Re: weinig kopers in mijn webshop

2
Ik zal een reactie geven, maar hij kan best hard aankomen dus schrik niet:

- Je plaatjes zijn niet netjes geupload. De ene is groot de ander klein etc Zorg ervoor dat ze allemaal hetzelfde formaat hebben!
- Waarom oranje als kleur?
- Als je kijkt naar winkels als Bonprix.nl Wehkamp.nl etc vind je deze zelf mooi en overzichtelijk?
- Je shop heeft geen structuur en is veel te breed
- Je zegt dat je weinig bezoekers hebt, maar bezoekers komen niet vanzelf. Wat heb je gedaan aan SEO, linkbuilding, promotie, Adwords etc?

Zomaar even kort hoor :)
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: weinig kopers in mijn webshop

4
Top dat je je hebt aangemeld!

Ik sluit me aan bij max wat betreft de lay-out. Jij kunt het mooi vinden, maar het gaat er immers om wat je klanten er van vinden. Ten tweede vind ik het opmerkerlijk dat je PayPal hebt en geen IDEAL, IDEAL is veel meer geaccepteerd in Nederland dan PayPal en de nederlandse consument gebruikt ook vele malen meer IDEAL dan andere betalings mogelijkheden. Het inloggen is voor veel mensen een afschrikpunt omdat het in hun ogen onnodig is en weinig toevoegd.

En inderdaad, wat heb je aan adverteren gedaan?
http://www.seebuyplay.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

5
Allereerst, welkom op het forum en goed dat je je aangemeld hebt.

Wat is weinig kopers? Hoeveel is je conversie op dit moment?

En daar gaat Meesleepbeest weer met zijn opmerkingen op de algemene voorwaarden...

Je overtreed de wet op diverse punten, aanpassen dus!
- Garantie onduidelijk
- Retourbeleid
- Aansprakelijkheid van zending
- Etc.
- Geen KvK nr.
- Geen BTW nr.

Verder vind ik:

- Je kleurstelling niet goed: Niet mooi, goedkoop
- Je shopnaam moeilijk: Te lang en in het Engels
- Je shopnaam is volledig in het Engels: Mensen klikken wellicht minder hierdoor
- Verplicht aanmaken account: Schrikt veel mensen af

Aangezien ik geen account wil aanmaken:
Is er nu wel of geen iDeal beschikbaar?
Moet men daarvoor registreren bij Multisafe of niet?
Is dit gratis of niet?
Er is geen enkele iDeal uitleg op de betaalinfo pagina.

Op de productpagina's GEEN MAAT INFO!! Wat koop ik nou dan? Maat 122 of 128? Kan best wezen dat dit misschien allemaal hetzelfde is, maar ik begrijp dat dus niet. Ik heb de ballen verstand van kleding, wat meer info dus.
Extra info als wasvoorschrift en dergelijke zou ook niet verkeerd wezen.

Dit zo even in grote lijnen de punten die er voor mij direct uit springen.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

6
Wat mij het meeste stoort is het oranje met zwart.
En dat er geen exacte maten bij staan.

Vind het ook een beetje verwarrend aan de bovenkant
Helemaal boven een lopende banner dan daar onder links je logo en webnaam (teveel in een hoekje gedrumd.
Dan in het midden "Welkom" en dan een TE grote blok eronder met "Op dit moment zijn er 628 producten beschikbaar in deze webwinkel, ... "

Re: weinig kopers in mijn webshop

7
Max24 schreef:Ik zal een reactie geven, maar hij kan best hard aankomen dus schrik niet:

- Je plaatjes zijn niet netjes geupload. De ene is groot de ander klein etc Zorg ervoor dat ze allemaal hetzelfde formaat hebben!
- Waarom oranje als kleur?
- Als je kijkt naar winkels als Bonprix.nl Wehkamp.nl etc vind je deze zelf mooi en overzichtelijk?
- Je shop heeft geen structuur en is veel te breed
- Je zegt dat je weinig bezoekers hebt, maar bezoekers komen niet vanzelf. Wat heb je gedaan aan SEO, linkbuilding, promotie, Adwords etc?

