Re: Klarna achterafbetaling

2
Klarna is extra gedoe. Ik heb het voor NL aanstaan om aan een wettelijke verplichting te voldoen, maar moedig iedereen zoveel mogelijk aan om met iDeal te betalen. Het hangt ook van de branche af natuurlijk of Klarna en andere afterpay methoden een goede aanvulling zijn.

Re: Klarna achterafbetaling

4
Achteraf betalen via opties zoals Klarna kan zeker een positieve impact hebben op een webshop. Het geeft klanten extra vertrouwen en flexibiliteit, wat vaak leidt tot een hogere conversie en meer tevreden klanten. Bij Biobey maken jullie daar volgens mij een slimme keuze!

Het is natuurlijk wel belangrijk om goed te blijven monitoren hoe het invloed heeft op retouren en betaalgedrag, maar over het algemeen zie ik dat deze betaalmethoden de klantbeleving aanzienlijk verbeteren.

Hoe ervaren jullie de samenwerking met Klarna tot nu toe?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!