Hallo,
ik heb op 19-12-2017 een pakketje verstuurd met DPD naar België.
Tijdens het aanmaken van het label stelt het systeem het dichtstbijzijnde parcelshop voor en die heb ik ook geselecteerd, label aangemaakt en verstuurd.
Vanmorgen kwam het pakketje retour vanwege het ontbreken van "huis"nummer als ik het goed begrijp, daar er wel een stuk of 20 stickers ondertussen op de doos zitten.
Nu zou het dus kunnen zijn dat het gekozen adres geen servicepunt meer is van DPD. Daarom heb ik opnieuw vanmorgen het adres van de klant ingegeven via https://www.pakkettenversturen.nl/Picku ... hopFinder/ en hetzelfde servicepunt staat nog steeds op no. 1 als dichtstbijzijnde.
Ik heb ondertussen alle gegevens doorgestuurd naad de klantenservice van DPD, inclusief foto's etc. en wacht op hun reactie.
Maar wat zijn mijn rechten in zo'n geval en wie draait op voor de extra kosten om het pakket alsnog bij de klant te krijgen?
Ik heb de juiste gegevens op het label staan, die afkomstig zijn uit hun eigen systeem en toch komt het retour omdat het adres onjuist is?
Dank voor jullie input!
Ecommerce Nieuws
- 11-09 Extra regels Amazon veroorzaakt onrust bij verkopers
- 10-09 Europese magazijnruimte groeit snel dankzij Chinese platforms
- 09-09 Aantal Nederlandse Temu-gebruikers groeit niet meer
- 05-09 Europa wil nieuwe regels om Chinese platforms onder controle te houden
- 29-08 Herbruikbare verpakkingen nog ver van standaard in ecommerce
Webshops te koop
Te Koop: Webshop in nagelverzorgingsproducten met eigen merklijn te koop
Webshop in nagelverzorgingsproducten. Eigen merk, groot social media bereik en uitbreidingsmogelijkheden door sterke leverancierscontacten.
Statistieken
1 bericht