Zomaar even kort hoor :)
Hoi Max
Bedankt voor je reactie.De plaatjes heb ik sinds kort groter gemaakt omdat ze te klein warenafgebeeld. De oude plaatjes staan dus nog in de kleinere versie afgebeeld.De kleur oranje is mijn huiskleur, staat op mijn plastic tassen,visitekaartjes ed.Promotie doe ik dmv flyers, die ik aan klanten mee geef op de markten enkinderkledingparty's. Ik adverteer via Admarkt op Marktplaats. Seo is inwebwinkel verwerkt.Ik heb de webshop niet zelf gemaakt maar uitbesteedt aan een professional.Mag aan nemen dat deze verstand heeft van het maken van een webshop. Groeten, José

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

8
veke schreef:Wat mij het meeste stoort is het oranje met zwart.
En dat er geen exacte maten bij staan.

Vind het ook een beetje verwarrend aan de bovenkant
Helemaal boven een lopende banner dan daar onder links je logo en webnaam (teveel in een hoekje gedrumd.
Dan in het midden "Welkom" en dan een TE grote blok eronder met "Op dit moment zijn er 628 producten beschikbaar in deze webwinkel, ... "
Bedankt voor je reactie.
Oranje met zwart is mijn huiskleur. Wordt ook gebruikt op tassen, visitekaartjes ed. Vandaar dat ik het wel passend vond om het in de webshop te gebruiken.
Dat zwarte blok zou ik evt. wat kunnen verkleinen, zodat de producten meer naar boven schuiven.
Voor de maten geld dat voor kinderen veel maten in leeftijden worden uitgedrukt. Bv 10 = 134-140. zijn dubbele maten. Als je op het plaatje klikt, zie je links bovenin de juiste maat.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

9
trendykidsbathmen schreef:Als je op het plaatje klikt, zie je links bovenin de juiste maat.
Dit is ook gewoon weer iets wat je niet van je klant kunt verachten dat ze hieruit '[164 JM 243]' kunnen afleiden dat het maat 164 is. Dat weet jij, maar een ander niet. Zeer onduidelijk dus.

Ook je veronderstelling dat je de shop hebt laten maken en dat die het dan allemaal wel zou weten moet je tegenwoordig mee oppassen. Het kan zijn dat het allemaal perfect is geregeld, het kan ook zijn dat het gewoon een amateuristisch in elkaar geknutseld zooitje is. Ik kan verder daarover geen oordeel vellen.

Ik zie nu trouwens dat bathmen jouw plaatsnaam is en geen Engels achtige term ofzo. Maar in combinatie komt het wel zo over, en lees je het nooit als plaatsnaam. Je kan er rustig van uit gaan dat 99% van de bevolking nog nooit van Bathmen gehoord heeft.

Re: weinig kopers in mijn webshop

10
trendykidsbathmen schreef:
Max24 schreef:Ik zal een reactie geven, maar hij kan best hard aankomen dus schrik niet:

- Je plaatjes zijn niet netjes geupload. De ene is groot de ander klein etc Zorg ervoor dat ze allemaal hetzelfde formaat hebben!
- Waarom oranje als kleur?
- Als je kijkt naar winkels als Bonprix.nl Wehkamp.nl etc vind je deze zelf mooi en overzichtelijk?
- Je shop heeft geen structuur en is veel te breed
- Je zegt dat je weinig bezoekers hebt, maar bezoekers komen niet vanzelf. Wat heb je gedaan aan SEO, linkbuilding, promotie, Adwords etc?

Zomaar even kort hoor :)
Hoi Max
Bedankt voor je reactie.De plaatjes heb ik sinds kort groter gemaakt omdat ze te klein warenafgebeeld. De oude plaatjes staan dus nog in de kleinere versie afgebeeld.De kleur oranje is mijn huiskleur, staat op mijn plastic tassen,visitekaartjes ed.Promotie doe ik dmv flyers, die ik aan klanten mee geef op de markten enkinderkledingparty's. Ik adverteer via Admarkt op Marktplaats. Seo is inwebwinkel verwerkt.Ik heb de webshop niet zelf gemaakt maar uitbesteedt aan een professional.Mag aan nemen dat deze verstand heeft van het maken van een webshop. Groeten, José
Ik denk dat ik dan vanaf nu ook maar prof webshopbouwer ga worden dan ;)

Nee zonder dollen, een prof zou moeten weten wat er allemaal in de algemene voorwaarden moet staan. Of is dat niet gedaan door hem en heb je dat zelf gedaan? Als jij het zelf gedaan hebt en kunt doen moet je dus nog wel het één en ander aanpassen. Als een prof het gedaan heeft moet je hem een tik over de vingers geven :P
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

11
Meesleepbeest schreef:
trendykidsbathmen schreef:Als je op het plaatje klikt, zie je links bovenin de juiste maat.
Dit is ook gewoon weer iets wat je niet van je klant kunt verachten dat ze hieruit '[164 JM 243]' kunnen afleiden dat het maat 164 is. Dat weet jij, maar een ander niet. Zeer onduidelijk dus.

