Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Pakketjes verzonden maar niet aangekomen. wat nu?

37
ETS schreef:Eigenlijk is het toch beste krom.
Als ik nu iets bij een webshop bestel (en ze versturen met TNT zonder handtekening of per post)
En ik zeg dat ik het niet heb ontvangen, krijg ik het dus nog een keer.
Hmmm hopelijk lezen niet veel particulieren dit forum... :roll:
En jij dacht dat dat niet al gebeurde dan??

39
moncherry schreef:Het zou best fijn zijn als er een barcode sticker komt voor webwinkels brievenbus post!!
Om de post toch de traceren!!
Of dat TNT post ook brievenbuspost verzendklaar kan laten maken online(met trackcode)
Dit bestaat al maar niet voor 44 cent. Bestelling versturen kost nu eenmaal geld.

40
moncherry schreef:Het zou best fijn zijn als er een barcode sticker komt voor webwinkels brievenbus post!!
Om de post toch de traceren!!
Of dat TNT post ook brievenbuspost verzendklaar kan laten maken online(met trackcode)
Wat is het voordeel van een barcode op brievenbus post dan?

41
Ik had topevallig deze week(alhoewel toeval bestaat volgens mij niet)
Een klant die 4 dagen na verzending mij een berichtje stuurd dat het pakketje niet is aangekomen en dat ik als verkopende partij tot de ontvangst van van het product verandwoordelijk ben(heel het riddeltje er bij zoals hier op dit forum wel vaker is besproken)

Vind dit verdacht veel naar opzet/misbruik ruiken!!!

Maar goed live go's on, we wachten maar totdat iedere klant gaan beweren dat het niet is aangekomen zodat we de deuren wel kunnen gaan sluiten. Want niemand besteld een ketting met daarboven op 8 euro voor aangetekend verzenden, en of die ketting is niet meer te betalen als je die 8 euro in de prijs er bij opteld..

42
moncherry schreef:Want niemand besteld een ketting met daarboven op 8 euro voor aangetekend verzenden, en of die ketting is niet meer te betalen als je die 8 euro in de prijs er bij opteld..
Probeer het eens en begin dan met 4,00
( 50 / 50 voor jouw en de klant )
Misschien gaat je omzet helemaal niet naar beneden :D
marktplaats, 90% van de betalingen verloopt zonder betaalsysteem zoals ideal :)
Ondernemen is vooruitzien
Meer ondernemen minder prietpraat