Na een aantal maanden werk is onze nieuwe website af. Het is voor mij de eerste echte web shop en ben op zoek naar kritiek in plaats van, Ja ziet er mooi uit. Dit hoor ik namelijk van een hoop mensen maar kan hiermee helemaal niks. Dus ben ik hier terecht gekomen om wat te leren van de pro's die mij meer kunnen vertellen.
Dit is mijn eerste post op deze site. Ik wist niet van zijn bestaan af en ben blij dat ik jullie gevonden heb.
Link van de site waar ik graag wat kritiek op wil hebben.
http://www.vekto.nl
Re: vekto.nl kritiek aub
2Dat mensen zeggen dat het er mooi uitziet zegt toch genoeg? Ze vinden dan dat de site er goed uitziet, toch nooit verkeerd om zo'n compliment te krijgen?
Ten eerste vind ik bij contact je bankgevens beetje raar en onduidelijk neergezet. Dit kan je ook anders doen. Bij contact zou ik ook graag je KVK + BTW nummer vinden, schept wat extra vertrouwen bij de consument. Je KVK nummer is volgens mij alleen te vinden helemaal onderaan je Algemene voorwaarden. Over de Algemene voorwaarden zelf kan ik niets zeggen..
Ten eerste vind ik bij contact je bankgevens beetje raar en onduidelijk neergezet. Dit kan je ook anders doen. Bij contact zou ik ook graag je KVK + BTW nummer vinden, schept wat extra vertrouwen bij de consument. Je KVK nummer is volgens mij alleen te vinden helemaal onderaan je Algemene voorwaarden. Over de Algemene voorwaarden zelf kan ik niets zeggen..
3Top, ga het straks nog in order maken.
Mee eens dat een complimentje wel leuk is maar wil je wat leren moet je het van de kritiek hebben.
Mee eens dat een complimentje wel leuk is maar wil je wat leren moet je het van de kritiek hebben.
4Vrienden en familie zeggen vaak dat iets er mooi uit ziet, al is het niet zo. Die info is wel leuk om te horen maar zegt weinig tot niets over de shop zelf, ze willen gewoon aardig zijn. En het kan dus wel verkeerd zijn om alleen positieve feedback te krijgen omdat je dan geen fouten uit je site haalt, die er (bijna) altijd wel zijn.Ruudd schreef:Dat mensen zeggen dat het er mooi uitziet zegt toch genoeg? Ze vinden dan dat de site er goed uitziet, toch nooit verkeerd om zo'n compliment te krijgen?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
6De webshop opzet is meer die van een groothandel, althans zo doet het voor mij aan. Zakelijke klanten gebruiken het internet inderdaad enigszins anders dan particulieren. Ik neem dus aan dat je niet aan particulieren verkoopt? Zo ja, dan ben je verplicht de prijzen inclusief BTW te vermelden.
Ik vind trouwens je winkelwagen niet handig, viel in eerste instantie niet op zo helemaal bovenaan. Tevens kun je niet zien dat er iets in zit. Is de positie en inhoud status te veranderen?
Voorwoordje, is erg lang. En "Voor klanten die maar voor enkel euro's producten willen inkopen lopen vaak op tegen hoge verzendkosten en/of verwerkingskosten. Wij hebben met onze partner DPD uitstekende prijzen kunnen afspreken om de kosten zo laag mogelijk te maken voor de verzendkosten." is info waar de klant niets mee hoeft en kan. Het gaat ze gewoon om wat ze moeten betalen.
Tevens snap ik niet geheel waarom je niet gewoon de prijzen aanpast ipv op elke euro 13 cent korting te geven... Of is dit al zo?
In de winkelwagen zelf maak je een leuke berekening voor de klant dat ze de korting zien. Persoonlijk wil ik gewoon direct weten wat ik moet afrekenen, 2,99 dus en niet dit min dat is zus en zo.
Ipv een postcode invoeren in de calculator kun je ook volstaan met een zinnetje 'eilandentoeslag' bijvoorbeeld. Scheelt ook weer een handeling omdat je verder toch al een landtarief hanteert.
Ook denk ik niet dat de verzendtarieven lijst netjes staat onder de winkelwagen, veroorzaakt onnodig scrollen en dus een afgeleide klant.
Opmerkingen over de algemene voorwaarden houd ik nog even achterwege, afhankelijk of je dus de particuliere of zakelijke markt bedient.
Ik vind trouwens je winkelwagen niet handig, viel in eerste instantie niet op zo helemaal bovenaan. Tevens kun je niet zien dat er iets in zit. Is de positie en inhoud status te veranderen?
Voorwoordje, is erg lang. En "Voor klanten die maar voor enkel euro's producten willen inkopen lopen vaak op tegen hoge verzendkosten en/of verwerkingskosten. Wij hebben met onze partner DPD uitstekende prijzen kunnen afspreken om de kosten zo laag mogelijk te maken voor de verzendkosten." is info waar de klant niets mee hoeft en kan. Het gaat ze gewoon om wat ze moeten betalen.
Tevens snap ik niet geheel waarom je niet gewoon de prijzen aanpast ipv op elke euro 13 cent korting te geven... Of is dit al zo?
In de winkelwagen zelf maak je een leuke berekening voor de klant dat ze de korting zien. Persoonlijk wil ik gewoon direct weten wat ik moet afrekenen, 2,99 dus en niet dit min dat is zus en zo.
Ipv een postcode invoeren in de calculator kun je ook volstaan met een zinnetje 'eilandentoeslag' bijvoorbeeld. Scheelt ook weer een handeling omdat je verder toch al een landtarief hanteert.
Ook denk ik niet dat de verzendtarieven lijst netjes staat onder de winkelwagen, veroorzaakt onnodig scrollen en dus een afgeleide klant.
Opmerkingen over de algemene voorwaarden houd ik nog even achterwege, afhankelijk of je dus de particuliere of zakelijke markt bedient.
7Ongeveer 95% van de klanten zijn klein zakelijk tot mkb. Wil mij iets meer richten op consument vandaar dat de prijzen inclusief en exclusief is vermeld.Meesleepbeest schreef:De webshop opzet is meer die van een groothandel, althans zo doet het voor mij aan. Zakelijke klanten gebruiken het internet inderdaad enigszins anders dan particulieren. Ik neem dus aan dat je niet aan particulieren verkoopt? Zo ja, dan ben je verplicht de prijzen inclusief BTW te vermelden.
Meesleepbeest schreef: Ik vind trouwens je winkelwagen niet handig, viel in eerste instantie niet op zo helemaal bovenaan. Tevens kun je niet zien dat er iets in zit. Is de positie en inhoud status te veranderen?
Goed punt, zie het zelf natuurlijk niet. kan de site wel dromen. Dat ga ik even wat duidelijker maken ook met de status
Ben hier helemaal geen ster in. Zal het even gaan aanpassen met iets meer nuttige info.Meesleepbeest schreef: Voorwoordje, is erg lang. En "Voor klanten die maar voor enkel euro's producten willen inkopen lopen vaak op tegen hoge verzendkosten en/of verwerkingskosten. Wij hebben met onze partner DPD uitstekende prijzen kunnen afspreken om de kosten zo laag mogelijk te maken voor de verzendkosten." is info waar de klant niets mee hoeft en kan. Het gaat ze gewoon om wat ze moeten betalen.
Zijn meerdere redenen voor. Dit laat ik staan.Meesleepbeest schreef: Tevens snap ik niet geheel waarom je niet gewoon de prijzen aanpast ipv op elke euro 13 cent korting te geven... Of is dit al zo?
Heeft met mijn verzend dienst te maken. Binnen Europa heb je 9500 postcode gebieden die behoren tot eilanden. Calculator berekent aan de hand van de postcode het verzend tarief.Meesleepbeest schreef: In de winkelwagen zelf maak je een leuke berekening voor de klant dat ze de korting zien. Persoonlijk wil ik gewoon direct weten wat ik moet afrekenen, 2,99 dus en niet dit min dat is zus en zo.
Voor nederland kan dit wel wat simpeler
Oke maak hier een aparte pagina van.Meesleepbeest schreef: Ook denk ik niet dat de verzendtarieven lijst netjes staat onder de winkelwagen, veroorzaakt onnodig scrollen en dus een afgeleide klant.
Top, dat je de moeite en tijd neemt om je opinie op te schrijven.
8Je hebt gelijk, ik zie nu inderdaad dat je prijzen incl BTW in de shop hebt staan. Er staat echter een prijs en daar achter tussen haakje een prijs met BTW er achter. Voor een particulier kan het dus overkomen dat dat bedrag als BTW er nog eens bovenop komt. Wellicht daar de afkorting 'incl.' toevoegen?Vekto.nl schreef:Ongeveer 95% van de klanten zijn klein zakelijk tot mkb. Wil mij iets meer richten op consument vandaar dat de prijzen inclusief en exclusief is vermeld.Meesleepbeest schreef:De webshop opzet is meer die van een groothandel, althans zo doet het voor mij aan. Zakelijke klanten gebruiken het internet inderdaad enigszins anders dan particulieren. Ik neem dus aan dat je niet aan particulieren verkoopt? Zo ja, dan ben je verplicht de prijzen inclusief BTW te vermelden.
