Wij zijn op zoek naar wederverkopers van woonaccessoires, landelijk en nostalgisch. Wij importeren zelfstandig en willen onze omlooptijden van producten verhogen zodat een ruimer aanbod mogelijk wordt. Vraag naar onze zeer interessante kortingsmogelijkheden. Bestellingen per stuk zijn mogelijk.
Voor product informatie kijk op:
http://www.piazza13.nl/
Re: Wederverkopers gezocht voor woonaccessoires
2Ik neem aan dat op jullie website detailprijzen zijn? Is dit jullie gehele assortiment?
3De prijzen op onze website zijn inderdaad detailhandel prijzen. Ons assortiment is vele malen groter als wat op de website beschikbaar is.
Met vriendelijke groet,
L.v.Grimbergen
Met vriendelijke groet,
L.v.Grimbergen
4Kleine opmerking van mij, wat een onduidelijkheid bij de foto's van de producten!!
Veel grote foto's zijn zeer donker in vergelijking met de closeup. Ik weet per definitie nu dus nooit wat ik krijg, een donker of een licht product. In vermoed dat alle grote foto's niet goed zijn, lijkt me dat je dat even moet verbeteren.
Veel grote foto's zijn zeer donker in vergelijking met de closeup. Ik weet per definitie nu dus nooit wat ik krijg, een donker of een licht product. In vermoed dat alle grote foto's niet goed zijn, lijkt me dat je dat even moet verbeteren.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!