Omdat ik via mijn software leverancier CCV (voorheen Biedmeer) geinformeerd werd dat zij nu ook koppeling met Billink aanbieden, op zoek gegaan naar info over deze firma.
Vond het al opvallend dat er op hun (Billink) site diverse tekst fouten staan. Geen goede eerste indruk.
Vervolgens op dit forum gezocht naar ervaringen en het topic uit 2014 gelezen. Dat liet wel erg slechte zaken zien wat betreft Billink.
Meer recente ervaringen zijn er eigenlijk op dit forum niet te vinden.
Drie jaar is een hele tijd en mogelijk hebben ze bij Billink de zaken nu beter op orde... (al geven die tekstfouten geen goede eerste indruk).
Dus mijn vraag; zijn er mensen die recente (2017) ervaring hebben met Billink en die willen delen?
Thanks!
Re: Recente ervaringen Billink?
2Hier goede ervaring!
Hier is er recent nog over gepraat: viewtopic.php?f=4&t=17093&p=104180&hili ... nk#p104180
Erg goede tarieven en eigenlijk nooit klachten/problemen gehad.
Alleen met Opencart is/was de koppeling niet helemaal lekker. Huisnummer komt 2 keer op de factuur te staan.
Ik ben nu over gestapt naar WooCommerce en daar gaat het perfect.
Hier is er recent nog over gepraat: viewtopic.php?f=4&t=17093&p=104180&hili ... nk#p104180
Erg goede tarieven en eigenlijk nooit klachten/problemen gehad.
Alleen met Opencart is/was de koppeling niet helemaal lekker. Huisnummer komt 2 keer op de factuur te staan.
Ik ben nu over gestapt naar WooCommerce en daar gaat het perfect.
Domotica en IP Camera specialist | Momotica.nl
Re: Recente ervaringen Billink?
3Bedankt voor je reactie.
Dat topic had ik gezien, echter daar is slechts één ervaring gemeld (die van jou).
Ik weet niet hoelang jij al met hen werkt?
Ik zou graag nog wat meer ervaringen vernemen, ook van andere gebruikers.
Dat topic had ik gezien, echter daar is slechts één ervaring gemeld (die van jou).
Ik weet niet hoelang jij al met hen werkt?
Ik zou graag nog wat meer ervaringen vernemen, ook van andere gebruikers.
No guts no glory!
Re: Recente ervaringen Billink?
4Groot gelijk.
Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.
De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.
De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
Domotica en IP Camera specialist | Momotica.nl
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: Recente ervaringen Billink?
5Toevallig heb ik vandaag informatie opgevraagd bij Billink. Ik kon zo snel geen spelfouten vinden want daar ben ik redelijk allergisch voor eigenlijk.
Ik zal hier nog wel de voortgang bijhouden.
Ik zal hier nog wel de voortgang bijhouden.
Re: Recente ervaringen Billink?
6Daarom ben ik er ook mee in zee gegaan ... vrij recent, maar ik heb nog geen klanten gehad die ermee hebben betaald. (prima wat mij betreftMomotica schreef: De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.

www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
Re: Recente ervaringen Billink?
7Sinds 2 maanden werken wij met Billink.
Op dit moment 29 bestellingen gehad die via hun zijn afgerekend.
We zijn afgelopen vrijdag 1 bug tegen gekomen en deze zijn ze nu aan het oplossen (in de koppeling met CCVShop).
Voor de rest als je contact zoekt krijg je meestal binnen een aantal uur antwoord.
en het grootste pluspunt zijn de kosten. die zijn erg laag vergeleken met de overige aanbieders.
Op dit moment 29 bestellingen gehad die via hun zijn afgerekend.
We zijn afgelopen vrijdag 1 bug tegen gekomen en deze zijn ze nu aan het oplossen (in de koppeling met CCVShop).
Voor de rest als je contact zoekt krijg je meestal binnen een aantal uur antwoord.
en het grootste pluspunt zijn de kosten. die zijn erg laag vergeleken met de overige aanbieders.
Re: Recente ervaringen Billink?
8Aangezien ik ook met CCV werk ben ik benieuwd of de bug opgelost wordt. Enige info over het probleem?
No guts no glory!
Re: Recente ervaringen Billink?
91 van de belangrijkste punten van achteraf betalen is het acceptatie percentage. Wat is je ervaring op het gebied van acceptaties en weigeringen van klanten?Momotica schreef: Groot gelijk.
Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.
De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
Re: Recente ervaringen Billink?
10Het probleem zit hem in de spaarpunten wat niet goed gaat, met doorzetting van het totale orderbedrag.Hansi1959 schreef: Aangezien ik ook met CCV werk ben ik benieuwd of de bug opgelost wordt. Enige info over het probleem?
Re: Recente ervaringen Billink?
11Cijfers van de laatste dagen.elegantweaves schreef:1 van de belangrijkste punten van achteraf betalen is het acceptatie percentage. Wat is je ervaring op het gebied van acceptaties en weigeringen van klanten?Momotica schreef: Groot gelijk.
Ik werk nu zo'n anderhalf jaar met Billink.
Tot nu toe maar 1 keer gehad dat mijn klant niet betaalde, maar dan krijg je na 90 dagen je geld van Billink.
De kosten zijn erg laag vergeleken met anderen.
36 check
2 afkeuringen.
Re: Recente ervaringen Billink?
12Mijn ervaring met Billink
Voordeel:
+geen abonnee
+ goedkoop
Nadeel:
-Betalen pas uit na 90 dagen als de klant verzaakt
- vaak lezen klanten hun mails niet (wordt niet geopent) ze krijgen pas een fysieke brief van Billink als de cbi wordt ingeschakeld.
Voordeel:
+geen abonnee
+ goedkoop
Nadeel:
-Betalen pas uit na 90 dagen als de klant verzaakt
- vaak lezen klanten hun mails niet (wordt niet geopent) ze krijgen pas een fysieke brief van Billink als de cbi wordt ingeschakeld.