Het is dus niet je hoofdzaak, maar er is ook niet een hele duidelijke vermelding dat je een webshop hebt die zich niet primair op particulieren richt. Duidelijkheid is dan geboden, net als dat je dus artikel 4 van de algemene voorwaarden zou kunnen aanpassen.
9Bedankt, neem het meeMeesleepbeest schreef:
Je hebt gelijk, ik zie nu inderdaad dat je prijzen incl BTW in de shop hebt staan. Er staat echter een prijs en daar achter tussen haakje een prijs met BTW er achter. Voor een particulier kan het dus overkomen dat dat bedrag als BTW er nog eens bovenop komt. Wellicht daar de afkorting 'incl.' toevoegen?
Het is dus niet je hoofdzaak, maar er is ook niet een hele duidelijke vermelding dat je een webshop hebt die zich niet primair op particulieren richt. Duidelijkheid is dan geboden, net als dat je dus artikel 4 van de algemene voorwaarden zou kunnen aanpassen.
10Graag gedaan 
Je site past trouwens, bij mij met FireFox, niet lekker op een 1024 breed scherm. Links is er dan teveel marge waardoor er een scrollbalk onderaan de pagina verschijnt.

Je site past trouwens, bij mij met FireFox, niet lekker op een 1024 breed scherm. Links is er dan teveel marge waardoor er een scrollbalk onderaan de pagina verschijnt.
11body staat op 1024px;
ga deze wel offline aanpssen naar 1000px en kijken hoeveel ik moet aanpassen.
ga deze wel offline aanpssen naar 1000px en kijken hoeveel ik moet aanpassen.
12Kijk meteen even naar de teksten die onder de afbeeldingen bij betaal mogelijkheden staan.
Onder DPD staat 'Betaal pas bij aflevering van u zending', volgens mij moet dit uw zending zijn.
Onder het blokje daarnaast 'Voorruit betaling bank.' Ik denk dat je vooruit bedoelt een voorruit kom je vooral tegen bij auto's
Boven de afbeeldingen staat 'Wij hebben verschillende betaal mogelijkheden tot u beschikking gesteld.' Dit vind ik een beetje een vreemde zin (naast dat er u staat dat weer uw moet zijn). Van deze zin zou je misschien iets anders kunnen maken.
Als je klikt op de link DPD verzendkosten dan kom je de volgende tekst tegen: 'Omdat verzendkosten vervelende toeslagen zijn op u bestelling geven wij korting op elke euro die u uitgeeft. U krijgt 13 cent korting per uitgegeven euro op u verzendkosten.'
Er staat 2x een u die weer uw moet zijn. Dus uw bestelling en uw verzendkosten.
Als je site in het Nederlands is, dan zou je de landennamen misschien ook aan kunnen passen.
Op je sitemap pagina is je link 'contact' niet goed, je verwijst naar 'conact' en dan krijg je een foutpagina.
Ik hoop dat je wat aan deze punten hebt....
Onder DPD staat 'Betaal pas bij aflevering van u zending', volgens mij moet dit uw zending zijn.
Onder het blokje daarnaast 'Voorruit betaling bank.' Ik denk dat je vooruit bedoelt een voorruit kom je vooral tegen bij auto's

Boven de afbeeldingen staat 'Wij hebben verschillende betaal mogelijkheden tot u beschikking gesteld.' Dit vind ik een beetje een vreemde zin (naast dat er u staat dat weer uw moet zijn). Van deze zin zou je misschien iets anders kunnen maken.
Als je klikt op de link DPD verzendkosten dan kom je de volgende tekst tegen: 'Omdat verzendkosten vervelende toeslagen zijn op u bestelling geven wij korting op elke euro die u uitgeeft. U krijgt 13 cent korting per uitgegeven euro op u verzendkosten.'
Er staat 2x een u die weer uw moet zijn. Dus uw bestelling en uw verzendkosten.
Als je site in het Nederlands is, dan zou je de landennamen misschien ook aan kunnen passen.
