Hallo en welkom op dit forum!
Ik wordt altijd vrolijk van dit soort webshops, altijd erg fan geweest van Lego e.d.
Mijn vraag direct toen ik de webshop zag....waarom het thema Enoza? Als je gaat kijken wat ccv shop nog meer te bieden heeft aan thema's, dan vindt ik dit persoonlijk niet echt de beste keuze.
Er zijn zulke mooie thema's aanwezig zoals bijvoorbeeld Sensa of Ceyda, die ook gelijk responsive zijn, waardoor je dat gedoe met mobiel ook niet meer hebt?
Ik zou je willen adviseren om daar eens naar te kijken via de voorbeeldmodus binnen ccv shop.
Ik deel de mening dat je echt iets aan je bestelknop moet doen....er is al veel rood aanwezig, dus zou mijn eerste ingeving zijn, groene bestelknop. Dat knalt er lekker uit en werkt goed samen met rood. Met een ander thema kun je de bestelknop ook anders plaatsen. De optie snelbestellen zorgt ervoor dat er bij je productomschrijving bovenin én onderin een bestelknop wordt geplaatst.
Ik zag trouwens dat je bij ons in juni ergens het keurmerk hebt aangevraagd. Ik ben ook degene geweest die de shop op een aantal punten in eerste instantie heeft afgekeurd. Als het goed is heb je hier ook de uitslag van binnen gekregen via de e-mail. heb je hier nog iets aan kunnen doen of zijn hier nog vragen over?
Je mag me ook rechtstreeks benaderen via
daniel@webwinkelkeur.nl
Succes!
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"
Meer informatie? Kijk op
www.webwinkelkeur.nl