Te koop: groot lot verpakkingsdozen

1
Ik heb een groot lot verpakkingsdozen te koop staan wegens niet meer nodig ivm verandering van activiteiten. Zo'n 3000 stuks.
Afmetingen 320x230x160mm
Kleur bruin/wit

Prijs per stuk was €0.53

NU: aan minder dan de helft van de prijs € 0.25/stuk.

Let wel: ik verkoop ze enkel per lot van 200 stuks. Verzendkosten zijn voor de koper.
Voor grotere aantallen nog extra korting. Pm me voor meer info of foto's.

Op= op en weg is pech.

Re: Te koop: groot lot verpakkingsdozen

3
Vekto.nl schreef:Graag de kwaliteit specificeren

Voor 53 cent vermoed ik dat het gaat om een enkel golf, wat is de dikte?

Hoeveel bruin en hoeveel wit.

Hoeveel op een euro pallet.
Ik zal zo spoedig mogelijk hierop antwoorden en in de mate van het mogelijke de exacte aantallen proberen te tellen.

Wat bedoel je met kwaliteit specificeren?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Dbc schreef:Wat bedoel je met kwaliteit specificeren?
Ik heb hier een linkje naar wat kwaliteitsverschillen, lijkt me wel duidelijker als je inderdaad de kwaliteit specificeert. De meeste denken het wel: 'Een doos is toch een doos?' Maar de ene doos is verreweg van de andere doos... Onderstaande link geeft alleen het gebruikte materiaal weer. Daarvan kun je dan weer op verschillende manieren dozen maken, enkelgolf, dubbelgolf etc.

http://www.karton.nl/golfkarton-kwaliteiten.html

Tevens hangt er vaak, als het karton uit europa komt een FEFCO type nummer aan vast. Door deze standaard kun je dan dozen van verschillende fabrikanten vergelijken. FEFCO is een overkoepelende organistie waar richtlijnen ed vastgelegd zijn voor en door de fabrikanten.

http://www.fefco.org/

6
[quote="Vekto.nl"]Meer gericht op de dikte van de karton.

Wil graag weten hoeveel er op een pallet passen, en daarvoor ook een prijs. Gaat om bruin.[/quote

Op een pallet passen er zo'n 1000 stuks, bruin golfkarton.

1000 stuks= € 0.22/stuk