Gezocht, Leverancier(s) in producten voor ouderen.

1
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik val maar gelijk met de deur in huis.

Voor een nieuwe webwinkel zoek ik leveranciers, groothandelaren of een productiebedrijf in ouderen producten zoals,
hulpmiddelen, meubels, dagelijkse gebruiksartikelen, veiligheidsproducten en producten in de hobby- en vrijetijdsfeer, maar dan voor ouderen mensen.Die leverancier dient te werken via dropshipping.
Dan moet u denken aan, Rollators, Scootmobielen, Rolstoel / Duwwagen, SENIOREN-PC'S,
sta op (stoelen), senioren bedden, toilet bad en douce benodigheden, senioren klokken en sprekende klokken, senioren telefoons enz, enz, enz. alles wat het leven van ouderen makkelijker maakt.

Bent u die leverancier die ik zoek, dan hoor ik graag van u.
:roll:

Re: Gezocht, Leverancier(s) in producten voor ouderen.

3
Ward schreef:Vooral rolstoelen en rollators worden vaak gehuurd in plaats van gekocht. Scootmobielen vereisen onderhoud (voor de banden, accu's en dergelijke). Hoe wil je die twee serviceniveaus bieden via dropshipping?
De garantie moet verzord worden door de leverancier. Deze leverancier die we zoeken kan ook een service bieden, zoals het afsluiten van onderhoudscontracten voor reparatie en onderhoud ter plaatse.
Als er leveranciers zijn in deze producten dan zal die hier zeker wel ervaringen mee hebben of oplossingen hiervoor.
Onderhoud en reparaties kan ook bij plaatselijke fietsemaker.
Een moderne goeie fietsemaker heeft hier tegenwoordig ook ervaring mee. .
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Wouter Hol schreef:Kortom, eigenlijk zoek je iemand die voor jouw al het werk en verantwoordelijkheid over neemt? Wat is jouw meerwaarde dan?

Bovendien, hoe je het ook wendt of keert, jij bent altijd verantwoordelijk voor de service naar jouw klanten toe.

Wij verkopen!

6
Wouter Hol schreef:Kortom, eigenlijk zoek je iemand die voor jouw al het werk en verantwoordelijkheid over neemt? Wat is jouw meerwaarde dan?

Bovendien, hoe je het ook wendt of keert, jij bent altijd verantwoordelijk voor de service naar jouw klanten toe.

Vandaar het dropshippen!!!!!

7
P.Habets schreef:

Wij verkopen!
Het geld incasseren en vertellen waar de zending heen moet is slechts een minimaal onderdeel van verkopen. Jij bent verantwoordelijk voor de service en levering. Stel dat jouw leverancier een defect apparaat levert, dan moet jij dat gaan oplossen. Dat is ook onderdeel van de verkoop.

Waarom draai je het niet om? In plaats van "een dropshipper met service" te zoeken, ga je zelf service verkopen. Met de vergrijzing lijkt me dat een goed uitgangspunt voor een bedrijf! :)

10
PeterPastoor schreef:Als je graag reacties hebben wilt, waarom reageer je zo raar op Wouter dan?
Sommige mensen communiceren nu eenmaal zo!!! ;)

Het idee op zich vind ik niet stom. Juist met al die bezuinigingen in de zorg. Maar het zijn idd niet de makkelijkste dingen qua service en ook verzenden. Vraag me ook af of leveranciers van dit soort items toch niet zelf al zo handig zijn om dat te verzorgen allemaal..

Ik zou me toch ook erg goed indekken qua garanties enzo. Het zijn natuurlijk wel "apparaten" voor oudere, zieke, minder valide mensen. Is toch zeker zaak heel goede afspraken te maken. Want zoals gezegd, JIJ bent verantwoordelijk naar je klant toe en niet jouw leverancier.

11
Uit eigen ervaring met speelgoed: er zijn duidelijke verschillen, meetbaar ook, tussen opa's en oma's enerzijds en papa's en mama's anderzijds. Een service-apparaat gericht op senioren moet er anders uitzien. Je moet bijvoorbeeld in koeienletters een telefoonnummer noemen, want senioren bellen veel vaker met vragen dan jongere klanten, die eerder e-mailen. Je moet daarnaast telefonisch orders kunnen aannemen (winkelwagentjes zijn maar lastig) en liefst op rekening met acceptgiro kunnen leveren (betalen met iDEAL is maar eng).
StoreCore.io

12
PeterPastoor schreef:Als je graag reacties hebben wilt, waarom reageer je zo raar op Wouter dan?
Excuses aan Wouter als hij vindt dat ik raar reageer.
Maar zoals vermeld ik ben hier nieuw en moet ff wennen.
En ik ben tussen het werk door af en toe snel aan het kijken of er reacties komen en reageer dan misschien wat kort of niet corect.(bot)
Dus Wouter sorry en bedankt voor het reageren je wil alleen maar helpen dat begrijp ik.

13
Volgens mij begrijp je het nog niet helemaal wat Wouter je probeert te vertellen.

Juridisch gezien ben jij de verkoper van de waren ook al maak je gebruik van dropshipping.
Dit houd onder andere in dat jij de garantie geeft en jij verantwoordelijk bent voor het apparaat, geval, dingetje dat de dropshipper levert. Niet de dropshipper, daar heeft jou klant helemaal niets mee te maken.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

14
eentje schreef:Volgens mij begrijp je het nog niet helemaal wat Wouter je probeert te vertellen.

Juridisch gezien ben jij de verkoper van de waren ook al maak je gebruik van dropshipping.
Dit houd onder andere in dat jij de garantie geeft en jij verantwoordelijk bent voor het apparaat, geval, dingetje dat de dropshipper levert. Niet de dropshipper, daar heeft jou klant helemaal niets mee te maken.
Jawel dit is me allemaal duidelijk.
Mijn hoofdvraag is dat ik Leveranciers zoek in deze branche die op basis van dropshiping werken
en of deze graag willen reageren.
De rest regelen we wel onderling.
Bedankt voor je tip.

Groeten,
Haab.

17
Hallo,

Wij leveren niet-reanimerenpenningen, die o.a. voor senioren bedoeld zijn.
Kopers zitten niet vast aan een inschrijving of lidmaatschap!
Omdat wij vinden dat het een individuele en vooral vrije keuze moet zijn om een niet-reanimerenpenning te kopen en te dragen.
Wij zijn http://www.kado-foto.nl uit Langedijk.
Wij leveren deze aan zorginstellingen en individuele klanten.
Bij grotere afname voor een zorginstelling hanteren wij uiteraard altijd korting.
U vindt meer info over dit produkt op:
http://kado-foto.nl/contents/nl/p76.html
Heeft u interesse in deze niet-reanimerenpenningen? :arrow: Stuurt u ons een berichtje!

18
Misschien zit hier wat voor je bij? http://www.supportexpo.nl/nl-NL/Exposan ... 02014.aspx

Dit zijn de deelnemers voor de Support Beurs 2014. Wij hebben een gehandicapte dochter en zijn zelf in 2010 naar de beurs geweest. Veel producten zijn zeker ook zeer geschikt voor ouderen. Het enige wat je moet doen is even de lijst doorspitten. Ik vraag me alleen af of je in dit segment een dropshipper vindt.