Sorry..Daar vergis je je een beetje in.Geloof mij maar dat bijna alle webshops van tegenwoordig op een VPS draaien
(Los van discussie wat beter is)
De huis/ kleine ondernemende webshops naar mijn weten wel, igg grote winkels en bedrijven niet
Sorry..Daar vergis je je een beetje in.Geloof mij maar dat bijna alle webshops van tegenwoordig op een VPS draaien
(Los van discussie wat beter is)
Denk dat je daar beetje de plank mis slaatGeloof mij maar dat bijna alle webshops van tegenwoordig op een VPS draaien
Ik sluit me hierop aan, niet elke webwinkel is hetzelfde.Denk dat je daar beetje de plank mis slaatGeloof mij maar dat bijna alle webshops van tegenwoordig op een VPS draaien, dus nee ik geloof je niet.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Hallo Roberto - Roberto hostingWallgrind daar je nu blijkbaar zelf vanaf 11/2016 in hosting doet heeft zeker dan te maken met de ruimte die je over heb op je gehuurde VPS bij transIp voor je eigen sites.
Want als ik kijk naar zo je zelf aangeeft een gehoste site op je VPS dan moet je nog heel wat sleutelen, aan het begin lijkt het leuk daar transip de basis neer zet maar dan gaat het pas beginnen.
https://gtmetrix.com/reports/piercingpa ... m/yhwFwCwk
Ja ik gebruik wel Vimexx. Heb jij er goede ervaringen mee?gebruikt iemand vimexx?
Hoe heb je het getest? Als je eerste test op een zondagmiddag was en je test na de upgrade op een dinsdagochtend, kan het ook aan de drukte op je site hebben gelegen.Heeft iemand enig idee hoe dat kan? Want dan kan ik net zo goed weer downgraden..