er, je wilt je tijd steken in de verkoop van goederen en niet naar oplossingen voor problemen zoeken.
Dit zijn zaken die kennelijk nog niet helemaal door dringen bij Logivert.

Ik snap de reaktie's niet van mensen op dit forum die beweren dat alles koek en ei is met deze software... want dat is het niet, zeker niet voor de webwinkelier met een grote webwinkel.

Ik ben uiteindelijk overgestapt naar SEOshop en werkelijk niets dan lof.
Prima klantenservice, bij problemen wordt je direct geholpen. Zeer veel mogelijkheden, dit had ik veel eerder moeten doen.
Maar ja... Ik ken het, overstappen doe je niet snel, veel werk en aanpassingen etc. Maar het is zo bevrijdend, neem dit van mij aan!
Wakawaka:
ik wil ook overstappen naar SEOshop voordat ik door Logivert van een hoge brug ga springen :cry: ..
Maar 1500 artikelen overzetten.... ik moet er niet aan denken!! Bij SEOshop werkt het csv bestand van Logivert niet, zit vol fouten. Wie had dat nou gedacht...
Hoe heb jij de overstap gedaan? Handmatig alles opnieuw ingevoerd :shock: ?
 
healingjewel
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 februari 2013
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015

Voor eenieder die gedupeerd is door Logivert: doe je webwinkelsoftware zoekende medemens een lol en laat je review over deze softwareterreur op het internet achter:
http://www.dislikeindex.com/ervaringen/ ... om/dislike
 
Gebruikersavatar
Klaas Koopman
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 augustus 2006
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015


Wakawaka:
ik wil ook overstappen naar SEOshop voordat ik door Logivert van een hoge brug ga springen :cry: ..
Maar 1500 artikelen overzetten.... ik moet er niet aan denken!! Bij SEOshop werkt het csv bestand van Logivert niet, zit vol fouten. Wie had dat nou gedacht...
Hoe heb jij de overstap gedaan? Handmatig alles opnieuw ingevoerd :shock: ?
Wellicht kun je er een programmeur naar laten kijken. Zolang je een export kan doen, kun je het vast en zeker ook ergens importeren.
Klaas Koopman - SEO Specialist & Consultant - Gespecialiseerd in webshops!
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015

ik wil ook overstappen naar SEOshop voordat ik door Logivert van een hoge brug ga springen :cry: ..
Maar 1500 artikelen overzetten.... ik moet er niet aan denken!! Bij SEOshop werkt het csv bestand van Logivert niet, zit vol fouten. Wie had dat nou gedacht...
Hoe heb jij de overstap gedaan? Handmatig alles opnieuw ingevoerd :shock: ?
Beste Healingjewel,

Indien u problemen ervaart bij de export van artikelgegevens adviseer ik u contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen u graag verder.
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact
 
Frans83
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 oktober 2014
Locatie: Deventer

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015

Ik ben ook een oud gebruiker geweest van Logivert en heb vanaf versie 4.5 bij hun alle updates mogen beleven.
Onder versie 5 werden continu nieuwe updates uitgebracht met verbeteringen. Echter die verbeteringen waren proefondervindelijk het gevolg van bugs waar klanten tegenaan liepen.
Ik had persoonlijk het gevoel dat je als klant aan het beta testen was met een betaalde versie die gewoon naar behoren zou moeten werken.
Uiteindelijk na verschillende jaren wordt versie 6 aangekondigd. Alles zou anders worden, nieuwe functionaliteiten, sneller, betere data-base etc. etc.
Dus nog maar even wachten met switchen naar andere webwinkelsoftware.

Het is nog steeds niets en ik ben van mening dat het weer een te vroege lancering is die niet werkbaar is.
Een grote webwinkel maakt het programma Logivert 6 volledig onwerkbaar, houdt hier rekening mee!!
Ook uploaden van aangepaste artkelen gaat lang niet altijd foutloos, nog maar te zwijgen over de snelheid. Een volledige update van de webwinkel met circa 5000 artikelen duurt al snel 8 uur.
Dit ligt aan uw internet verbinding volgens Logivert... Wij hebben het snelste glasvezel!!!
Nee, het ligt aan uw server.... Wij hadden een personal server met 2 cpu cores van 3,2 GHz.
Het ligt aan alles behalve de software van Logivert!

