Even een vraagje aangezien mijn boekhouder in verlof is.
Hoe boeken jullie kleding in waar een default of foutje in zit, die kunnen we niet verkopen.
Gr
Re: Wat met kleding met default
2Is het één product? Dan zou ik die gewoon afboeken. Gebeurt het vaker? Dan wil je waarschijnlijk in gesprek met je leverancier en hier je geld voor terug?
Nu op mijn weblogs:
Re: Wat met kleding met default
3Verkopers worden geacht retourzendingen te accepteren en restitutie te verlenen als er schade optreedt tijdens de verzending of als dat hun schuld is.Hoe boeken jullie kleding in waar een default of foutje in zit, die kunnen we niet verkopen.
dissertationwriter
Re: Wat met kleding met default
4Dat is consumentenrecht waar je naar verwijst. Ik denk dat deze vragensteller het heeft over kleding dat is geleverd door zijn leverancier, en dus niet om een klacht van een consument.sarahtierney schreef:Verkopers worden geacht retourzendingen te accepteren en restitutie te verlenen als er schade optreedt tijdens de verzending of als dat hun schuld is.Hoe boeken jullie kleding in waar een default of foutje in zit, die kunnen we niet verkopen.
dissertationwriter
Natuurlijk is het in de b2b ook gebruikelijk dat je leverancier artikelen terugneemt als er iets mis mee is gegaan, bijvoorbeeld tijdens het vervoer. Maar als je kleding direct bij de fabrikant bestelt is het niet ongebruikelijk dat je soms een kledingstuk tegenkomt waar helaas toch wat mis mee is. Als dat een enkel exemplaar is, zou ik daar niet te moeilijk over doen.
Nu op mijn weblogs:
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!