We hebben nu een maand gratis hun statistieken en dergelijke. Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben? Van 1 iemand weet ik het maar ben benieuwd of er meer zijn

PeterPastoor schreef:Van 1 iemand weet ik het
Wist niet of je het erg vond dat ik het hier zou meldenWouter Hol schreef:PeterPastoor schreef:Van 1 iemand weet ik het![]()
Ik ben heel positief over Snoobi. Het pakket is heel uitgebreid en dus prima geschikt voor de gevorderde gebruiker.
Ik heb overigens geen aandelen in Snoobi, mochten mensen dat denken.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Wouter Hol schreef:Je kan er ook prima gewone sites mee meten. Er zijn bijvoorbeeld ook plugins voor B2B bedrijven beschikbaar. Met zo'n plugin kan je zien welk bedrijf jouw site bezoekt, inclusief contactgegevens en medewerkers (!) Zo kan je "toevallig" een week later bellen naar ze als je merkt dat ze vaak op een bepaalde productpagina kijken bijvoorbeeld.
Dat is tot op zekere hoogte inderdaad in strijd met privacywetgeving: zonder expliciete waarschuwing in een privacyverklaring kun je er niet mee wegkomen. Google legt de verantwoordelijkheid voor een dergelijke waarschuwing trouwens ook expliciet bij de gebruiker van Google Analytics.Ilse2010 schreef:Is dit niet in strijd met de wet mbt privcay? of geven de bedrijven hier expliciet toestemming voor?