De manier waarop ze bij Logivert met mensen op het forum omgaan slaat werkelijk alles.
Klanten die kritisch zijn en hun bevindingen op het forum zetten worden gewoon verbannen van het forum.
Dit zijn klanten die geen oplossing kregen met hun probleem bij Logivert en hun heil op het forum zochten.
Daar waar een forum voor bedoeld is! Kritische berichten en tekortkomingen van het programma worden listig van het forum verwijdert.

Je bent verkoper en geen ict'er, je wilt je tijd steken in de verkoop van goederen en niet naar oplossingen voor problemen zoeken.
Dit zijn zaken die kennelijk nog niet helemaal door dringen bij Logivert.

Ik snap de reaktie's niet van mensen op dit forum die beweren dat alles koek en ei is met deze software... want dat is het niet, zeker niet voor de webwinkelier met een grote webwinkel.

Ik ben uiteindelijk overgestapt naar SEOshop en werkelijk niets dan lof.
Prima klantenservice, bij problemen wordt je direct geholpen. Zeer veel mogelijkheden, dit had ik veel eerder moeten doen.
Maar ja... Ik ken het, overstappen doe je niet snel, veel werk en aanpassingen etc. Maar het is zo bevrijdend, neem dit van mij aan!
Wakawaka:
ik wil ook overstappen naar SEOshop voordat ik door Logivert van een hoge brug ga springen :cry: ..
Maar 1500 artikelen overzetten.... ik moet er niet aan denken!! Bij SEOshop werkt het csv bestand van Logivert niet, zit vol fouten. Wie had dat nou gedacht...
Hoe heb jij de overstap gedaan? Handmatig alles opnieuw ingevoerd :shock: ?
@healingjewel, SEOshop is uit mijn ervaring behulpzaam voor opstappers. Meestal werken de CSV-sheets niet hetzelfde omdat ze een andere opmaak hebben. Dus productnaam staat bij Logivert in een andere rij, dan bij SEOshop.
 
healingjewel
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 februari 2013
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015

@frans83
Dankjewel voor je reactie!
Ja, die csv export is inderdaad het probleem en SEOshop kan me daar niet bij helpen..
Ze zijn wel klantgericht daar en snel met hun reacties, dat is prettig.
Ze hebben me wel doorverwezen naar ShopMonkey maar die kan ook niet helpen.
Die hebben me nu doorverwezen naar Webdinge, ik wacht af of zij me een oplossing kunnen bieden.
Heeft iemand een goede tip voor me, iemand die wellicht ergens overstapsoftware van Logivert naar SEOshop (of Magento) heeft laten maken, dan hoor ik het graag!

Gisteravond kwam ik er ineens achter dat er at random artikelen in dollars werden weergegeven op mijn site ipv euro's. Ik heb me helemaal sufgedacht wat dat nu weer kon zijn?!
Ik heb pasgeleden een aantal landen toegevoegd in de shop.
Wat bleek, ineens stond er bij Zweden 'basisland' aangevinkt, net als bij Nederland.
Dat landenmenu'tje spoort ook al niet trouwens want sta je bovenin op 'Zweden' dan kan het goed zijn dat je in het aanpasmenu eronder Oeganda zit te bewerken.
ZO onbetrouwbaar en amateuristisch deze software.
Waarom door deze fout dan ineens een aantal artikelen voor dollars ipv euros verkocht moeten worden, Who Knows?!
Heb het in ieder geval op deze manier opgelost.
 
LuukKomen
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 februari 2015

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015

Goedemorgen Healingwel....

Heb je van je account manager al een overstapgids ontvangen? Van bijna alle aanbieders hebben we een specifieke. Daarin staat ook stap voor stap beschreven hoe je de export dient om te zetten naar die van SEOshop. Tevens kunnen we je met reeds overgestapte webwinkeliers in contact brengen.

Het .csv bestand dient inderdaad naar die van SEOshop omgezet te worden. Mijn advies is om je categorieën in SEOshop te zetten en handmatig 10 producten in te voeren. Vervolgens ga je onder Dienst> Import & Export naar exporteren producten. Deze sheet gebruik je als basis voor je import.

