De nieuwe site van Wehkamp had ik nog niet gezien, das wel ff anders dan vroeger ja.
De vroegere site van Wehkamp vertoonde bijzonder veel overeenkomsten met de huidige site van Bol.com. En dat komt omdat ze beide een categorie keus als top menu hadden en tadaa een linkermenu om te verfijnen. Dus toch weer dat linker menu bij Bol nog steeds. De site van Bol is trouwens van september 2008.
Bol is dus zooo 2009 volgens Retired Member. Het zal ze aan omzet niet erg uitmaken denk ik
Ik vind de reden dat (vroegere) Wehkamp en Bol ook voor deze opzet hadden gekozen logischer. Simpelweg omdat je zoveel keuzes moet maken. Dan is het gewoon niet handig om alles links te doen. Dat zie je ook terug in de keuze mogelijkheden op de nieuwe Wehkamp site, je kan zoveel keuzes maken dat het niet praktisch is om dat links te doen omdat je dan elke keer naar beneden moet scrollen. Dat shopt niet lekker.
Ik ben het dus erg met Ward eens, dat je naar je shop moet kijken, van wat heb ik nu eigenlijk nodig. En niet moet kijken naar wat 'hip' is.