Beste mensen,
Wij zijn opzoek naar een nieuwe vervoerder voor onze pakketten naar klanten in België.
Heeft iemand ervaring met Packs?
Groet,
Peet Veerbeek
Re: Ervaringen met bezorging via Packs in België?
2Ik zou noooooit voor Packs.nl kiezen! Leveringen worden niet geleverd, geen afberichten of wijziging worden verstuurd. Websitetracksysteem wordt niet ge-update. Maar 1 telefonist op de helpdesk dus lang wachten aan de telefoon. Echt alleen maar frustratie en ellende! Niet doen!
3Hoi Nmaria,
Dat is een zeer duidelijke reactie.
Ook wij zijn op zoek naar een goedkoper alternatief voor België en weten nu dat we hiervoor niet bij packs moeten zijn.
Vreemd dat er geen reactie meer is gekomen van Peet
Maar wat mij betreft, alsnog bedankt voor dit duuuuiiiiiiiidelijke advies.
Peter
Dat is een zeer duidelijke reactie.
Ook wij zijn op zoek naar een goedkoper alternatief voor België en weten nu dat we hiervoor niet bij packs moeten zijn.
Vreemd dat er geen reactie meer is gekomen van Peet
Maar wat mij betreft, alsnog bedankt voor dit duuuuiiiiiiiidelijke advies.
Peter
4Ben in gesprek met Packs. Om nu besprekingen te stoppen omdat iemand zich registreert op een forum en alleen 2 negatieve berichten plaatst gaat me wat te ver.
Ik ga nog even kijken wat er volgt.
Ik ga nog even kijken wat er volgt.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!