Begin vorig jaar maakte ik de keuze om mijn eigen zaak op te starten als auto detailer. Naast tal van diensten bieden wij ook een gamma auto onderhoudsproducten en -accessoires aan. We hebben niet veel merken, waar wel zo goed als alles wat nodig is en tegen correcte prijzen.
De producten werden vorig jaar ook geïntegreerd in onze website in de vorm van een webshop en hier is er sindsdien welgeteld 1 verkoop uit gekomen en dan nog wel van een buur...
Het aantal bezoekers op de website gaat volgens Analytics wel omhoog (met nu +-250 bezoekers per maand) en heb een Bouncepercentage van zo'n 34%. Een kleine 80% van de bezoekers komt via de Facebook advertenties die ik voer en deze worden dan ook (meestal) rechtstreeks naar de betreffende productpagina gestuurd. De gemiddelde sessieduur bedraagt ook amper 50 seconden.
Ik heb er al aan gedacht om alles uit handen te geven een een bureau, maar helaas is daar momenteel het budget niet echt voor.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik kan verbeteren of wat ik volledig verkeerd doe?
Verdere vragen worden zo snel mogelijk beantwoord

Groeten Thomas