Op je sitemap pagina is je link 'contact' niet goed, je verwijst naar 'conact' en dan krijg je een foutpagina.
Ik hoop dat je wat aan deze punten hebt....
13Ik mag het niet zeggen maar wat een mooie winkel! Ziet er erg profi uit. Waarmee is het gebouwd?
Kleine puntjes.
Zoals eerder gezegd de intro tekst. Is bijna niet te lezen. Die moet je meer "scanbaar" maken.
De winkelwagen als je daar wat in plaatst zou ik het meteen aangeven dat er ook iets in zit. (bovenin)
Verzendtarieven niet in de kassa laten zien. (als ze daar zijn moet je ze niet afleiden of afschrikken)
Zet bij contact een foto van je bedrijfsruimte of jezelf dat schept vertrouwen.
Betaalmogelijkheden voorrop mag wat kleiner. Overheerst teveel nu.
Nogmaals erg mooi gedaan
Kleine puntjes.
Zoals eerder gezegd de intro tekst. Is bijna niet te lezen. Die moet je meer "scanbaar" maken.
De winkelwagen als je daar wat in plaatst zou ik het meteen aangeven dat er ook iets in zit. (bovenin)
Verzendtarieven niet in de kassa laten zien. (als ze daar zijn moet je ze niet afleiden of afschrikken)
Zet bij contact een foto van je bedrijfsruimte of jezelf dat schept vertrouwen.
Betaalmogelijkheden voorrop mag wat kleiner. Overheerst teveel nu.
Nogmaals erg mooi gedaan

14Erg nuttige info allemaal, Ga het deze week allemaal aanpassen en zal hier een terugkoppeling op geven.
De site heb ik gebouwd met viart. Het verwacht wel goede kennis van php/mysql/css wil je het pakket echt naar eigen smaak wilt hebben.
Ben zelf programmeur maar moet nog veel leren over het weergeven van informatie.
De site heb ik gebouwd met viart. Het verwacht wel goede kennis van php/mysql/css wil je het pakket echt naar eigen smaak wilt hebben.
Ben zelf programmeur maar moet nog veel leren over het weergeven van informatie.
15Vind het geen overzichtelijke shop, waarom niet gekozen voor links een menu of in de header en daaronder de producten zoals heel veel shops hebben? Waarom specifiek deze manier van werken?
16Helemaal geen reden voor. Vindt het persoonlijk altijd fijn dat alle belangrijke links bovenaan staan.
17Dan ben je een van de weinige die op deze manier een webshop runt. Als ik een site bezoek moet ik als klant direct de webshop in beeld krijgen, nu moet ik eerst bovenin klikken op webshop etc dus klik ik weg snap je?Vekto.nl schreef:Helemaal geen reden voor. Vindt het persoonlijk altijd fijn dat alle belangrijke links bovenaan staan.
18Ben ik het toch niet helemaal mee eens, je moet niet vergeten dat dit een b2b shop is en niet een b2c shop. Vekto krijgt dus ook een veel gerichtere doelgroep, in bij b2b shops is dit een vaker gebruikte opzet.Max24 schreef:Dan ben je een van de weinige die op deze manier een webshop runt. Als ik een site bezoek moet ik als klant direct de webshop in beeld krijgen, nu moet ik eerst bovenin klikken op webshop etc dus klik ik weg snap je?
Wat ik wel prettiger zou vinden in de shop is de artikelen op alfabet... Nu moet ik soms zoeken, hoewel de zakelijke klanten wellicht direct zien wat ze nodig hebben vanwege de afbeeldingen.
19Ook al is het b2b (daar koop ik ook weleens wat) klik ik nog weg. Als je mee wilt komen moet je toch zeker qua navigatie naar de grote spelers kijken of praat ik hierin onzin?Meesleepbeest schreef:Ben ik het toch niet helemaal mee eens, je moet niet vergeten dat dit een b2b shop is en niet een b2c shop. Vekto krijgt dus ook een veel gerichtere doelgroep, in bij b2b shops is dit een vaker gebruikte opzet.Max24 schreef:Dan ben je een van de weinige die op deze manier een webshop runt. Als ik een site bezoek moet ik als klant direct de webshop in beeld krijgen, nu moet ik eerst bovenin klikken op webshop etc dus klik ik weg snap je?
Wat ik wel prettiger zou vinden in de shop is de artikelen op alfabet... Nu moet ik soms zoeken, hoewel de zakelijke klanten wellicht direct zien wat ze nodig hebben vanwege de afbeeldingen.
