TNT post krijgt een nieuwe naam namelijk PostNL.
Dit is vandaag om 15.00 uur bekendgemaakt.
http://www.tntpost.nl/overtntpost/nieuw ... ostnl.aspx
Re: TNT krijgt een nieuwe naam!
2Wist het al een tijdje maar zie geen enkel positief iets ervoor. Wat heeft het voor zin en het mag uiteraard weer een klap geld kosten.
3Dit lijkt wel een beetje op wat je altijd bij Kassa op tv ziet, bij nieuwe verpakkingen.
NIEUW nu nog minder kwaliteit!
NIEUW nu nog minder kwaliteit!

4Jeetje... alweer mijn websites aanpassen.
PTT Post ---> TPG Post ---> TNT ---> PostNL
Gebruiken ze deze naam trouwens voor alle postzaken of worden de pakjes bijv. weer door TNT gedaan en de enveloppen door PostNL?
PTT Post ---> TPG Post ---> TNT ---> PostNL
Gebruiken ze deze naam trouwens voor alle postzaken of worden de pakjes bijv. weer door TNT gedaan en de enveloppen door PostNL?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
6Goede vraag. Afgaande op wat TNT zelf schrijft, gaat de pakketservice ook PostNL heten.Fairyland schreef:Gebruiken ze deze naam trouwens voor alle postzaken of worden de pakjes bijv. weer door TNT gedaan en de enveloppen door PostNL?
TNT Post schreef:De focus van PostNL ligt op de markten van post, pakketten en e-commerce in Nederland, België, Duitsland, Groot-Brittannië en Italië. Harry Koorstra, CEO van PostNL: “De keuze voor post, pakketten en e-commerce vloeit logisch voort uit onze activiteiten. Consumenten bestellen steeds meer goederen online en daardoor zien we ons werk in de bezorging van pakketten, nationaal en internationaal, fors toenemen.
7Echt een aanfluiting...
Een keertje een nieuwe naam ok, maar dit is de vierde keer.
Reken even uit wat het kost. Reclame, briefpapier, auto's, bedrijfskleding etc etc allemaal om een nieuwe naam.
Geld kunnen ze beter in andere zaken steken
Een keertje een nieuwe naam ok, maar dit is de vierde keer.
Reken even uit wat het kost. Reclame, briefpapier, auto's, bedrijfskleding etc etc allemaal om een nieuwe naam.
Geld kunnen ze beter in andere zaken steken

8Wordt ook zo onduidelijk. Ik had gelezen de TNT als een aparte tak verder gaat ofzo? Wat is dat dan nog?? TNT was een internationaal opererend bedrijf. Door dat NL lijken we nu weer naar een bekrompen nationale afdeling terug te gaan ofzo.
Ook zo grappig om te lezen dat ze steeds meer werk krijgen in het bezorgen van pakketten. Zou je niet zeggen als je al die achteruitgang ziet in service!
Maar goed, ongetwijfeld weten de marketeers van zo'n multinational het veel beter dan ik.
Ook zo grappig om te lezen dat ze steeds meer werk krijgen in het bezorgen van pakketten. Zou je niet zeggen als je al die achteruitgang ziet in service!
Maar goed, ongetwijfeld weten de marketeers van zo'n multinational het veel beter dan ik.
9PostNL zou weleens vertrouwd kunnen klinken in het buitenland. Maar te vaak wisselen helpt ook niet. Ik hoop dat ze nu een langere termijn strategie hebben. 

10TNT heeft haar naam beschadigd de afgelopen tijd. Bedrijf moest herstructureren en dat kosten banen en de goede naam die het bedrijf had voor haar personeel. Als wij spreken in de toekomst over het slecht behandelen van personeel nemen wij TNT in de mond en zullen PostNL hier niet in noemen.
11Het is alweer raak bij TNT!
oooops sorry PostNL
Blijft er uberhäupt nog iets dat onze kleinkinderen kunnen herinneren
oooops sorry PostNL
Blijft er uberhäupt nog iets dat onze kleinkinderen kunnen herinneren