Ook je veronderstelling dat je de shop hebt laten maken en dat die het dan allemaal wel zou weten moet je tegenwoordig mee oppassen. Het kan zijn dat het allemaal perfect is geregeld, het kan ook zijn dat het gewoon een amateuristisch in elkaar geknutseld zooitje is. Ik kan verder daarover geen oordeel vellen.

Ik zie nu trouwens dat bathmen jouw plaatsnaam is en geen Engels achtige term ofzo. Maar in combinatie komt het wel zo over, en lees je het nooit als plaatsnaam. Je kan er rustig van uit gaan dat 99% van de bevolking nog nooit van Bathmen gehoord heeft.
Mjah dat weet ik wel zeker van niet. Bathmen is nog best bekend ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

12
Een webshopbouwer heeft natuurlijk niets te maken met je algemene voorwaarden laat dat even helder zijn.

Waar ik mij wel aan stoor zijn bedrijven die een webshop aanbieden die er totaal niet uitspringt en lelijk is. Waarom kunnen ze niet STRAKKE webwinkel maken ala Seoshop, Bonprix, Wehkamp etc? Zeg nou zelf dit is toch geen gezicht of snappen de zogenaamde professionals dit niet? Helaas zitten er ook een aantal op het forum met nogal een lelijk portfolio :(
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

13
Max24 schreef:Een webshopbouwer heeft natuurlijk niets te maken met je algemene voorwaarden laat dat even helder zijn.

Waar ik mij wel aan stoor zijn bedrijven die een webshop aanbieden die er totaal niet uitspringt en lelijk is. Waarom kunnen ze niet STRAKKE webwinkel maken ala Seoshop, Bonprix, Wehkamp etc? Zeg nou zelf dit is toch geen gezicht of snappen de zogenaamde professionals dit niet? Helaas zitten er ook een aantal op het forum met nogal een lelijk portfolio :(
Tja wat de een mooi vind kan de ander wel lelijk vinden en andersom.
Is ook persoonlijk. Ik vind de kleurstelling wel mooi.
En de voorwaarden heb ik zelf opgesteld, maar zal deze eens goed gaan bekijken.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

14
trendykidsbathmen schreef:
Max24 schreef:Een webshopbouwer heeft natuurlijk niets te maken met je algemene voorwaarden laat dat even helder zijn.

Waar ik mij wel aan stoor zijn bedrijven die een webshop aanbieden die er totaal niet uitspringt en lelijk is. Waarom kunnen ze niet STRAKKE webwinkel maken ala Seoshop, Bonprix, Wehkamp etc? Zeg nou zelf dit is toch geen gezicht of snappen de zogenaamde professionals dit niet? Helaas zitten er ook een aantal op het forum met nogal een lelijk portfolio :(
Tja wat de een mooi vind kan de ander wel lelijk vinden en andersom.
Is ook persoonlijk. Ik vind de kleurstelling wel mooi.
En de voorwaarden heb ik zelf opgesteld, maar zal deze eens goed gaan bekijken.
Goed dat mijn reply succes heeft gehad :)

Dit is namelijk de grootste fout die mensen maken met een webwinkel, je moet niet kijken wat JIJ mooi vind, je moet kijken wat NEDERLAND mooi vind. Als je nu eens kijkt naar de Thuiswinkel Awards dan valt je als het goed is op dat alle webshops er puik uit zien qua structuur etc waarom zou dat zijn denk je ;)
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

19
Beste Trendykids,

Ik denk dat jouw benadering naar een aantal dingen niet helemaal goed is waardoor het niet is wat jij wil dat het is.

- Je legt uit wat iets is, je logo bijvoorbeeld - Het moet direct duidelijk zijn wat iets is.
- Je zegt dat iets duidelijk is - Meerdere doorgewinterde personen hier zeggen van niet.
- Je vind het zelf mooi - Het gaat er om wat jou klant mooi vind of je moet een verdomd goed product hebben.
- Je houd je teveel vast aan patronen - Kleur is niet mooi, jaaaa maar alles is al in die kleur... Dit zou je niet tegen moeten houden om een webshop te maken die WEL mooi is en verkoop gaat genereren. Dat je visitekaartje zwart-oranje is wil niet zeggen dat je site dat als hoofdkleuren moet gebruiken.
- Mijn webshopbouwer is een prof - Sorry maar met zo'n site als je nu hebt kom JIJ niet als prof over.
- Je verdiept je (nog) niet - Algemene voorwaarden bijvoorbeeld. Puntjes op de i, betaalinfo bijvoorbeeld. Commentaar voor waar aannemen en kijken waarom/hoe/wat.

