Puur een webshop,geen winkel met shop.
Ik hoef natuurlijk een inkomen te weten

Is geen antwoord op mijn vraag..?Max24 schreef:Hetzelfde als voor een baas? Als je netto 2000,- overhoud doe je het prima maar afhankelijk van gezinssituatie etc
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Ha, herkenbaar. Van die dagen dat je voor je gevoel als een trein draait maar je bankrekening blijft maar dalen. Of juist andersom, bijna geen bestellingen maar doordat alles uit voorraad komt en er geen rekeningen komen, is het genoeg voor de kosten van de maand. Ondernemen is echt leren omgaan met een heel wisselvallig inkomen.Leonard H schreef:Er komt geld binnen, er gaat geld uit, inkopen, verschuldigde BTW, inkomstenbelasting, retouren, vrachtkosten, invoerrechten, etc etc. Soms heb ik echt niet helder voor ogen hoeveel ik nu eigenlijk overhou, en of het nu goed of matig gaat met de zaken.
Nee dat was het ook niet,vandaar dat ik niet verder ging.Wouter Hol schreef:Een half jaar is geen realistische termijn. Als je het binnen 2 jaar al red zonder investering van de bank is het best knap.
Het is opgestart in 1995 en maakt winst sinds 2003. Maar dat is nog maar het begin, als je de groei van de laatste drie jaar ziet is dat echt onwaarschijnlijk groot. Los daarvan is het niet handig jezelf te vergelijken met Amazon. Jezelf vergelijken met Bol.com of Wehkamp is al ambitieus genoeg voor de meesten op dit forum.Verkoper schreef:Deed Amazon er niet 10 jaar over om winst te maken ofzo??
Om welke shop gaat het?Banaan schreef:Wij zijn 1 april vorige jaar begonnen. Eigenlijk "leuk voor erbij", maar terugkijkend hebben we een geweldig eerste jaar gedraaid, en kunnen we - als we zouden willen - er royaal van rondkomen.
Onze investering was wel laag, we verkopen goedkope producten die snel bij te bestellen zijn, en de webshop bouwen en seo/sea kunnen we allemaal zelf.