Hi, ik was benieuwd of iemand bekend is met kortingen op de betaalkosten bij PayPal. Ik heb nu al 30k aan paypal betalingen staan dit jaar, wordt waarschijnlijk 50 tot 60k.
Dit kost echt serieus geld nu. Ik was benieuwd of je met PayPal kunt onderhandelen over de fees.
Alvast dank! ^Jeroen
Re: korting op tarief bij PayPal
2Ik heb lagere tarieven. Dat kon ik in mijn PayPal account ergens selecteren als je boven een bepaald bedrag betalingen ontvangt. Even zoeken dus 

3Hi Frafra. Thanks voor je reply.
Kom ik in de buurt met deze omzet?
Kom ik in de buurt met deze omzet?

4www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Zie https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/a ... nts-online
Op deze pagina vind je ook een kostencalculator waarmee je kunt zien hoeveel provisie je betaalt aan Paypal afhankelijk van je maandelijkse omzet. Als je meer dan € 2500 per maand ontvangt kom je in aanmerking voor lagere tarieven.
Op deze pagina vind je ook een kostencalculator waarmee je kunt zien hoeveel provisie je betaalt aan Paypal afhankelijk van je maandelijkse omzet. Als je meer dan € 2500 per maand ontvangt kom je in aanmerking voor lagere tarieven.
7Ik neem aan dat je de FEE van PayPal bedoeld?
PayPal berekend de kosten over het totale bedrag wat naar jouw account overgemaakt wordt, hoe dit bedrag opgebouwd is, maakt voor PayPal niks uit
Gr. Mick
PayPal berekend de kosten over het totale bedrag wat naar jouw account overgemaakt wordt, hoe dit bedrag opgebouwd is, maakt voor PayPal niks uit

Gr. Mick
8Ja dat bedoel ik Hoe lost u dat op met verzendkosten naar buitenland