Je moet jezelf uniek maken op andere vlakken, maar qua navigatie etc mag er toch echt een hoop verbeterd worden aan deze winkel.
20Zo, kosten even wat meer tijd. Moest toch een hoop veranderen in de programmatuur.
Als je nu wat toevoegt aan je winkelwagen staat bovenin het aantal producten en het totaal bedrag. Gebruik AJAX voor het toevoegen van artikelen. (updates in de database maken zonder de pagina opnieuw te laden). Dus moest de informatie ook AJAX functie bevatten. 200 regels code verder en het werkt.
Afmeting van de pagina (body) aangepast van 1024px naar 990px. Als het goed is moet het weergave voor 1024px resolutie nu zonder scroll balk.
Spelling aangepast voorruit -> vooruit. Stom dat ik dat zelf niet heb gezien.
Home page aangepast. Zal het later nog beter maken met wat meer content.
Winkelwagen aangepast. Alle verzend informatie weg. Alleen een simpele calculator voor verzendkosten.
DPD verzend tarieven verplaatst naar aparte pagina.
Betalingsmogelijkheden ook in footer
Header aangepast. Moest ruimte maken voor de winkelwagen info.
Things to do
Algemene voorwaarden aanpassen zoals omschreven in artikel 4 moet door mijn accountant worden aangepast en gedeponeerd voor vekto.nl
SSL voor user account en betalingen. Zal morgen af zijn. Heb het certificaat al werkend moet het alleen nog interageren met de rest van de site.
Qshop certificaat aangevraagd. Gesproken met hun vandaag en dat zal in de loop van deze week in order gemaakt worden.
Volgens mij ben ik er bijna.
Snap de laatste posten niet. Wat is een b2b en een b2c?
Als je nu wat toevoegt aan je winkelwagen staat bovenin het aantal producten en het totaal bedrag. Gebruik AJAX voor het toevoegen van artikelen. (updates in de database maken zonder de pagina opnieuw te laden). Dus moest de informatie ook AJAX functie bevatten. 200 regels code verder en het werkt.
Afmeting van de pagina (body) aangepast van 1024px naar 990px. Als het goed is moet het weergave voor 1024px resolutie nu zonder scroll balk.
Spelling aangepast voorruit -> vooruit. Stom dat ik dat zelf niet heb gezien.
Home page aangepast. Zal het later nog beter maken met wat meer content.
Winkelwagen aangepast. Alle verzend informatie weg. Alleen een simpele calculator voor verzendkosten.
DPD verzend tarieven verplaatst naar aparte pagina.
Betalingsmogelijkheden ook in footer
Header aangepast. Moest ruimte maken voor de winkelwagen info.
Things to do
Algemene voorwaarden aanpassen zoals omschreven in artikel 4 moet door mijn accountant worden aangepast en gedeponeerd voor vekto.nl
SSL voor user account en betalingen. Zal morgen af zijn. Heb het certificaat al werkend moet het alleen nog interageren met de rest van de site.
Qshop certificaat aangevraagd. Gesproken met hun vandaag en dat zal in de loop van deze week in order gemaakt worden.
Volgens mij ben ik er bijna.
Snap de laatste posten niet. Wat is een b2b en een b2c?
21Business to business (B2B) versus business to consumer (B2C).Vekto.nl schreef:Snap de laatste posten niet. Wat is een b2b en een b2c?
22Maar wat bedoeld die? Ik ken de webshops met de categorie lijst links zonder afbeeldingen. Is dat beter dan met afbeeldingen.
Vindt het vaak zelf makkelijker als ik kan zien wat ik koop. Zou zo'n lijst link toegevoegde waarde hebben? Zo ja kan ik vast wel wat maken.
Vindt het vaak zelf makkelijker als ik kan zien wat ik koop. Zou zo'n lijst link toegevoegde waarde hebben? Zo ja kan ik vast wel wat maken.
23Helmaal mee eens. Iedereen wil een menu links zonder afbeeldingen. Is een beetje 2009Vekto.nl schreef:Maar wat bedoeld die? Ik ken de webshops met de categorie lijst links zonder afbeeldingen. Is dat beter dan met afbeeldingen.

Daarom vond ik je site zo mooi en goed.
Ik zou zelfs van de intro tekst een afbeelding maken. En de tekst ergens onderin zetten.
Zeker zo laten en kijken naar de details.
Dan verder kijken naar de leesbaarheid en marketing erop.
Edit.