Kort gezegd schiet je eerder elke keer in de verdediging. Dat zou niet zo moeten zijn op veel punten. Je moet je klant als klein kind behandelen in veel gevallen, alles voorkauwen. Alles moet direct in 1 oogopslag duidelijk en vindbaar zijn. Zo niet, -klik- weg klant.

Wij proberen je te helpen, en ons oordeel is soms keihard en confronterend. Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Wij willen je de goede richting in helpen, niet meer en niet minder, de rest zal je zelf moeten doen.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

20
Ik heb de site ook even bekeken.
Wat me opvalt is dat je je shop Trendy noemt, terwijl de uitstraling van je webwinkel dat op geen enkel vlak is. Op basis van je naam had ik verwacht een AH te zien, maar ik krijg Aldi op mijn scherm.

Verder ben ik het met mijn voorgangers wel eens dat er nog wel wat te doen is aan de site. Misschien moet je eens kijken op webwinkels van grotere kledingwinkels als h&m, niet om te kopiëren maar wel om te zien waarom zij succesvol zijn en jij niet. Genoeg te doen voor je, en genoeg tips om een tijdje mee zoet te zijn! Succes!
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

21
Max24 schreef:Een webshopbouwer heeft natuurlijk niets te maken met je algemene voorwaarden laat dat even helder zijn.

Waar ik mij wel aan stoor zijn bedrijven die een webshop aanbieden die er totaal niet uitspringt en lelijk is. Waarom kunnen ze niet STRAKKE webwinkel maken ala Seoshop, Bonprix, Wehkamp etc? Zeg nou zelf dit is toch geen gezicht of snappen de zogenaamde professionals dit niet? Helaas zitten er ook een aantal op het forum met nogal een lelijk portfolio :(
Een professionele webshopbouwer heeft alles te maken met algemene voorwaarden, wetten en regelgeving. Ten minste ik vind dat ik mijn klanten daarvan op de hoogte moet brengen. Wat de klant er op dat moment mee doet moet de klant elf weten en is zijn/haar verantwoordelijkheid.

Wat betreft designs... tja wederom de klants wil is wet. Als de klant een verschrikkelijk saaie site wil... dan krijgt de klant die... ik kan wel 10x tegen een klant zeggen, nee dat kan beter anders... maarja... van weggelopen klanten kan de kachel niet branden...
ter illustratie: http://bit.ly/f5bk8m
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

22
eentje schreef:
Max24 schreef:Een webshopbouwer heeft natuurlijk niets te maken met je algemene voorwaarden laat dat even helder zijn.

Waar ik mij wel aan stoor zijn bedrijven die een webshop aanbieden die er totaal niet uitspringt en lelijk is. Waarom kunnen ze niet STRAKKE webwinkel maken ala Seoshop, Bonprix, Wehkamp etc? Zeg nou zelf dit is toch geen gezicht of snappen de zogenaamde professionals dit niet? Helaas zitten er ook een aantal op het forum met nogal een lelijk portfolio :(
Een professionele webshopbouwer heeft alles te maken met algemene voorwaarden, wetten en regelgeving. Ten minste ik vind dat ik mijn klanten daarvan op de hoogte moet brengen. Wat de klant er op dat moment mee doet moet de klant elf weten en is zijn/haar verantwoordelijkheid.

Wat betreft designs... tja wederom de klants wil is wet. Als de klant een verschrikkelijk saaie site wil... dan krijgt de klant die... ik kan wel 10x tegen een klant zeggen, nee dat kan beter anders... maarja... van weggelopen klanten kan de kachel niet branden...
ter illustratie: http://bit.ly/f5bk8m
Denk dat je een serieuze denk fout maakt, die serieuze gevolgen voor je kan hebben als jij een professionele webshopbouwer bent....

Max24, heeft wel gelijk...

