Ik heb een volgend probleem. Mijn verzend kosten zijn binnen een straal van 20km € 20,00. Tussen 20 en 40km is dit € 27,50 en bij meer als 40km een tarief per van 75,00 per item.
Is er ergens een oplossing voor dit probleem? Misschien een plug-in die dit kan?
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
bedankt
Re: Verzendkosten per km
2Heb je een lijst van de postcodes van die gebieden? In dat geval kan je een table rate en/of zones gebaseerd op de postcode van de klant doen.
3Nee, geen lijst. Als ik die had kun je het met de standaard verzendkosten regelen volgens mij.....
4Er zijn plugins die dit kunnen. We hebben dit eerder ook bij een klant gemaakt met een plugin. Zoek eens op "woocommerce distance rate shipping" dan vind je diverse plugins.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Zoek naar de applicatie "Table Rate Shipping", Met deze woocommerce app kan je dit perfect aanpassen.