Mijn advies is om even direct te schakelen met je account manager. Je vindt zijn of haar contactgegevens in het dashboard van je SEOshop back office.

Belangrijk bij een overstap is het instellen van redirects. In de overstapgids staat ook stap voor stap uitgelegd hoe je dit aanvangt. Je wilt immers geen pagerank verliezen bij een overstap ;-)

Met vriendelijke groeten,

Luuk Komen
Team SEOshop
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

18 februari 2015

Gisteravond kwam ik er ineens achter dat er at random artikelen in dollars werden weergegeven op mijn site ipv euro's. Ik heb me helemaal sufgedacht wat dat nu weer kon zijn?!
Ik heb pasgeleden een aantal landen toegevoegd in de shop.
Wat bleek, ineens stond er bij Zweden 'basisland' aangevinkt, net als bij Nederland.
Dat landenmenu'tje spoort ook al niet trouwens want sta je bovenin op 'Zweden' dan kan het goed zijn dat je in het aanpasmenu eronder Oeganda zit te bewerken.
ZO onbetrouwbaar en amateuristisch deze software.
Waarom door deze fout dan ineens een aantal artikelen voor dollars ipv euros verkocht moeten worden, Who Knows?!
Heb het in ieder geval op deze manier opgelost.
Beste Healingjewel,

Uw bevindingen kloppen. Als u een land als Basisland aanduidt wordt deze o.a. in het bestelproces van uw webwinkel als basisland beschouwd en als standaard land aangeboden. In uw voorbeeld was Zweden als standaard aangeduid, waardoor deze ook boven aan inde lijst kwam te staan als standaard land.
Zeer waarschijnlijk was er bij Zweden geen valuta(teken) gedefinieerd waardoor er bij de artikelen die vanaf deze wijziging gepubliceerd zijn het dollarteken komt te staan als valuta(teken). Dit is namelijk het standaard valutateken bij het ontbreken hiervan bij het als standaard aangeduid land.

De oplossing op deze situatie, als deze voor u ongewenst is, is het aanduiden van Nederland als Standaard land.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, onze helpdesk kan u verder helpen:
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact
 
mistyaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2015

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

13 mei 2015

Beste webshop eigenaren,
Ook ik heb Logivert 6 aangeschaft en moet ook bekennen dat deze niet werkt en dat Logivert het probleem niet kan en wil oplossen.
Nu kan ik niets met het programma en moet op zoek naar een andere.
Dus als beginnende webshop eigenaar raad ik aan om niet bij Logivert je programma te kopen.
Ook is de service slecht en wijzen ze altijd naar andere waar het probleem ligt.
 
mistyaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2015

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

13 mei 2015

ik wil ook overstappen naar SEOshop voordat ik door Logivert van een hoge brug ga springen :cry: ..
Maar 1500 artikelen overzetten.... ik moet er niet aan denken!! Bij SEOshop werkt het csv bestand van Logivert niet, zit vol fouten. Wie had dat nou gedacht...
Hoe heb jij de overstap gedaan? Handmatig alles opnieuw ingevoerd :shock: ?
Beste Healingjewel,

Indien u problemen ervaart bij de export van artikelgegevens adviseer ik u contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen u graag verder.
https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact
Maar Logivert: Dit zeg je wel maar jullie helpdesk kan ook niets anders dan zeggen dat het niet bij Logivert ligt en daar moet je het maar mee doen
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

13 mei 2015

Wat is het probleem? Misschien kan iemand op dit forum je van advies voorzien.
 
mistyaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2015

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

13 mei 2015

Beste mevrouw R.,

De door u geschetste situatie is, zoals u zelf weet, incompleet en daardoor onjuist. Graag bespreken we uw vragen en problemen via de juiste wegen, dus niet via een extern forum.
We vinden het jammer dat u gekozen heeft voor deze stap.


Met vriendelijke groet,

Het LogiVert Team.