Algemene voorwaarden is (indirect) een juridisch document, als jij verkeerd adviseerd, kan een onderneming jou aansprakelijk stellen (tenzij je dat goed hebt afgedicht in je eigen algemene voorwaarden :D ). In ergste geval, loopt dus je eigen onderneming risico. Als professioneel webdesigner kun je noooooit op de hoogte zijn van alle in de branche gerichte wetten en regelgeving. Er zijn immers niets voor niets gestudeerde in dat vak, als advocaten, juridisch adviseurs, enz.. Als of een webdesigner, ineens meer weet dat een jurist???? Tevens betekend het dat je niet 100% met je core business bezig kunt houden, immers het opstellen en uitzoeken kost zeer veel tijd.

Van een ondernemer mag verwacht worden dat hij op de hoogte is van de wetten, plichten en regelgeving en zeker hoe zijn algemene voorwaarden in elkaar steekt, densnoods met advies van een juridisch adviseur, maar sorry, toch echt niet met het advies van een webdesigner! Een ondernemer is zelfs wettelijk verplicht op de hoogte te zijn. Hoe kan een ondernemer dan ubberhaubt een bedrijf runnen? Je zou als pro. webdesigner niet eens een website willen moeten bouwen voor zo'n ondernemer...ik zou serieus de opdracht niet eens aannemen! En zou hem terug sturen, met advies eerst een gedegen onderzoek te starten en advies in te winnen.

Als webdesigner kun je wel de ondernemer er op wijzen, de algemene voorwaarde te voeren.
Er word nog al te simpel gedacht over de algemene voorwaarden, maar vergis je niet, dit heeft menigt onderneming al zijn kop gekost..

Stond onlangs nog een stukje op nu.nl:
http://www.nu.nl/werk-en-prive/2416023/ ... ljoen.html

Kortom...
laat de webdesigner, de webdesigner zijn
de jurist, de jurist..
en de ondernemer, de ondernemer!

Remco Homan

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

23
trendykidsbathmen wat vind je zelf van je site?
Ben je tevreden, kwa kleur samenstelling en layout e.d.
De huisstijl is die door je zelf ontwikkeld of ook door het webdesign bureau?

Ik vraag me af of je ubberhaubt wel betrokken bent geweest met het ontwerp? Heb je je goedkeuring gegeven? Een website word normaliter in een aantal fase gebouwt, waarin de opdrachtgever veel inspraak heeft, zeker over het ontwerp en huisstijl, de technische kant wordt wat lastiger.

Maar goed, design en stijl zijn persoonlijke smaken, en daar valt eigenlijk niet over te twisten.

Mijn vrouw...en zij is een potentieel koopster, word gek van haar wat dat betreft, zou direct weg klikken, puur op layout en kleur samenstelling.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

24
Als webdesigner of webdeveloper kun je klanten ook doorverwijzen naar een "hogere instantie". De Kamer van Koophandel heeft gratis modelvoorwaarden speciaal voor webwinkels:

http://www.kvk.nl/wetten_en_regels/cont ... webwinkel/

Belangrijk is vooral dat een webbouwer niet op eigen houtje iets inbouwt waarmee de opdrachtgever de wet overtreedt. Vooral daar gaat het vaak mis. Je kunt gemakkelijk meer dan tien veelvoorkomende fouten vinden waarbij webbouwers een of andere wet overtreden: geen SSL-certificaat implementeren, het vakje voor een nieuwsbriefabonnement standaard inschakelen, persoonsgegevens opslaan op een server buiten de EU, de stappen van het bestelproces niet duidelijk in beeld brengen, noem maar op.
StoreCore.io

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

25
Ik bedoel ook meer in de trant van Ward en als ik mijn post teruglees ie ik nergens dat ik zeg dat ik de algemene voorwaarden maak.

Ik als webshopbouwer stel mijn klanten op de hoogte wat er minimaal in de winkel aanwezig moet zijn om aan de huidige wet- en regelgeving m.b.t. tot de verkoop op afstand te voldoen. That's it en dat is mijn core business. Als je als webshopbouwer niet weet wat je wel en niet mag doen dan kan je net zo goed ophouden. Je moet toch weten dat alleen de algemene voorwaarden laten zien niet genoeg is maar dat er een makkelijke manier voor de klant moet zijn om deze te printen en zo zijn er nog 10 tallen andere kleine dingetjes waar je rekening mee moet houden.

Met de documenten inhoudelijk houd ik mij niet bezig.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

26
eentje schreef:Ik bedoel ook meer in de trant van Ward en als ik mijn post teruglees ie ik nergens dat ik zeg dat ik de algemene voorwaarden maak.

