Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
hbm1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 januari 2020

groothandel vergoedt schade aan artikel bij klant van ons niet

16 januari 2020

Vraag.
Wij hebben een webwinkel met baby- en kinderproducten. Nu heeft een klant van ons een koffertje met serviesje gekocht bij ons. 1 van de onderdelen is binnen 2 maanden na de koop al kapot gegaan. Het betreft een metalen handvat van een pannetje. Dit is niet te repareren.
Ik heb de groothandel gemaild waar wij deze serviesjes inkopen. 
Verhaal netjes uitgelegd en gevraagd of ze een oplossing kunnen bieden.

Dit is hun reactie: 

Hallo,
 
Helaas heb ik geen vervangende artikelen voor bij de kooksetjes.
 
Met hartelijke groet,

Nu is mijn vraag wat de plicht van de groothandel hierin is? 
Naar mijn idee heeft de klant recht op vervanging of geld terug, omdat het binnen 6 maanden na de aankoop is.

Gr. Hanneke

 
malibu
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 augustus 2011

Re: groothandel vergoedt schade aan artikel bij klant van ons niet

21 januari 2020

Jij verleent als winkel garantie naar de consument, dat is wettelijk zo geregeld.

Of jij de schade kan verhalen op de groothandel hangt van de voorwaarden / overeenkomst af waarop jij hebt ingekocht bij de groothandel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht