Ik heb een unieke webshop gecreëerd waar ik best wel trots op ben. Ik verkoop gems voor het spel Lords Mobile op mijn website https://www.lordsgems.com
Mijn prijs is tweemaal hoger dan elders verkrijgbaar is. Zonder enig voorraad verdien ik per sale 20 euro bij nieuwe klanten en 16 euro bij terugkerende klanten. Dat komt omdat ik mijn terugkerende klanten 10% korting op mijn product geef. Ik heb in 10 dagen 450 unieke bezoekers en een conversie van 1%
Reclame maak ik doormiddel van een facebook account en een Asiatisch campange systeem. Ook ben ik in gesprek met een youtuber die video's over dit spel maakt. Hij krijgt per video minstens 4000 kijkers. Om mijn link in de beschrijving te zetten vraagt hij $20 per video voor. Dat klinkt redelijk goed, maar icm met mijn conversie verwacht ik wel verlies.
In de komende periode hoop ik te leren hoe ik mijn conversie kan verhogen naar 3-5%. Misschien zou ik mijn prijs moeten verlagen en/of omzetten naar dollars. Tevens is het aanpassen van mijn content ook wel een optie.
Nu ik hier toch ben. Bezoek mijn website en laat jouw mening op deze pagina achter