Ik als webshopbouwer stel mijn klanten op de hoogte wat er minimaal in de winkel aanwezig moet zijn om aan de huidige wet- en regelgeving m.b.t. tot de verkoop op afstand te voldoen. That's it en dat is mijn core business. Als je als webshopbouwer niet weet wat je wel en niet mag doen dan kan je net zo goed ophouden. Je moet toch weten dat alleen de algemene voorwaarden laten zien niet genoeg is maar dat er een makkelijke manier voor de klant moet zijn om deze te printen en zo zijn er nog 10 tallen andere kleine dingetjes waar je rekening mee moet houden.

Met de documenten inhoudelijk houd ik mij niet bezig.

Bedankt voor jullie reacties, tips, kritiek. Ik ga er mee aan de slag.

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

27
Sorry, maar ook maar een reactie van een internetshopper:
Ik zou wegklikken op deze pagina
Waarom ?
Nog nooit van me leven gehoord van Bathmen, klinkt wel heel leuk indien het Bath Men had geweest :P

Ik was bij de producten wezen kijken en ik kreeg een rolberoerte
9 euro en 95 cent voor een simpel T shirt met een printje in een kleine maat........
Bijna 22 GULDEN voor een Tshirt :shock: :shock:
En was het nou een merk shirt dan zou ik zeggen, ala, het kan.

De kleuren combi oranje/zwart voor kinderkleding ?
Niet echt uitnodigend voor KOOP BIJ MIJ..

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

28
AerynSun schreef:Sorry, maar ook maar een reactie van een internetshopper:
Ik zou wegklikken op deze pagina
Waarom ?
Nog nooit van me leven gehoord van Bathmen, klinkt wel heel leuk indien het Bath Men had geweest :P

Ik was bij de producten wezen kijken en ik kreeg een rolberoerte
9 euro en 95 cent voor een simpel T shirt met een printje in een kleine maat........
Bijna 22 GULDEN voor een Tshirt :shock: :shock:
En was het nou een merk shirt dan zou ik zeggen, ala, het kan.

De kleuren combi oranje/zwart voor kinderkleding ?
Niet echt uitnodigend voor KOOP BIJ MIJ..
Is natuurlijk zwets. Bij de Zeeman kost een shirt ook €10,- wat verwacht je dan? Dat ze shirts gaan aanbieden voor 1 euri?

Bath Men is toch ook een dorpje als ik mij niet vergis?
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

29
UIteindelijk draait het allemaal om 1 ding...Marketing!!!!

Je kunt nog zo'n slechte webshop hebben, een slecht product, een slechte organisatie,....
Als je marketing top is, zul je slagen...daar zijn voorbeelden genoeg van...

VHS
Microsoft

Om een paar "goede" te noemen.
Een goede verkoper zou zelfs een waardeloos product kunnen verkopen met flinke winst.

Daar draait het om

Re: [trendykidsbathmen.nl] weinig kopers in mijn webshop

30
Max24 schreef:
AerynSun schreef:Sorry, maar ook maar een reactie van een internetshopper:
Ik zou wegklikken op deze pagina
Waarom ?
Nog nooit van me leven gehoord van Bathmen, klinkt wel heel leuk indien het Bath Men had geweest :P

Ik was bij de producten wezen kijken en ik kreeg een rolberoerte
9 euro en 95 cent voor een simpel T shirt met een printje in een kleine maat........
Bijna 22 GULDEN voor een Tshirt :shock: :shock:
En was het nou een merk shirt dan zou ik zeggen, ala, het kan.

De kleuren combi oranje/zwart voor kinderkleding ?
Niet echt uitnodigend voor KOOP BIJ MIJ..
Is natuurlijk zwets. Bij de Zeeman kost een shirt ook €10,- wat verwacht je dan? Dat ze shirts gaan aanbieden voor 1 euri?

Bath Men is toch ook een dorpje als ik mij niet vergis?
Heb nog nooit gehoord van een kinder t shirt bij de zeeman wat 10 euro heb gekost... Eerder een 2 of 3 delig setje wat in de buurt komt qua prijs.
En nee, 1 euro draai je verlies maar 5,95 voor een leuk t shirt is een betere prijs :P
Aangezien je daarmee ook winst kan draaien. Beter 3 mensen die een shirt halen van 6 als 1 die een shirt haalt van 10 nietwaar ?

en ik had het meer over de nederlandse vertaling, ben dol op mooie mannen in bad :twisted: