Weet iemand hier meer van? Hebben jullie dat gedaan?

Mjah ok de foto's van de producten gaan we, zo gauw ze binnen zijn, zelf maken en dan vervangen we die van nu.eentje schreef:Je verkoopt de producten dus daar kunnen ze geen probleem van maken.
Waar ze wel een probleem van kunnen maken is als je foto's en teksten van hun site hebt afgehaald.
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Het noemen van een merknaam van een product of een merknaam van een fabrikant is geen enkel probleem. Sterker nog: je bent wettelijk verplicht de juiste productnaam te gebruiken. Bovendien mag je de herkomst van een product vermelden, ook als dat betekent dat je daarmee de merknaam van een fabrikant noemt.PeterPastoor schreef:Ik kreeg van iemand vandaag te horen dat wij misschien wel toestemming moeten vragen om de namen van bepaalde merken op onze site te gebruiken.
Een webwinkel is ook toegankelijk in de Verenigde Staten. Daarnaast verkoopt Peter Amerikaanse producten van Amerikaanse merknaamhouders en is juist in zijn geval voorzichtigheid geboden.tijn22 schreef:Ik meen me te kunnen herinneren dat het vermelden van R en TM alleen van toepassing is op Amerikaanse merken.