Hallo Dames & Heren
Ik ben bezig met het lanceren van een eigen kledinglijn. Nu sta ik al ingeschreven bij KvK en heb ik van alles al geregeld. Alleen loop ik nu tegen een probleem aan.
Ik ben op zoek naar een Leverancier die met mij wilt samenwerken om uiteindelijk dit plan te realiseren.
Het budget ligt tussen de 500 - 2000 eu. Dit is natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit en aantal producten.
Als iemand mij uit de brand kan helpen zou dat fijn zijn. Contact opnemen kan via de mail voetsalexan@gmail.com maar ook op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Alexan Voets
Re: Op zoek naar Leverancier
2Voor dat budget kan je denk ik alleen bestaande designs aanschaffen en die laten voorzien met je eigen merklabel. Ik denk dat je op alibaba moet zoeken naar een leverancier en dan een 'test order' later plaatsen voor dat budget.
Theewinkel voor losse thee: https://www.teasenz.nl
3Hoi, nog opzoek naar iemand? Ik heb samenwerkingsbanden in Turkije, ook met ateliers en andere groothandelaren.
4Hi! Ik ben nog opzoek naar iemand. Zou je deze met mij kunnen delen?gamze_gulec@live.nl schreef: 27 mei 2021 Hoi, nog opzoek naar iemand? Ik heb samenwerkingsbanden in Turkije, ook met ateliers en andere groothandelaren.
Mvg
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5kidsclothes schreef: 12 juli 2021Hi! Ik ben nog opzoek naar iemand. Zou je deze met mij kunnen delen?gamze_gulec@live.nl schreef: 27 mei 2021 Hoi, nog opzoek naar iemand? Ik heb samenwerkingsbanden in Turkije, ook met ateliers en andere groothandelaren.
Mvg
Hoi hoi kan je misschien een mailtje sturen naar dit e-mail adres:
gamze_gulec@live.nl
Ik zal je dan alles toelichten.
6Je kunt ook gaan voor een print on demand-oplossing. Via Printify of Printful kun je kleding zelfs met eigen logo/designs laten dropshippen. Een eigen kledinglijn kun je dat niet noemen, maar je kunt zo wel gemakkelijk starten met teamkleding of influencer-producten. Succes.Sheng schreef:Voor dat budget kan je denk ik alleen bestaande designs aanschaffen en die laten voorzien met je eigen merklabel. Ik denk dat je op alibaba moet zoeken naar een leverancier en dan een 'test order' later plaatsen voor dat budget.
Nu op mijn weblogs:
Re: Op zoek naar Leverancier voor eigen kledinglijn
7Wij van YRBRND voorzien hier nu juist precies in met onze eigen machines. We doen het complete fulfilment pakket van printen tot verzenden en koppelen van de webshop.
Mocht het interessant zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. We hebben al veel ervaring in fashion en verzorgen voor een hoop shop al het complete pakket.
Mocht het interessant zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. We hebben al veel ervaring in fashion en verzorgen voor een hoop shop al het complete pakket.
8Zelf op zoek naar leverancier voor hoogwaardige shirts van meer dan 200 gram.
Liefst leverancier in het buitenland; Turkije, Portugal, Bangladesh etc.
Indien je mij hier mee kan helpen, graag berichtje sturen of mailen naar: chaserskleding@gmail.com
Liefst leverancier in het buitenland; Turkije, Portugal, Bangladesh etc.
Indien je mij hier mee kan helpen, graag berichtje sturen of mailen naar: chaserskleding@gmail.com
Check mijn website: https://www.chsrs.nl
10in Azië zijn er een groot aantal goede leveranciers voor hoogwaardige kleding te vinden!
11Ik ben ook op zoek naar leveranciers, groothandels die basic kleding hebben.
Mijn dochter en haar vriendin zijn bezig met het ontwerpen van kleding en willen een eigen label.
Ze zijn op zoek naar Shorts.
Als ze die naar hun zin hebben dan ook sweaters, hoodies en t-shirts
Wie kan mij helpen?
Mijn dochter en haar vriendin zijn bezig met het ontwerpen van kleding en willen een eigen label.
Ze zijn op zoek naar Shorts.
Wie kan mij helpen?
12Heb je bovenstaande oplossingen al bekeken?DanielleS81 schreef:Ze zijn op zoek naar Shorts.
Wie kan mij helpen?
Nu op mijn weblogs:
13Ja heb ze gelezen maar kom niet echt verder.
Ik ben op zoek naar leveranciers/ groothandels in Turkije die mij kunnen helpen bij kleding zonder label. Zodat ze hun eigen label kunnen maken
Ik ben op zoek naar leveranciers/ groothandels in Turkije die mij kunnen helpen bij kleding zonder label. Zodat ze hun eigen label kunnen maken
14Ik heb zelf ook goede ervaring met orderchamp, er zitten daar volgens mij ook redelijk wat kleding leveranciers tussen.
15Hallo Alexan,
Heb je wel eens gedacht aan Print On Demand.
Op deze manier kan je een kledinglijn opzetten met je eigen ontwerpen en heb je vooraf niet gelijk alle kosten.
met vriendelijke groet,
Timilon Nederland
Heb je wel eens gedacht aan Print On Demand.
Op deze manier kan je een kledinglijn opzetten met je eigen ontwerpen en heb je vooraf niet gelijk alle kosten.
met vriendelijke groet,
Timilon Nederland
16Hi Gamze,gamze_gulec@live.nl schreef: 27 mei 2021 Hoi, nog opzoek naar iemand? Ik heb samenwerkingsbanden in Turkije, ook met ateliers en andere groothandelaren.
Wij zijn bij https://oliviakate.nl ook nog op zoek naar een leverancier voor het maken van onze eigen label kleding. Kan je mij misschien contacten?
Met vriendelijke groet,
Steffen