Echte vrouwenvraag volgens mij...

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Ik gebruik Google Apps voor mijn email, overigens met de gratis variant want dat werkt overigens prima als je in je eentje of met een paar anderen samenwerkt. Dan heb je enkele gigabytes aan opslag ruimte voor je email, en het werkt prima met de iPhone, Outlook, etcetera en je hebt zelfs Exchange ondersteuning voor Push email.eentje schreef:Nadeel van IMAP is weer dat je handmatig de emails van de server af moet halen... voordat je het weet zit je over de schijfruimte heen...
Nog een groot voordeel: voor alle correspondentie die samenhangt met omzet en rechten of plichten van een onderneming, waaronder e-mail, geldt een bewaarplicht. Bovendien moet je de "documenten" in beginsel in hun oorspronkelijke vorm bewaren, dus e-mail als e-mail, niet als printje.Banaan schreef:Groot voordeel is ook dat je geen mail kwijtraakt als je pc het begeeft ofzo.
Dat kan tegenwoordig ook gratis. In Google Labs wordt uitgelegd hoe. Je hebt wel toegang tot je eigen MX records van je domeinnaam nodig, maar het is te doen.Eek schreef:Voor email gebruik ik een zakelijk account van Gmail, dus met mijn eigen domeinnaam. De kosten hiervoor zijn $40,00 per jaar geloof ik.