Begin was veel beter. Nogmaals was goed gedaan alleen kleine details. (webwinkelwagen wat er in zit is erg mooi gedaan)
24Even (klein) dingetje: de sociale media heeft een vrij prominente plaats in je header, maar als je er op wil klikken gebeurd er niets. Zijn nét even die kleine dingetjes, voor de rest écht stukken beter!
25Ruudd schreef:Even (klein) dingetje: de sociale media heeft een vrij prominente plaats in je header, maar als je er op wil klikken gebeurd er niets. Zijn nét even die kleine dingetjes, voor de rest écht stukken beter!
niet mee eens "stukken beter" kijk eens naar http://www.watchshop.com/
Vind dat een erg mooie site. Maar smaken verschillen, het gaat om de omzet toch

Anders doe een A/B test en kijk wat werkt.
26Getest met firefox, chroom, ie7 en ie8Ruudd schreef:Even (klein) dingetje: de sociale media heeft een vrij prominente plaats in je header, maar als je er op wil klikken gebeurd er niets. Zijn nét even die kleine dingetjes, voor de rest écht stukken beter!
Bepaalde scripts worden geblokkeerd met ie maar dit was al bekend.
Welke browser gebruik je met welke versie?
27Geen vergelijking. De watchshop is veel mooier. Maar dat moet ook als je design verkoopt. Kan een installatieautomaat ook in een mooi jasje steken. Maar je heb het nodig of niet. Heeft niet echt veel met design te maken.Retired Member schreef:Ruudd schreef:Even (klein) dingetje: de sociale media heeft een vrij prominente plaats in je header, maar als je er op wil klikken gebeurd er niets. Zijn nét even die kleine dingetjes, voor de rest écht stukken beter!
niet mee eens "stukken beter" kijk eens naar http://www.watchshop.com/
Vind dat een erg mooie site. Maar smaken verschillen, het gaat om de omzet toch![]()
Anders doe een A/B test en kijk wat werkt.
Moet wel zeggen dat ik bezig ben met een layout correctie om de site een wat meer stroom line effect te geven. Is nu wel een beetje blokkerig.
28Qua social media links, ze werken wel maar ik kom op de algemene en inlog pagina's terecht en niet op een accounts van Vekto, wat ik wel zou verwachten. Als je geen accounts hebt bij de social media zie ik de toegevoegde waarde niet zo, ik denk niet dat b2b klanten nou direct een linkje plaatsen op hun media.
De site past nu mooi op een 1024 scherm.
Toch denk ik dat ik de eerste opzet ook wat leuker vond, van de voorpagina...
Lijkt me ook wel zinvol om op de voorpagina wat prominenter een webshop link te plaatsen. Bijvoorbeeld door middel van een aanklikbaar plaatje met winkelwagentje ofzo en eronder 'naar webshop'. Die kan je huidig al kwijt boven de betalingsopties.
De site past nu mooi op een 1024 scherm.
Toch denk ik dat ik de eerste opzet ook wat leuker vond, van de voorpagina...
Lijkt me ook wel zinvol om op de voorpagina wat prominenter een webshop link te plaatsen. Bijvoorbeeld door middel van een aanklikbaar plaatje met winkelwagentje ofzo en eronder 'naar webshop'. Die kan je huidig al kwijt boven de betalingsopties.
29Ik wilde je in een bepaalde richting wijzen qua visualisatie en structuur. Markt is compleet anders maar ook daar kijkt men waar klikt men op. Je eerste opzet was bijna vergelijkbaar op de intro tekst na....
Ik kijk wel wat het geworden is. Succes met je shop
Nogmaals erg goed bezig, dit gaat wel wat worden als je het volhoud.
Ik kijk wel wat het geworden is. Succes met je shop

30Ik gebruik IE 8 en daarmee deed hij het nog niet. En aangezien je veel van je B2B moet hebben zou ik ook LinkedIn gebruiken.
@ Retired Member;
Zoals al gezegd, horloges en 16-polige stekkers zijn nogal een verschil. Mij maak je echt niet blij met een flash animatie enzovoorts. Ik vind de lay-out best goed bij het product passen, alleen inderdaad nog duidelijke link naar je shop.
@ Retired Member;
Zoals al gezegd, horloges en 16-polige stekkers zijn nogal een verschil. Mij maak je echt niet blij met een flash animatie enzovoorts. Ik vind de lay-out best goed bij het product passen, alleen inderdaad nog duidelijke link naar je shop.