Na 3,5 maand heb ik nog steeds problemen met het programma. Volgens Logivert ligt het aan mij.
De woorden zijn te lang. Woorden als schemerschakelaar en oriëntatieverlichting mag je niet gebruiken. Je moet dan maar een andere template gebruiken

De helpdesk heeft mij geholpen. Dit was echter service en hoort niet bij het onderhoudscontract, dat ik heb tot 1 augustus 2014. Het woord wordt nu "bijna" gelezen. De laatste "r" is maar half in beeld op sommige pagina's, maar daar kan ik mee leven.
Het grote probleem is dat nu de gegevens, die je onder specificatie invult, enige tekens links staan van de omschrijving. Ik wil dit aangepast zien, maar hier moet ik voor betalen!
Dit zijn namelijk wensen en deze vallen niet onder het servicecontract.
Ik ben er niet over voorgelicht dat woorden maar maximaal zoveel letters mogen bevatten.
Het ziet er niet uit....
https://www.elektrobert.nl/index.php?it ... 16&lang=nl
Ik vind dat het aan Logivert is om te zorgen, dat alles netjes onder elkaar staat en dat ik daarvoor niet hoef te betalen, want met de vorige versie had ik geen problemen of men had mij moeten voorlichten in plaats van geld te incasseren. Ik vind dit namelijk geen wens, maar een vereiste voor een nette website, die er nu helaas nog standaard uitziet, want als je zelf wijzigingen aanbrengt, dan vervalt je servicecontract. Eerst moet mijn site 100% in orde zijn, want dit is namelijk niet het enige probleem.