Re: [Amerikaansewinkel.nl] Winkel met Amerikaanse producten

31
Meesleepbeest schreef:Proficiat met je overstap Peter!! Dit ziet er veeeel mooier uit nu, complimenten.

Tevens vind ik je Twitter en Facebook actie wel leuk, de eerste inschrijvers een korting geven, dat zie je normaal niet zo snel.

Geen idee of je dit al wist of nog ging doen:

- Ik vind alleen dat home, klantenservice etc. wat meer in stijl moeten zijn met de rest. Afgeronde knoppen en witte tekst, en de tekst mag iets groter.
- En er zit een klein foutje in de boxen aan de rechterkant, het bovenste deel (afronding) wijkt 1 of enkele pixels af naar links in FireFox. In IE is die afwijking er niet.
- En je header is niet aanklikbaar.
- Tevens zijn van alle boxen de afgeronde bovenkant in een lagere kwaliteit dan de rest van de box en geeft dit een afwijking in FireFox en IE
- En in IE werkt de gradient niet op de buttons Inschrijven, Inloggen en zoeken. Deze laten verticale streepjes zien

FireFox 3.6.13
IE 8.0.6
Dank je wel :) software is veel beter.

Ik ga vanavond aan de punten werken. Thnx!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

37
Persoonlijk zou ik het wel graag willen weten als ik iets koop wat de gemiddelde houdbaarheid is. Als ik meerdere producten gewoon eens zou willen testen dan is het wel leuk te weten dat ik het niet in een paar maanden moet doen. Hier verdwijnt er nog al wel eens wat in de voorraad lades... Je kan het heel globaal houden natuurlijk, maar het hoeft niet.

41
Ik bedoel ook niet per stuk een datum maar globaal om een idee te krijgen hoelang een soort normaal houdbaar is.
Bijvoorbeeld: 'Product X heeft een houdbaarheid tussen de 6 en 9 maanden.' 'Product Y heeft een houdbaarheid van minimaal 1 jaar.'

Als producten nu nog een vrij lange tijd soms blijven staan voor het verkocht wordt is het minder verstandig. Als je een snelle doorlooptijd hebt kan het weer wel. Omdat je dan wel ongeveer aan kunt geven hoelang iets houdbaar zou moeten zijn bij bestellen.

Het blijft een lastig punt, het is hooguit een extra service, en wellicht dus gewoon niet doen.

44
Wordt steeds beter. Paar kleinigheden:

Niet "iDeal" maar "iDEAL", niet "Paypal" maar "PayPal".

Aangezien je PayPal aanbiedt, zou "Veilig betalen met iDeal" op de homepage eigenlijk "Veilig betalen met iDEAL of PayPal" moeten zijn.

Het logo van TNT is versmald; de drie cirkels zijn ovalen geworden.

Je zou het moeten testen of (markt)onderzoeken, maar de korting van € 1 voor "budget"-bezorging met DHL (€ 4,95) in plaats van TNT (€ 5,95) lijkt me vrij klein. Misschien kun je het omkeren: "standaard" is DHL voor € 4,95 en "premium" is extra snel met TNT voor € 6,75. Dan betalen klanten bewuster iets meer voor een snellere service.
StoreCore.io

54
Hallo daar,

Ik ben op dit moment dus bezig met nieuwe software, Prestashop. Sorry Eentje :(

Graag zou ik jullie advies willen hebben over de volgende site:

http://www.amerikaansewinkel.nl/webshop/

Als ik ermee bezig ben staat bestelmogelijkheid aan. Zo niet stond hij eerst in constructie-modus. Vanaf nu zet ik hem op catalogus modus om jullie toch de kans te geven ons feedback te geven.

We zijn nog niet helemaal klaar, we gaan komende zaterdag live maar dan als catalogus-modus omdat we zondag op een beurs staan.

Graag kritiek waar we het beter mee kunnen maken :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

55
Ik vind het persoonlijk een verbetering. De template oogt iig wel erg Amerikaans ;). De grafische elementen zien er wel wat amateuristisch uit, erg blokkerig/pixellerig, lelijke lettertype, slecht opgemaakt. Je logo/header kan je beter een transparante achtergrond geven omdat hij nu een stuk van je achtergrond afkapt. Bovendien is je logo (dat AW-geval) nu lelijk uitgestrekt waardoor het geen cirkel meer is.

Verder:
- Je searchbox komt boven je lightbox uit wanneer je een plaatje vergroot. Waarschijnlijk slechts een kwestie van je zoekformulier een lagere z-index geven in je css-bestand.
- Bij elk product staat er prominent een "meer details"-button, terwijl er verder geen (interessante) details zijn.
- Limiteer je kleurgebruik. Waarom zijn je bread crumbs bijvoorbeeld in een opvallende oranje/gele kleur? Zelfde is van toepassing op "Welcome," (dit moet je bij gasten sowieso niet laten zien) en currency (terwijl je maar één valuta hebt).