Mijn naam is Armand, 28 jaar uit Noordbroek (Groningen). Vader van een mooie dochter en dagelijks werkzaam als Marketing en Sales medewerker bij een Medisch bedrijf. Ik heb inmiddels een aantal jaar de online woonwinkel www.elitewonen.nl.
Tijdens mijn studie ben ik me gaan verdiepen in websites omdat mijn vader (al 30 jaar in het meubelvak) het idee had om een webshop te gaan beginnen. Hij doet nu namelijk fysiek werk en was op zoek naar een andere bron van inkomsten. We zijn dit avontuur samen aangegaan. Ondanks dat mijn interesses meer op andere vlakken zitten.
Na een jaar besteed te hebben aan het werven van leveranciers (was niet makkelijk) en het maken van een webshop (met Joomla en Virtuemart), waren we klaar voor de lancering. Toen mijn vader op dat moment besloot om eruit te stappen (omdat het toch meer werk was dan verwacht) ben ik samen met een goede vriend verder gegaan. Inmiddels is het 4-5 jaar later en het gaat nog steeds niet vanzelf zullen we maar zeggen.
Ik heb besloten om me aan te melden om ervaringen uit te kunnen wisselen en te leren van collega's. Dus ik zal gaan beginnen met het lezen de topics. Ik zag genoeg interessante topics om door te spitten.