Beste logivert

Deze mevrouw mag zelf weten waar ze haar klacht neer legt daar hebben jullie niets mee te maken dan hadden jullie maar ook naar de negatieve reacties moeten luisteren maar jullie leggen altijd als er iets in het programma fout zit de schuld bij de klanten beetje triest om zo met de klanten om te gaan.
Ik hoop echt dat het doek voor ze valt dit mag en kan zo niet.
Logivert,

Als jullie doen wat jullie beloven dan is het ook niet nodig om via een andere weg aan iedereen duidelijk te maken dat Logivert software niet werkt en dat jullie service buitengewoon schandalig slecht is
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5341
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

13 mei 2015

Zeer waarschijnlijk was er bij Zweden geen valuta(teken) gedefinieerd waardoor er bij de artikelen die vanaf deze wijziging gepubliceerd zijn het dollarteken komt te staan als valuta(teken). Dit is namelijk het standaard valutateken bij het ontbreken hiervan bij het als standaard aangeduid land.
Dat zou ik anders programmeren: ¤ is het standaardsymbool voor ongedefinieerde valuta.

Als je andere valuta gaat aanduiden als dollars, loop je het risico dat er in dollars wordt betaald.

Bovendien hoeft het valutasymbool in dit geval niet te ontbreken, want kr is het valutasymbool van de Zweedse kroon (en enkele andere kronen).
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

13 mei 2015

Gisteren ben ik al benaderd door een "grote jongen", omdat momenteel veel mensen weggaan bij Logivert. Ik heb al een andere keuze gemaakt. Hij noemde mij enige problemen op van Logivert, die mij bekend voorkwamen. Ik ben dus niet de enige "zeikerd".

Des te langer je een webwinkel hebt des te meer eisen je gaat stellen....Je wilt meer en je wilt beter.

Maar Misty kan beter zeggen wat er aan de hand is want misschien kan één van ons wel van advies voorzien. Het heeft geen zin om oude stukken tekst aan te halen.
 
Bewakingscamera
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 oktober 2013
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

27 mei 2015

Beste mevrouw R.,

De door u geschetste situatie is, zoals u zelf weet, incompleet en daardoor onjuist. Graag bespreken we uw vragen en problemen via de juiste wegen, dus niet via een extern forum.
We vinden het jammer dat u gekozen heeft voor deze stap.


Met vriendelijke groet,

Het LogiVert Team.

Beste logivert

Deze mevrouw mag zelf weten waar ze haar klacht neer legt daar hebben jullie niets mee te maken dan hadden jullie maar ook naar de negatieve reacties moeten luisteren maar jullie leggen altijd als er iets in het programma fout zit de schuld bij de klanten beetje triest om zo met de klanten om te gaan.
Ik hoop echt dat het doek voor ze valt dit mag en kan zo niet.
Als ik alle verhalen zo lees over logivert, denk ik dat het niet lang zak duren voor de witte doek.
 
Bewakingscamera
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 oktober 2013
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Logivert 6 - recht op service of wens?

27 mei 2015

Wel....interessant zeg!
Ik vind het dom van Logivert om zo met je klanten om te gaan, dan krijg je dit soort topics.
En dat wil je niet hebben ha!

Wij hebben ook nog een oude site die op Logivert 5 draait en die moet dus naar de nieuwe versie 6.
Maar denk dat ik daar een stokje voor ga steken, we gebruiken liever de software van een ander bedrijf, of weer open source. Blij dat we geen geld hebben uitgegeven voor de nieuwe Logivert 6.
Wat iedereen al jaren tegen Logivert zegt, helaas zonder resultaat zijn de url links die gemaakt worden.
Die links zijn echt waardeloos voor je SEO en nog kan Logivert dat niet netjes veranderen.
Als je een W3 school check doet, dan zie je zoveel fouten is gewoon absurd, test je op een magento site is het allemaal stukken beter.

Elektrobert:
Wij kennen heel veel vakmensen, die ervaring hebben met PHP.
Ik kan u in contact brengen met professionals om u verder te helpen met uw Logivert site.
Mocht u geen succes boeken bij de nieuwe partij, neem dan even contact met mij op.
Een schrale troost, maar ik leef helemaal mee met Elektrobert, het kan zwaar frustrerend zijn als je verantwoordelijk bent voor een webshop.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht